שטח 4X4 > כתבות > שטח

סופה 2001 - ה 1 באפריל !

לא היינו בטוחים אבל המחיר של סופה 2001 , מראה כי המציאות עולה על כל דמיון...

במסגרת השיחות הבלתי נגמרו שלי ושל חברי, שוב התווכחנו אנכי עבדכם הנאמן וחברי (רן סופה) מה עדיף לקנות. דיפנדר ''''יקר'''', או סופה זולה ולשפר אותה בכל השיפורים בעולם, ועוד יוותר לנו כסף לסט קפה צפון-בוני. וככה נמשך ונמשך לו הוויכוח הדבילי שלנו(מפגרים אבל אופטימים). ואז רן(חברי) התעצבן ''אני מתקשר לסוכנות לנדרובר ולסוכנות ה''סופה''(מכשירי תנועה) סוף סוף נדע כמה באמת ההפרש, ואכן הוא מתקשר. את הדקות הבאות אני אזכור כאחד הרגעים המצחיקים של חיי. ''שלום אני מתעניין בקשר למחיר הסופה'' אומר רן לטלפון בידו, ''מהההההההה????'' הוא צועק לתוך הטלפון... . ''לא, לא הבנת...אני שואל על הסופה ,לא על הרנגלר''...הוא אומר בשוק מוחלט. ''OOOO.K'' הוא אומר...''אני מבין'',ומסתכל עלי במבט של הלם מוחלט,לא יודע עם לצחוק או לבכות אני שנוהג באותו זמן ...פשוט אין לי מושג מה קורה...ואז הוא אומר....ברגע הראשון אני חושב שהוא פשוט טעה.... אחרי זה אני אומר לו שכנראה הסוכן אהבל או סתם צחק עלינו... ואז אני מתקשר אל הסוכנות... . ''שלום אני מעונין לקנות סופה.'' אני אומר בביטחון ובקול הכי שפוי שאני מסוגל להוציא(כן, כן אני יודע זה לא הרבה) ''באיזה סופה אתה מעונין אדוני?'' שואל הסוכן הנחמד... . ''סופה דיזל, קצרה,סגורה אם אפשר'' אני עונה ומחייך חיוך של ניצחון לרן... ''אתה עצמאי?'' מקשה עלי הסוכן...''לא אם אפשר לתת לי תמחיר עם המע''מ אני אודה לך...'' ''אין בעיה, 278460 ש''ח(למי שלא הבין: מאתיים אלף, שבעים אלף, שמונה אלפים וארבע מאות, שישים שקלים חדשים). ''מממההההההההההההה זה?????????'' אני זועק לטלפון המסכן שלי ומתחיל לגמגם ,ספק מצחוק ספק ממבוכה. ''מה זאת אומרת 278,460 ..לא הבנתי אותך, הסוכן הנחמד שלנו מצחקק ואומר ''כן,כן בדיוק מה שאתה שומע... .'' ''אבל... ,אבל... ,'' אני מגמגם….''זה ה מ ו ן כסף... ,זה הרבה מאוד המון באמת כסף... .'' ''זה המחיר!'' הוא עונה לי הפעם בקשיחות. למחרת התייצבתי בסוכנות לשאול מה פה קורה פה???

אז ככה והרי המחירון החדש:

קצר או ארוך אותו מחיר סופה פתוחה בנזין: 193050 ש''ח סופה פתוחה דיזל: 231660 ש''ח סופה סגורה בנזין: 239850 ש''ח סופה סגורה דיזל: 278460 ש''ח

כשהצלחתי לקום מהרצפה היו לי כמה שאלות: למה המחיר המטורף לחלוטין הזה? תשובה: צריך לשלם 75 אחוז מס קניה (הערה-בכל רכב חדש צריך לשלם את המס הזה ולסופה אמורה להיות זולה משמעותית מכיוון שהיא מיוצרת בארץ-זאת אומרת שאין עליה מכס ומסי יבוא) מקבלים תוספות מיוחדות במחיר הזה? תשובה: לא הרכב סטנדרטי לחלוטין.אהה. מקבלים צמיגים רחבים..(באמת תודה אחי שחקתם אותה!!!) אתם מודעים שאתם יותר יקרים מכל המתחרים שלכם כולל רכבי שטח בעלי נטייה לפאר? תשובה: אנחנו מודעים למחיר המתחרים אבל מדובר ברכב הטוב בארץ(הוא מדבר על סופה סטנדרטית) יצאנו לראות מה אפשר לקנות בכמעט שלוש מאות אלף ש''ח... המתחרה הישיר של הסופה דיזל: לנדרובר דיפנדר TD5 הכולל מערכת נעילת דיפרנציל(מערכת ETC הנועלת את הגלגלים בעזרת ה ABS)ב2 הסרנים קצר 178690 ש''ח בלבד, ארוך 202670 ש''ח בלבד... . איסוזו טרופר LS(הדגם היקר ביותר) ארוך, דיזל, אוטומטי, מפואר שכולל את כל התוספות 237900 ש''ח בלבד.. לנדרובר דיסקבריTD5 שכולל את כל המערכות והפינוקים האפשריים(כולל מערכת נעילת דיפרנציל ב2 הסרנים) 262060 ש''ח בלבדץץ... . טיוטה לנדקרוזר פראדו הדגם המפואר ביותר שכולל: ריפודי עור, גג שמש, כסאות חשמליים, מד זווית, מד רוחב, ג'אנט מגנזיום, אוטומטי, קרוז קונטרול, מנוע 163 כוח סוס דיזל במחיר מציאה של 270000 ש''ח בלבד. מיצובושי פאג'רו קינג הדגם המפואר ביותר הכולל:ABS, 4 כריות אוויר, מושבי עור, מכיסה נהג חשמלי, קרוז קונטרול, גג שמש גדול במיוחד, ציפוי דמוי עץ, מדרגות צד, סטריאו עם 6 רמקולים, גאנט מגנזיום, צמיגים רחבים, אוטומטי, חלונות כהים במחיר מציאה ...רק היום... 281000 ש''ח מרצדס ML320 הכוללת :צבע מטאלי, גג שמש, כיסאות חשמליים, רפודי עור, מערת סטראו, גיר אוטומטי, איתורן, גאנט מגנזיום, מנוע V6 3200 בנזין 224 כוח סוס 280000 ש''ח. BMW X-5 דגם מנוע 3000 V6 הכולל: מזגן מפוצל, נעילה מרכזית, חלונות חשמל, מחשבי בקרה ונסיעה,ABS,צמיגים 235/65/17!!! ,גאנט מגנזיום, גימור עץ, פנסי ערפל,6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מערכת שליטה בבלימה, פיצול גב במושב האחורי, כיוון סרן אחורי, פיקוד הגה ,משענת יד, משענות ראש מאחורה, הגה מתכוונן במחיר קצת יותר גבוה מהסופה...330000 ש''ח ניסן פאטרול SE כולל:ABS, 4 כריות אוויר, מושבי עור חשמליים, סטראו דיסק עם מחסנית ל6 דיסקים, גג שמש, גאנט מגנזיום, נעילת דיפרנציל אחורית, מוט מיצב אחורי מתנתק חשמלי, אוטומטי שוב מעט יקר מהסופה...324000 ש''ח ולמי מאיתנו שמאס ברכב 4 על 4 יוכל לקנות BMW 523I הכוללת: מזגן מפוצל, נעליה מרכזית, חלונות כהים חשמליים, ABS,פנסי ערפל, מערכת בקרת משיכה, מערכת שליטה בבלמים, 6 כריות אוויר מקדימה, גג שמש מזכוכית חשמליים, סטריאו, פיקוד בהגה, משמנות ראש מאחורה, גימור עץ, וילון אחורי חשמלי, משענת יד קידמית, גיר סטפטרוניק, גאנט מגנזיום במחיר 280000 ש''ח בלבד... . או נוסיף קצת מהסופה ונקנה יגואר S-TYPE VFUKK,הכוללת: מנוע V6 בנזין נפח 3000,2 מושבים חשמלים, הגה מתכונן חשמלי, בקרת אקלים, מזגן מפוצל, גימור עץ, אוטומטי, סטריאו דיסק עם 6 רמקולים, ועוד ועוד... .במחיר 330000 אלף ש''ח בקיצור כנראה שהחבר'ה ממכשירי תנועה פשוט לא רוצים למכור יותר רכבים אני לא מצליח למצוא סיבה אחרת למעשה המטורף הזה... .

תגובות

0 תגובות