שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ראלי יוון 2014 – סיכום

המקטע התחרותי האחרון של הראלי, באורך כ-65 ק''מ, היה בעיקר בשביל הפרוטוקול ולא שינה בהרבה את התוצאות שנקבעו בעצם כבר יום קודם לכן.

צוות פוינטר, רז הימן והלל סגל, שניצחו את המקטע של היום האחרון, סיימו במקום השלישי בדרוג הכללי. רועי שפירא ואיתי מולדבסקי סיימו במקום הראשון בקטגוריה שלהם, T2, ורביעי בדרוג בכללי.

אביב קדשאי ויזהר ערמוני דורגו במקום התשיעי ואילו ניצן שקל ודובי נוימן לא דורגו כלל, לאחר שהטורבו ברכב שלהם התקלקל ביום האחרון והם נגררו לקו הסיום.

נדב לוגסי שמר על מיקומו, 15 בדרוג הכללי, והוא הגיע שני מבין הסניורים. דורון וינטר וברק דודואי שיפרו מעט מיקומים, והם סיימו במקומות 18 ו-25 בהתאמה. 

את הראלי ניצח הנהג הצרפתי ג'רום פלישה בטנדר טויוטה ששימש בעבר את אורלנדו טרנובה ואת נאסר אל-עטייה, כשהוא נעזר בשרותיה של יוג'ין דקרה, נווטת מקצועית משוויץ.

באופנועים ניצח מתיאס וגנר מאוסטריה, שהגיע מעולם המוטוקרוס וזו היתה תחרות הראלי רייד הראשונה בה השתתף בחייו!

הראלי היה קשה מהצפוי, עם מסלולים הרריים מפותלים, מסובכים ברובם לניווט, וכללו קטעים שהתאימו יותר לאופנועים והיו מאוד בעייתיים עבור המכוניות.

אבל זה לא גרע מההנאה של המתחרים מישראל, שבוודאי ישובו ליוון להתחרות בראלים נוספים.

תודות לספונסרים הרבים שתומכים בקבוצות:

פוינטר-שגריר,-ICL שילוח,  אוטולוקס-צמיגי טויו, טלפארמה, CRANERGY, מוסך אופרוד, רודי פרוג׳קט, משרד התרבות והספורט, וידיסקו, אראן אלקטרוניקס, חולון מוטורס, xado שמנים לרכב.

קישורים:

תגובות

0 תגובות