פורומים

 - אופנועים טרקטורונים ו-SBS

קוואסאקי משיקה אופנוע סופר- ספורט - KAWASAKI ZX4RR/ZX4R

06 במאי ב 12:06 0 תגובות 112 צפיות אתר השטח 4X4
יבואנית אופנועי Kawasaki בישראל, משיקה את ה- ZX4R וה- ZX4RR החדשים. שני אופנועי הסופר ספורט אשר תוכננו ונבנו בהמשך ישיר ל-DNA של החברה.

R ו- ZX4 RR בעלי מנועים מרובעי צילינדרים, עתירי הספק המותאמים גם למסלול וגם לכביש הציבורי. צמד האופנועים החדשים מצויד במנוע 400 סמ"ק חדש, עם ארבעה צילינדרים כמקובל באופנועי הדגל של היצרן וכך גם שאר המכלולים המותאמים לרכיבה ספורטיבית. המנועים החדשים מפיקים 77.5 כ"ס ובתוספת דחיסת האוויר ממערכת ה-RAM AIR במהירות גבוהה עולה ההספק.

ה-zx4 מציעמנוע 4 צילינדרים שמטפס ל-15,000 סל"ד. הדגמים החדשים מציגים ארבעה מצבי רכיבה – SPORT, ROAD, RAIN, RIDER MANUAL, שלושה מצבי בקרת החלקה של קוואסאקי KQS, ASSIST & SLIPPER CLUTCH ומסך TFT 4.3 אינצ' בעל מצב מסלול וחיבור לטלפון החכם באמצעות אפליקציה. גם מערכות הבטיחות תוכננו בקפידה כיאה לאופנוע סופר ספורט ומערכת ה-ABS המתקדמת מבית Nissin שתוכננה באופן ייעודי עבור אופנועים.

הדגמים מאובזרים במתלה SHOWA קדמי הפוך 37 מ"מ SFF-BP ומתלה אחורי מתכוונן. כאשר בדגם RR גם מכלולי הבלימה הותאמו לאופי הסופר ספורטיבי, עם צמד דיסקים קדמיים בקוטר 290 מ"מ וקליפר מונובלוק המתוכנן לבלימה בתנאים קיצוניים.

בנוסף, צויד דגם RR הקרבי, בקוויק שיפטר דו כיווני, להעברת הילוכים מהירהובמתלה אחורי SHOWA BFRC LITE הלקוח ישירות מה-ZX 10 R. תצוגת המסלול בלוח השעונים הותאמה אף היא לימי מסלול עם תצוגה ברורה וגדולה יותר, עם סימון ברור של זמני הקפת מסלול ומעל ל- 10,000 סל"ד גדלה תצוגת ביצועי המנוע כדי לספק לרוכב את המידע הדרוש לו לשיפור הביצועים על המסלול.

מחיר מחירון: 53,985 ₪ כולל אגרות והוצאות רישוי לדגם ZX 4 R ומחיר מחירון של 59,985 ₪ לדגם ZX 4 RR.

הוספת תגובה
ביטול