שטח 4X4 > כתבות > שטח

עוף מעל המדורה

נעשה עוף בשיטה קצת אחרת, מהכתבה הראשונה במדור ''גורמה בשטח'', הרעיון הוא אותו רעיון מהכתבה הראשונה , המצרכים דומים רק שהפעם נוסיף להם כמה עזרים.....

אני רעב אמרתי לעצמי. כרגיל ''עצמי'' ענה לי בגסות, שהוא טוען אותו דבר כבר שעתיים ואף אחד פה לא מקשיב לו. אז התקשרתי לרן ונסענו להכין אוכל. הפעם נעשה עוף בשיטה קצת אחרת, מהכתבה הראשונה במדור ''גורמה בשטח'', הרעיון הוא אותו רעיון מהכתבה הראשונה , המצרכים דומים רק שהפעם נוסיף להם כמה עזרים.

להורדת הקובץ לחץ כאן

את הרעיון אנחנו מיישמים בלילות המילואים העליזים. עבודת בניית השיפוד ורגליו הופקדו בידי חברי הטוב אורן דוחן, ששמו יצא למרחוק בהכנת שיפודי עוף לחבר'ה. הרעיון הוא כזה, יש צורך בשיפוד גדול שבו נתקע את העוף ונשאיר אותו מעל המדורה, לשם כך יש צורך גם ברגליים שיחזיקו את השיפוד.

להורדת הקובץ לחץ כאן

מצרכים:

עוף שלם טרי עגבנייה בצל בטטה שום רסק עגבניות קצת סחוג להוסיף עניין תבלינים שמן זית שיפוד גדול רגליים להחזקת השיפוד כבל תיל דק

להורדת הקובץ לחץ כאן

מצרכים:

אופן ההכנה:

חותכים את הירקות לריבועים. מכניסים לתוך סיר ושופכים שמן זית ותבלינים בנדיבות רבה. מערבבים את הכל לעיסה. מכניסים את העוף לסיר ומצפים אותו בעיסה. לתוך חלל הבטן של העוף מכניסים את הירקות והרוטב. משפדים את העוף על השיפוד וקושרים את הרגלים מסביב לשיפוד כך, שחלל הבטן יהיה אטום. בנוסף קושרים את העוף חזק מאוד מסביב לשיפוד(וכך מאוחר יותר הוא לא יחליק מהשומן ונוכל לסובב אותו כל פעם לצד אחר).

להורדת הקובץ לחץ כאן

אופן ההכנה:

זמן ההכנה בערך שעתיים. העוף צריך להיות מעט מושחם וככה בפנים הוא יהיה בדיוק כמו שצריך. נכון זה ארוך ,אבל תאמינו לי שווה את ההמתנה.

להורדת הקובץ לחץ כאן

להורדת הקובץ לחץ כאן

להורדת הקובץ לחץ כאן

בתאבון ולהתראות בשטח...

תגובות

0 תגובות