אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

דגמי Sea-Doo 2024 מגיעים לישראל

סדרת אופנועי הים לשנת 2024 של סידו מגיעה לישראל: RXT-X RS 325 ו-RXP-X RS עם מנוע ROTAX המפיק 325 כ"ס ובעל האצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-3.4 שניות

יבואנית מותג סידו לישראל החלה בימים אלו בשיווק דגמי 2024 של סידו, מבית קונצרן BRP הקנדי, ובראשם שלושה דגמי קצה ספורטיביים. גולת הכותרת היא השקתם של צמד אופנועי הקצה ה-RXT-X RS 325 וה-RXP. לראשונה, אופנוע ים חוצה את רף ה-300 כ"ס ומתייצב על 325 כ"ס. אליהם מצטרף גם דגם ה-GTR החדש בהספק של 300 כ"ס שמשיק פלטפורמה חדשה ומציע מאפייני תיור ואמצעי נוחות מתקדמים לעד שלושה רוכבים.

הדגים החדשים מצויידים במנועים חזקים ומתקדמים תוצר ROTAX, בעלי מערכת קירור מנוע סגורה ללא מי ים. גוף אופנוע הים והשוקע הידרודינמי עשוי מחומרים עמידים וקלי משקל, במטרה לחסוך בדלק ובהוצאות טיפול. נוסף על כך הדגמים בעלי מערכת iBR מתקדמת המספקת יכולת בלימה והאטה ממהירות שיא ולבטיחות מרבית, משולבת בהילוך אחורי.

image

RXP X RS 325 וה-RXT X RS 325

דגמי ה-RXP X RS 325 וה-325 RXT X RS מגיעים בצבע אדום שחור וחיפויי קרבון בחזית בדגם ה-RXP ,שמצויד גם במשכך היגוי ייחודי לשליטה בכל 3 מצבי הרכיבה, בהתאם לתנאי הים והמהירות וזאת תוך כדי תנועה. לצד מערכת ה-TRIM החשמלית לצידוד החרטום ברכיבה מהירה ב-Planning או לרכיבה הדוקה יותר בים סוער. נוסף לכך ישנם מייצבים Race inspired x-sponsons לבטחון גבוה בתנאי רכיבה דינמיים בקו ישר ובפרט בהטיה או בסיבוב חד. הדגמים בעלי מושב ארגונומי Ergolock עם פרופיל צר בעל מיקום עמוק לברכיים, וכן שוקע מסוג Hull ST3 בעל יכולת דינמית ומשקל מופחת. מערכת Launch control להאצה חזקה ובאיזון השוקע לניצול מקסימאלי ובקרת VTS מעודכנת.

ה-RXP X RS 325 מיועד ל-2 רוכבים, בגוון אדום-מרוצים קלאסי, חיפויי קרבון (סיבי פחמן) במכסה הקדמי ומכלולים ואבזור לשיפור האחיזה "וההדבקה" של הכלי למים בתנאי ים שונים ועם אחיזה משופרת של הרוכב לכלי. ה-RXT X RS 325 מוצע ב-2 אפשרויות צביעה של אדום פרארי או אפור בטון ומיועד ל-3 רוכבים עם יכולות OFF SHORE.

באופנועים החדשים מנוע ה-1630 של ROTAX המפיק 325 כ"ס, השיפור בהספק המנוע מושג בזכות מגדש סופרצ'ארג' חדש, מערכת ניהול מנוע חדשה והעלאת הסל"ד המקסימאלי מ-8000 ל-8250 ובוכנות חדשות ומחוזקות, ל-RXP X RS 325 ול-RXT X RS 325 מכלולים ותוספות: לוח מחוונים דיגיטלי 7.8" עם תצוגה רב תכליתית הכוללת פונקציות כגון מהירות, סל"ד, תצוגת VTS, מצבי רכיבה ומצב חסכון בדלק ECO. עוד כסטנדרט – מערכת IBR (שליטה מהכידון בבלימת מהירות ונסיעה לאחור), תא אחסון לנייד ושקע USB, מייצבי צד מתכווננים, מערכת שמע אודיו מלאה של BRP, כידון מרוצים מתקדם וב-RXP X RS גם משכך היגוי ייחודי ובלעדי בתעשייה להתאמת מצב הרכיבה לתנאי הים והמהירות.

image

סופר ספורט ל-3 רוכבים, ה-GTR-X 300

ה-GTR X 300 החדש, אופנוע סופר ספורטיבי עם נוחות ל-3 רוכבים, מציע את קצה הטכנולוגיה של SEADOO באריזה סופר ספורטיבית עם האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות ופלטפורמה חדשה, קלת משקל ומאפיינים ספורטיביים של שוקע.

בדומה לדגמי ה-RXP וה-RXT, הוא מצויד במושבי מרוץ תומכים מסוג Ergolock לתמיכת רגליים, גב ומדרכי רגליים זוויתיים לאחיזה משופרת ברכיבה ספורטיבית וכידון מרוצים רחב עם מרכז כובד נמוך ליציבות כיוונית. הכלי בעל שוקע במבנה המותאם גם לרכיבה במהירות איטית לנוחות מרבית. הוא מצויד במייצבים ספורטיביים, מערכת טרים משופרת Trim high performance לבחירת זווית החרטום לפי תנאי הים, מערכת קירור מנוע במעגל סגור ללא מי ים, מצערת חכמה, מערכת IBR וכן מראות עם ראיה רחבה, פלטפורמת טיפוס ושהייה אחורית מרווחת ונוחה. עוד בתפריט לוח מחוונים 7.8 אינץ' עם תצוגה רב תכליתית, מערכת שמע מקורית, מצב ECO לחסכון בדלק, אחסון פנימי עד 180 ל', אפשרויות חיבור אבזור עם מערכת לינק-Q ושטיחי פרמיום לאחיזת רגליים.

Spark Trixx

סדרת ה-Spark בולטת בזכות המאפיינים של אופנוע מוטור קרוס למים. גרסת 2024 החדשה שודרגה בעיצוב חדש של הגוף העליון והצד, שגם מקל בעלייה מהצד ומאחור, לצד נראות משופרת וידיות אחיזה שטוחות ונוחות יותר בפלטפורמה האחורית. כמו כן הוא מצויד במושב משופר ועם ריפוד משודרג, המושב מאפשר תנועה קלה ומהירה יותר, הן צידית או קדמית / אחורית, להטיית אופנוע הים, לשליטה אינטואיטיבית בספארק, מדרכים חדשים לאחיזת רגלים טובה יותר, לשיפור השליטה והצבת האופנוע ים על הזנב. בכלי משולבת מערכת ה-LinQ lite עם 5 נקודות עיגון לאביזרים בחיבור מהיר, כולל מצלמת גו פרו ותא אטום למים גם לטלפון הנייד.

סדרת דגמי ה-SPARK Trixx כוללת את הטריקס 1 המיועד לרוכב אחד או שניים ואת טריקס 3 המיועד לשניים או שלושה רוכבים ולספורט ימי בגרירת גולש וויקבורד או אבוב.

מחיר ה-GTR X 300 יעמוד על 145,950 ₪, בעוד מחיר ה- RXT-X 325 יעמוד על 163,950 ₪ ואילו מחיר ה- RXP-X 325 יעמוד על 165,950 ₪ . מחירו של ה-SPARK Trixx יעמוד על .88,950 לדגם ה 2 מקומות ו 91,950 ₪ לדגם ה 3 מקומות . כל המחירים כוללים גרור אמריקאי תוצר Load Rite ואינם כוללים אגרת כשר שייט.