שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

דאקר 2004 יום רביעי לתחרות - יום ראשון 4 בינואר

מרוקו קיבלה היום בזרועות פתוחות את נבחרת ''מיצובישי-WOW'' ביום הראשון לדאקר 2004 באפריקה. איציק בריל והלל סגל סיימו במקום ה 38 בסטייג' מספר 4 והתקדמו עד למקום ה 42 הכללי. ולמרות שאנו מקדימים את המאוחר זאת התחלה מצוינת ל''נבחרת מיצובישי WOW'' .

איציק בריל הלל סגל והפג'רו קינג מתקדמים בדקאר- סיימו במקום ה - 38

מאת יובל צוק ''בועז מאירי הפקות'': מרוקו קיבלה היום בזרועות פתוחות את נבחרת ''מיצובישי-WOW'' ביום הראשון לדאקר 2004 באפריקה. איציק בריל והלל סגל סיימו במקום ה 38 בסטייג' מספר 4 והתקדמו עד למקום ה 42 הכללי. ולמרות שאנו מקדימים את המאוחר זאת התחלה מצוינת ל''נבחרת מיצובישי WOW'' . מיד נחזור לתוצאות אבל לפני כן מעט על היום: לאחר קטע קישור בן 233 ק''מ לאורך כביש החוף המרוקאי (איפה בית הפנקייק?) היה על המתחרים לעבוד 75 ק''מ של נהיגת חול בתנאים משתנים. לראשונה היה על הצוותים להתאים עצמם לנהיגה ארוכה יחסית וזה זמן מסוכן שכן הפג'רו עומדים לראשונה בתנאי תחרות במאמצים. עם תום ''הקטע המיוחד'', הם חזרו לכביש לעוד 444 ק''מ ובסה''כ 752 ק''מ ביום. חשוב לציין שלמרות שחלק גדול מהיום הוא נהיגה על כביש, עדין מדובר במרחקים עצומים שהרבה דברים יכולים להשתבש בהם.

איציק בריל הלל סגל והפג'רו קינג מתקדמים בדקאר- סיימו במקום ה - 38

אז כבר סיפרנו שבריל/ סגל סיימו מצויין. 52 דקות ו-11 שניות והם הגיעו למקום 2 בקטגוריה. וכך הם מדורגים גם בסיכום הכללי (בתוך הקטגוריה שלהם). עדו כהן ואביב ספקטור סיימו בזמן של 56:26 דקות, 61 היום ו-59 כללי. להשוואה, המנצח של הקטע היום, המנצח הפינלנדי וואטנן/רפו סיים בזמן של 40:40 . סטפאן פטרהנסל שסיים שני היום (40:50) מוביל את הדירוג הכללי של דאקר 2004 לאחר 4 ימים עם זמן מצטבר של 1:12:20 . מאסוקה היפני, האלוף שנתיים אחרונות רביעי עם 1:13:57. לבריל/סגל זמן מצטבר של 1:35:01 וכהן/ספקטור עם 1:39:01. יום מוצלח זה בא לאחר לילה ארוך שבו עברו המשתתפים למרוקו במעבורת. העיר המרוקאית טנג'יר קיבלה אותם באירוח כיד המלך (ולא סתם: הם אכן האורחים הרשמיים של מלך מרוקו). 10 אוהלים ענקיים הוצבו במתחם שדה התעופה על מנת לקלוט את כמות העצומה של משתתפי הדאקר. כוחותינו מדווחים על ארוחה נפלאה. היתרון בהשתייכות לקבוצה מסודרת בא לידי ביטוי שבמקום לעבוד על הפג'רו עם ההגעה למחנה, ניתנו ההוראות למכונאים של קבוצת NSM וקדימה לקוסקוס. אגב, איציק בריל נהג אמש יותר ממחצית הקטע עם צמיג פרוק. יחד עם זאת לא נגרם לפג'רו נזק ממשי.

תגובות

0 תגובות