שטח 4X4 > כתבות > שטח

מי יהיה רכב השטח של 2007?

עוד שנה חלפה ושוב אנו מציבים בפני גולשינו את השאלה הקשה: מיהו רכב השטח הנבחר לשנת 2007? האם הבחירה תהיה מהלב, או מהכיס? מהשכל, או מהרגש? האם תבחרו באייקון נכחד, או בנציג מודרני? הצבעה נעימה

תמיד אנחנו מקטרים על המדבר המוטורי בו אנו חיים, על כך שמעבר לים נמצא את כלי הרכב המעניינים באמת, על המיסוי, על המחירים ועל אלוהים יודע מה עוד. אבל אז מגיע עת סיכומי השנה וכאשר אנו רוצים להכין לעיונכם את רשימת המועמדים לתואר רכב השטח לשנת 2007, לפתע אנו מגלים עושר בלתי מוסבר של דגמי רכבי שטח, המחכים באולמות התצוגה לחובבי שטח ישראלים.


לדף ההצבעה - הקליקו כאן

לא פחות מ-54 כלי רכב שונים, אשר יכולים לקחת אתכם לרמות שונות של שטח, עומדים השנה לבחירתכם. ואתם, גולשי אתר השטח הישראלי, צריכים רק לבחור. וכדי לעשות את הבחירה קלה יותר (או קשה יותר, תלוי בנקודת המבט), נשחרר את קהל הבוחרים מכל מגבלה, או פרמטר רציונלי כלשהו. מה שבעצם אנו מבקשים מכם הוא לבחור את רכב השטח של שנת 2007 לפי כל קריטריון בו תחפצו. היות ואין מדובר על החלטת קניה, בה צריך להתחשב בשיקולי מחיר, אמינות, או סחירות, ברור שכל אחד מ-52 המופלאים, יכול להיות בחירה ראויה.

אז מי יהיה בחיר לבכם השנה?

ברור כי חלקכם ימריא על סיפון אוניית הפנטזיה אשר מגיעה לעולם בו אין מגבלות תקציב. מי יעשה לכם את זה באגף המיליונים? האם אתם מעדיפים פורשה קאיין, או ריינג' רובר, או שמא אתם בקטע של מרצדס G, או GL? מהצד השני של התקציב, בטוחני כי סוזוקי ג'ימני ממשיך להיות בחירת לבם של רבים, בין אם משיקולים פרקטיים ובין אם בזכות האופי השובב, הצעיר והחצוף והיכולת הגבוהה בשטח של העולל של סוזוקי.


לדף ההצבעה - הקליקו כאן

אז מי יהיה בחיר לבכם השנה?

אולי בעצם אתם אנשי עבודה ומה שמעניין אתכם הוא כושר העמסה וכושר גרירה, או אז אתם בוודאי מתלבטים אם להעניק את הכתר לטנדרי הענק של פורד ושברולט. או שאסתטיקה עומדת אצלכם בראש סדר העדיפויות ואתם נפלתם בשבי החמוקיים העגולים של וולוו XC70. ואולי אתם לא בקטע של שטח טכני וסלעים ומה שמדבר אליכם היא החבילה השפויה, הבטוחה והשימושית של רכב שטח רך כמו מיצובישי אאוטלנדר.

בקיצור, אין משנות הסיבות, אלא התוצאה. בחרו בבקשה ברכב השטח שעשה לכם את זה ב-2007 ושתפו אותנו בבחירתכם בסקר המופיע בקישור המצורף. הקלפי של אתר השטח הישראלי תישאר פתוחה עבורכם עד לשעה 10:00 ביום האחרון של השנה, 31/12. תוצאות הבחירות יפורסמו מספר שעות מאוחר יותר. נתראה אחרי הבחירות.


לדף ההצבעה - הקליקו כאן
ההגרלה נושאת פרסים

לנוחותכם, להלן שמות 54 המועמדים: אודי Q7, ב.מ.וו x3, ב.מ.וו x5, ג'יפ גרנד צ'רוקי, ג'יפ קומנדר, ג'יפ קומפס, ג'יפ רנגלר, דודג' ניטרו, דייהטסו טריוס, האמר H2, האמר H3, הונדה CRV, וולוו XC70, וולוו XC90, טויוטה היילקס ויגו, טויוטה לנד קרוזר, טויוטה ראב 4, יונדאי טוסון, יונדאי סנטה פה, לנד רובר דיסקברי3, לנד רובר דיפנדר, לנד רובר פרילנדר, לנד רובר ריינג' רובר, לנד רובר ריינג' רובר ספורט, לקסוס RX, מיצובישי האנטר, מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי פג'רו, מזדה BT50, מרצדס G, מרצדס GL, מרצדס ML, ניסאן נווארה, ניסאן פאת'פיינדר, ניסאן פטרול, ניסאן קשקאי, סנגיונג אקטיון, סנגיונג אקטיון ספורט, סנגיונג קיירון, סנגיונג רקסטון, סוזוקי ג'ימני, סוזוקי גרנד ויטארה, סובארו פורסטר, סובארו אאוטבק, סובארו B9, פולקסווגן טוארג, פורד אקספלורר, פורד F350, פורשה קאיין, שברולט טריילבלייזר, שברולט סילברדו, שברולט קפטיבה, תומקאר.

תגובות

42 תגובות

1

גלעד4X4

29 בנובמבר 2007 ב 17:36

באמת בחירה קשה

הלב שלי אומר לנד רובר כי למדתי לאהוב אותו
אבל הראש אומר ניסן פטרול

2

אורח/ת

29 בנובמבר 2007 ב 19:41

רק ...

פג'רו המלך האמיתי

3

ilan4x4

29 בנובמבר 2007 ב 19:45

ל 1 לך עם..

הפנטזיה:)
עם כל כבוד לדיפנדר (ויש כבוד) מרצדס Gהיא למעשה דיפנדר משופצרת.
פשוט רכב מדהים!
אני בחרתי דיפנדר (הפנטזיה שלי) ואני חי איתו...טפו טפו....מלח מים.

4

אורח/ת

29 בנובמבר 2007 ב 20:23

גימני סוזוקי

מדהים יפה קל מהיר חצוף אין כאן שקולי מחיר יש כאן ריאליות ומציאות בשטח

5

SammyK

29 בנובמבר 2007 ב 20:27

פטרול??

אולי מלך, אבל מלך מאוד זקן. תיחנון בן עשרים שנה. חשבתי שבוחרים רכב השנה של שנת 2007?!

6

gilichon

29 בנובמבר 2007 ב 20:41

רק פג'רו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7

arik555

29 בנובמבר 2007 ב 21:00

אימפרזה טורבו גבוהה :)

לא ?

8

ungarcom

29 בנובמבר 2007 ב 21:26

מנסיון...אין כמו הפאג'רו החדש

המדהים מכולם...בשטח ובכביש

9

אורח/ת

29 בנובמבר 2007 ב 22:17

hjd

?? ????? ??????

10

אבימו

30 בנובמבר 2007 ב 08:33

והדרת פני זקן - פטרול

רכבים מדהימים, אך הפטרול הוא רכב השנה שלי. - מלמד אותנו כי בגרות, אריכות ימים וניסיון הינם לפעמים הערובה הטובה ביותר לאיכות חיים. הפטרול מדגים זאת בשפע ובאדנות!

11

ERAN DAVID

30 בנובמבר 2007 ב 14:11

ג'פ אמיתי המשלב כביש מצויין רק פג'רו

12

ERAN DAVID

30 בנובמבר 2007 ב 14:21

יש פג'רו ארוך 2008

היו לי מספר ג'פים , הפג'רו החדש ממש מדהים גם בשטח ,הודות גם לנעילה המכנית וגם לנעילה האלקטרונית וגם בכביש  הודות למתלים והקפיצים החדשים שמדביקים אותו לכביש בכול מצב והאמינו לי , בדקתי אותו במצבים קיצוניים ועמד במבחן לעומת ג'פים אחרים (יקרים יותר)

13

baz4x4

01 בדצמבר 2007 ב 00:19

סופה

מאחר ואין כאן אפשרות לבחור ברכב האולטימטיבי ס ו פ ה אז לא נותר להתפשר
על הרנגלר.

14

נוקיה

01 בדצמבר 2007 ב 10:00

חסרה לנו הקאיה סורנטו.....

15

דוד170

01 בדצמבר 2007 ב 10:19

את מי זה בעצם מעניין ?

תהנו ממה שיש לכם, זה המתכון לאושר !

16

אורח/ת

01 בדצמבר 2007 ב 14:33

הלב, הראש וכל הגוף אומר רק פאג'רו

לא יאמן עד כמה שהרכב טוב בשטח וגם משתווה לרכבים היוקרתיים

17

אורח/ת

01 בדצמבר 2007 ב 16:16

איפו הדי מקס?

18

evita

01 בדצמבר 2007 ב 20:01

אוף זה קשה

זה קשה יש לי פג'ירו 2000 אבל אצלי בדירוג : 1. לנדקוזר 2.ניסן פטרול 3. דיפנדרים הישנים . קשה אוף קשה !!!!!!!!
נ.ב . את שלושתם ניסיתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19

דימה_terrano

01 בדצמבר 2007 ב 20:45

??????? ???? ??? ???!

20

אורח/ת

01 בדצמבר 2007 ב 23:13

עד להודעה חדשה - רק דיסקו 3

עד שלא יגיע מתחרה ראוי - רק ה3 יכול.

21

רמיו

01 בדצמבר 2007 ב 23:31

צודק

אורח כתב/ה:
"עד שלא יגיע מתחרה ראוי - רק ה3 יכול."

22

אורח/ת

02 בדצמבר 2007 ב 08:15

חסר

חסר היונדאי טראקן , ובכלל רכב השנה עם עבירות טובה זה נהג מיומן ומנוסה, כמעט לא חשוב באיזה ג'יפ הוא נוסע, כבר זקנתי וגם ראיתי רכבי שטם מהודרים עם כל הנעילות האפשריות ,נתקעים בשטח קל ואילו אחרים עם יכולת נהיגה טובה והכרת השטח עוברים כמעט בכל רכב 4X4

23

אילן

02 בדצמבר 2007 ב 13:07

טיוטה לנד קרוזר

זה מה שרואים הכי ארבה ,אנשים לא .
זה לא אומר שהשאר לא טובים,אבל טיוטה רואים הכי ארבה.

24

roev

02 בדצמבר 2007 ב 17:34

לאיפה נעלם הג'יפ רוביקון?

25

אורח/ת

02 בדצמבר 2007 ב 17:59

רוביקון= רנגלר

26

arieh1a

03 בדצמבר 2007 ב 12:14

טוארגגג

אנשים פה לא מבינים ב 4*4
הטוארג רכב שטח הטוב בעולם.
היחיד ברמתו זה הדסקברי

27

אורח/ת

03 בדצמבר 2007 ב 14:06

אין מה לעשות, גם 7 שנים אחרי שהוצג...

ריינג' רובר. תלכו תבדקו בכל מקום. כל מי שיש לו , כל מי שבחן, כל מגזין רכב...
הוא המציא (כל האמרקנים שהיו לפני לא גרמו לכלום, אז הם לא נחשבים וגם לא מענינים) את הז'אנר הזה שנקרא SUV, ובשנים האחרונות אין משתווה לו.
(ומי שאומר קאיין , טוארג ואפילו ריינג' ספורט, צריך להבין ש-SUV לא אמור לעשות רייסים עם סובארו אימפרזה...כי זה פשוט חסר טעם. כל זה בא על חשבון נוחות ושטח)

28

סמי אילת

04 בדצמבר 2007 ב 09:43

תודה גלעד

בטיול הבא נתחלף קצת

29

סמי אילת

04 בדצמבר 2007 ב 09:50

ל SammyK ראית ניסאן פטרול 2008 ?

יש בנמל אילת, מעבר לגדר, כמה חתיכות. בוא לראות את הזקן הזה.

30

אורח/ת

05 בדצמבר 2007 ב 18:17

על איזה רכב רשום ניטרו

ראיתי רכב בכביש ולא זיהיתי את הדגם שלו רק הספקתי לראות שרשום ניטרו בצד שמאל שלו. רכב שטח מרובע. תודה למי שיעזור.

31

pajero2800

05 בדצמבר 2007 ב 21:05

בחירה קשה מאוד אני ש:.....

1."פאג'ירו"
2."לאנד קרוזר"

אל תבחרו ג'יפים מול השני ג'יפים "פאג'ירו "לאנד קרוזר"

32

eyali0001

05 בדצמבר 2007 ב 22:27

ניטרו הוא של דודג'

הרכב הוא של דודג' קבל קישור https://www.4x4.co.il/forum/forumThread.aspx?forumid=20&mesId=37349 נ.ב. אתה יכול להחליף את שם המשתמש שלך מאורח ל ____.

33

pajero2800

07 בדצמבר 2007 ב 11:14

מי יש לו תמונות ללאנד קרוזר או פאג'ירו??

34

omerroz

08 בדצמבר 2007 ב 12:43

רק האנטר! ול29, קוראים לו דודג' ניטרו

אין ספק שמיצובישי האנטר הוא רכב השנה

35

אורח/ת

08 בדצמבר 2007 ב 17:41

תתודה רבה מ-29

36

אורח/ת

08 בדצמבר 2007 ב 17:43

מדוע באמת דודג' ניטרו לא משתתפת?

האם היא לא בקטגוריה ?

37

omerroz

08 בדצמבר 2007 ב 19:51

דודג' נייטרו כן משתתפת

שימו לב זה מסודר לפי הא"ב

38

גיא.א

10 בדצמבר 2007 ב 14:22

רק פאגרו בשטח

39

אורח/ת

12 בדצמבר 2007 ב 16:52

אין על הגרנד ויטרה החדשה

40

chivas

14 בדצמבר 2007 ב 17:56

דיסקברי

לא משנה מה יכתבו ומה יגידו, רכב שטח אמיתי שבנוי לכבישטח ונותן ביצועים מעולים בשטח ונהיגה נוחה ומהנה בכביש זה רק דסקברי. נקודה.

41

einaty

27 בדצמבר 2007 ב 17:48

חייבת להסכים עם תגובה 22

אין תחליף ליכולת של הנהג!!! אנחנו נוהגים בשטח עם טריוס (מהדור הקודם, החדש קצת מצועצע לטעמי). עם מיגון אבל בלי הילוכי כח, בלי צמיגי שטח ועוברים כמעט כל מכשול כמו הגדולים (מדרגות, ירידות, עליות, חול, בוץ וכו'...)  כמובן שיש לנו רוח גבית חזקה מאוד מחברי קבוצתנו הנפלאים שמעריכים את יכולות הרכב והנהיגה שלנו עוד יותר מאיתנו (ויש להם רכבים מויטארה ועד הדיסקו האימתני....)

42

ליאור קרלינסקי

31 בדצמבר 2007 ב 15:19

אתה צ ו ד ק

אני על האנטר פרו מזה שנה עם הרבה שטח אפס תקלות 4 על 4 גם בכביש כשצריך תצרוכת דלק ממוצעת 8 ק"מ לליטר מ ד ה י ם