שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ירח דבש של אלופים

מה עושים שני כוכבי ראלי אחרי חתונתם? לוקחים חלק בתחרות כמובן, כצוות, וזוכים במקום השני בקטגוריה שלהם

כשהחתן הוא הנהג המצליח ביותר בתולדות הדקאר והכלה גם היא נהגת ראלי ותיקה ומעוטרת, מה נכון יותר מלחגוג את ירח הדבש שלהם בהשתתפות באיזו תחרות קטנה?  החתן הוא כמובן סטפן פטרהנסל, שזכה בדקאר 12 פעמים, שש על אופנוע ושש במכונית. הכלה היא אנדראה מאייר, שלקחה חלק בדקאר הראשון שלה ב-1996 על אופנוע, עברה בהמשך למכוניות (מקום 5 כללי ב-2004) וב-2011 חתמה את הפרק הזה בחייה כשהיא נוהגת במשאית הסיוע המהיר של צוות X-raid. התחרות – הבאחה של איטליה שנערך לפני כשבוע.

השניים לקחו חלק בראלי כצוות על ימאהה YXZ 1000 בקטגוריה T3 והגיעו למקום השני בקטגוריה שלהם. הישג מצוין בהתחשב בכך שעבור שניהם זאת היתה התנסות ראשונה על כלי בסגנון הזה ועבור מאייר זאת היתה התחרות הראשונה בחייה בה תפקדה כנווטת. באחה איטליה נערך בשני ימים, עם שני סטייג'ים בכל יום, באורך כולל של כ-400 ק''מ. התוואי עובר בדרכי עפר טובות, דומות למסלולי ה-WRC.  הזוכה בדרוג הכללי, אגב, היה נאסר אל-עטייה שנהג בטנדר טויוטה.

היעד הבא של פטרהנסל הוא ראלי דרך המשי, בו יתחרה בפיג'ו 2008 DKR , המכונית איתה זכה בדקאר האחרון. קבוצת פיג'ו לראלי תכלול גם את סיריל דפרה ואת סבסטיאן לואב, כך שלרז היימן והלל סגל צפויה עבודה קשה. 

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

03 ביולי 2016 ב 09:59

הכי צהוב שאפשר למצוא באתר השטח :)

אהבתי!