שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

שחקו אותה כמו פטרהנסל

סדנה צרפתית מציעה להשכרה, לקראת דקאר 2017, שלוש מכוניות פיג'ו 2008DKR16, בדיוק כמו זו בה זכה פטרהנסל בדקאר האחרון

חלק גדול מהמתחרים החובבים הנוטלים חלק בראלי הקשה מכולם, הדקאר, טוענים שהמטרה העיקרית שלהם היא להגיע בשלום לקו הגמר. זוהי הצהרה ריאלית ביותר, אבל בסתר הלב יודע כל מי שהתחרותיות טבועה בדמו, שעמוק בפנים יש תמיד תקווה למיקום טוב, רצוי על המדרגה הגבוהה ביותר של הפודיום...

ומי שהחלום הזה מפעם בו, סדנה צרפתית באה השנה לעזרתו.: תמורת סכום הולם, היא מציעה לשכור ממנה מכונית פיג'ו 2008DKR16 , בדיוק כמו זו בה זכה פטרהנסל בדקאר האחרון. הסדנה, PH Sport, התרכזה עד כה בהכנת כלי רכב למרוצי ה-WRC, והיא עושה זאת בשנים האחרונות בשיתוף פעולה עם סיטרואן, החברה האחות של פיג'ו.

מי שישכור את ה-2008DKR16, ויש שלוש כאלה, יקבל מהסדנה תמיכה מלאה, גם בצד המינהלי וגם בצד הטכני. צוות הסיוע שלה ידאג לתחזוקת כלי הרכב בסיומו של כל יום תחרות, כמו גם לפינוקים עבור הנהג והנווט, בדיוק כמו בקבוצות יצרן או אצל מתחרים בעלי כיסים כבדים (אגב, חברת KTM מציעה את המודל הזה עבור רוכבי אופנועים מזה שנים).  הסדנה מקבלת תמיכה מהקבוצה הרשמית של פיג'ו כבר מהשלב הראשוני, בהכרת ה-2008DKR16, הכיוונון שלה והטיפול בה, והתמיכה תמשך גם לתוך הראלי בסיוע להתגבר על תקלות רציניות, אם יהיו.

שלוש המכוניות יוצעו להשכרה החל מחודש ספטמבר, ואפשר יהיה להתחרות איתן כבר בראלי מרוקו, שיתקיים בין ה-1 ל-7 באוקטובר. לאחר מכן הן יועברו לדרום אמריקה, לקראת דקאר 2017 שיתקיים בתחילת השנה. ולא, לא הצלחנו לברר כמה יעלה התענוג, אבל אתם מוזמנים להתקשר ולשאול:

PH-SPORT,  Tel: 33 325 872792 Fax: 33 325 877950

E-mail: contact@ph-sport.com
 

תגובות

0 תגובות