שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

קשה זה טוב - רומניאקס 2014

ארבעה רוכבים יצאו לייצג את ישראל במירוץ אופנועים הארד-אנדורו הקשה.
במשך ארבעה ימים הם נלחמו בתוואי השטח המגוונים של הרי הקרפטים.
כבוד!

13-07-2014 נפגשים ברומניה

תומר שמש, איציק קלנר, רז היימן ואני מגיעים לעיר סיביו, רומניה. שעה לאחר מכן אנחנו פוגשים את יורם לביא וכריסטינה, אשתו. פנינו למלון רמאדה, המקום בו מרוכזת כל מנהלת המירוץ, שם נגלה באיזה מלון יעביר כל אחד מאיתנו את ארבעת הלילות הבאים. ישנם שני מלונות מרכזיים בהם משוכנים מרבית מתחרי הרומניאקס, כאשר רחבת החניה בין שני מלונות אלו גודרה לצורך הקמת הפארק פרמה - אותו מתחם סגור אליו יוכנסו האופנועים לאחר כל אחד מימי המירוץ. ההתארגנות של החבר'ה זריזה וכל אחד מהם ממהר להגיע למקום בו נמצא האופנוע איתו יתחרה. איציק קלנר מתורגל בכל נושאי הלוגיסטיקה, שכן זוהי הפעם השלישית בה הוא מתחרה במירוץ זה. הוא ניגש לקבל את ה-SHERCO SE-F300R 4T. לאחר שהוא מסיים להכין אותו הוא מתפנה שסגור את כל ענייני הרישום. את הרכיבה הוא משאיר ליום המחר. האופנועים של תומר שמש, יורם לביא וכריסטינה נמצאים באותו מקום והם ניגשים בזריזות להרכיב, לכוון ולסדר את כל מה שצריך, כדי להספיק לנצל את שעות האור הרבות ולגנוב שעתיים-שלוש של רכיבה. את ענייני הרישום הם משאירים ליום שני. שמש בוחר ב KTM EXC 350-F ויורם וכריסטינה על  KTM FREERIDE 250R. רז היימן מקבל את ה- HUSQVARNA FE350 וגם הוא מתכוונן כך שיוכל להספיק לרכוב. לעזרת היימן ניצב אלון ברנדונהנדלר שהגיע כמלווה.

יום שני - יום לפני הפרולוג

המתחרים מעבירים את היום בסיום כל ענייני הלוגיסטיקה. מי שמספיק עוד יוצא לרכיבה. אני מטיילת ברחוב הראשי ורואה אך האלמנטים של הפרולוג נבנים אל מול עיניי - גזעי עצים בגדלים וזויות שונות, פסי רכבת, גשרים, מסלעה ועוד... הולך להיות מעניין. ב 21:00 נערך תדריך שמתקיים בכל סוף יום רכיבה. אנחנו מקבלים את הפרטים הרלוונטים לגבי מחר. כל ארבעת הרוכבים ישתתפו באירוע. כריסטינה בחרה לותר על התענוג של הפרולוג. לגלריית התמונות בפייסבוק של אתר השטח - הגענו... מה עכשיו?

15-07-2014 הפרולוג

האירוע שמהווה את אות הפתיחה למירוץ הרומניאקס הוא הפרולוג. מדובר במסלול מכשולים שאנחנו מכירים כאנדורוקרוס, אשר נבנה לאורך אחד הרחובות הראשיים של סיביו. יום זה הינו ממש פסטיבל לתושבי העיר וכן לתיירים רבים המגיעים לאיזור. המארגנים מוסרים, כי בשיא האירוע, מספר האנשים בקהל עמד על 12,000 איש ואישה.

ארבעת הישראלים מזנקים לפרולוג ללא הכנה מוקדמת, למעט מעבר רגלי על פני המכשולים. לכל אחד מהם תהיה הזדמנות אחת לסיים את המסלול בזמן המהיר ביותר. הזמנים ביום זה יקבעו את סדר הזינוק ביום המירוץ הראשון. המתחרים מוזנקים במרווחי זמן של 15 שניות האחד מהשני, כאשר הסדר הינו תוצאה של מספר המתחרה שהוענק להם לפי סדר הרשמתם למירוץ.

לאחר הגעת אחרון הרוכבים אל קו הסיום, מתבצע חישוב של כל הזמנים ו- 35 רוכבים מקטגוריות ה'סילבר' וה'ברונז' עולים אל הגמר שנערך מס' שעות מאוחר יותר. הגמר הינו אירוע בפני עצמו שכן אליו מוזנקים כל הרוכבים ויוצאים למירוץ במסלול המכשולים.

כל ארבעת הישראלים התחרו בקטגורית ה'ברונז', אליה נרשמו 167 מתחרים. לאחר חישוב התוצאות אלו מיקומיהם:

  • תומר שמש (445) – מקום 40
  • איציק קלנר (343) – מקום 77
  • רז היימן (384) – מקום 90
  • יורם לביא (315) – מקום 111

קטגוריית ה'גולד'- הרוכבים הבכירים והמהירים בעולם, נתנה, כצפוי, אקשן משובח לאורך כל המסלול. זוהי הקטגוריה היחידה שזוכה לפודיום בסיום האירוע ואלו הרוכבים שאיישו את שלושת המקומות הראשונים:

      1. פול בולטון (5).

      2. גראהם ג'רוויס (1).

      3. ג'וני ווקר (4).

לגלריית התמונות בפייסבוק של אתר השטח - הולכים את הפרולוג

16-07-2014, יום המירוץ הראשון

הזינוק ליום הראשון מתבצע לפי סדר הגעת הרוכבים באירוע הפרולוג, כאשר בין הרוכבים הראשונים מקטגוריית ה'גולד' מפרידות 5 דקות. אנחנו מגיעים לנקודת העצירה הראשונה (סרוויס פוינט) ומגלים שסדר המובילים נשמר. בולטון רוכב חזק ומהר ושומר על מיקומו בחוד, ווקר מגיע שלישי אחרי ג'רוויס, אבל מחישוב הזמנים אנחנו מגלים שהוא סגר עליו, לאחר שג'רוויס איבד זמן יקר על טעויות בניווט. לאחר הזינוק להמשך המירוץ, עוקף ווקר את בולטון שנופל מס' פעמים על שורשי עצים חלקים, שהוסתרו עי עלים. גראהם ג'רוויס, מנצח רומניאקס 2013, מסתפק במקום השלישי. הקטע האחרון של המסלול נקרא 'DOOMED' ולשלישיה הראשונה נדרשו 16 דקות בממוצע כדי לחצות אותו. לצורך ההשוואה - לעשרת הרוכבים הבאים בקטגוריית הגולד נדרשו 30 דקות בממצוע כדי לסיים את אותו הקטע ואילו הרוכב שהגיע אחרון בקטגוריה סיים אותו לאחר כשעה ו-16 דקות. גשר הסיום של היום הראשון הוצב על גדת נחל. הרוכבים נאלצו לחצות אותו ולטפס במעלה חלקלק וטחון מגלגלי הרוכבים הראשונים שהגיעו לקו הסיום. רוב הרוכבים הצליחו לטפס מטר-שניים בטרם נתקעו או ביצעו סלטה מרשימה לאחור. אלו שהצליחו להגיע לגובה מסויים, נתפסו ע''י איש הפקה ומשם בשרשרת שהורכבה מ 5-10 צופים ואנשי צוות, נמשכו במעלה העליה עד לנקודת הסיום המיוחלת. הראשון מבין הישראלים להגיע היה תומר שמש, שסגר על 26 רוכבים וסיים את היום במקום ה- 14. אחריו הגיעו איציק קלנר כשהוא במקום ה- 70, יורם לביא במקום ה-111 ורז היימן מסיים במקום ה- 117. גם כריסטינה צולחת את היום. סיכום היום של תומר שמש: נגמר היום ולמרות שנראה שזה סיוט, היה אחד הימים היותר כיפיים שהיו לי על אופנוע. הפיניש היה טחון ומלא סלעים חלקים ובוץ, אבל הוא לא ממחיש את שאר המסלול. למעט ברבור קטן של 20 דקות בערך עקב כיבוי של ה ג'י. פי. אס.  בדיוק איפה שהיה צריך אותו, הרגשתי ממש טוב ונהנתי מכל שניה. סינגלים מהירים, עליות, ירידות, שבילים, עשב חלק וגם קצת סלעים. מחכה כבר למחר! סיכום היום של איציק קלנר: עברנו יום מעורב משהו. חצי ראשון קליל חביב וזורם. חצי שני טכני יותר עם שני קטעי עליה רטובים ומאתגרים שעלו לי בעיכוב של חצי שעה טובה. ובכל זאת, אחד מימי הרכיבה היותר טובים שהיו לי. מחר צפוי להיות טכני יותר, ארוך יותר, רטוב הרבה יותר, ובקיצור קשה יותר

17-07-2014, יום המרוץ השני

מזג האויר עושה חסד יחסי עם המתחרים ומפזר ממטרים רק בשעות הלילה. אמנם הבוקר סגריר וקריר, אבל מרגע הזינוק ולאורך כל שעות המירוץ לא ירדה ולו טיפת גשם אחת.
את הזינוק עצמו אני מפספסת הפעם, לאחר שהעיתונאים שאיישו את האוטובוס של רד-בול היו עסוקים בהשלמת שעות שינה. המסלול של היום מתחיל כ- 20 ק''מ מסיביו וסופו מוביל את המתחרים לעיירה וויינסה, בה נעביר את הלילה.
בתדריך שהועבר אמש אמנם הובהר שהמסלול של היום יהיה קשה יותר, אבל נראה שהכוונה הייתה בעיקר למסלולים של קטגוריות הגולד והסילבר. 
ג'וני ווקר, מנצח היום הראשון, נאלץ להתמודד עם נפילה באחד מהקטעים של מעברי המים וג'רוויס לא צריך יותר מזה כדי לסגור את היום במקום הראשון. ווייד יאנג בן ה-18 סוגר את שלישיית החוד של היום. הבחור הצעיר סיים את מירוץ הרומניאקס 2013 במקום ה-8 ונראה שהשנה הוא זומם על פודיום. בולטון מסיים חמישי  ביום לא מוצלח מבחינתו, לאחר שהוא מאבד זמן יקר בעקבות נפילה קשה.
 
חמשת הרוכבים היותר מעניינים מבחינתינו מסיימים גם הם את היום. תומר שמש ויורם לביא מספרים שהיה יום רכיבה כייפי במיוחד ואת התוצאות אנחנו רואים בטבלה - שמש משפר עמדות ומביים את היום במקום השישי (!), לביא סוגר יום מוצלח במקום ה-25. גם קלנר והיימן מסמנים V על היום הזה- קלנר מסיים במקום ה-79 והיימן 123. כריסטינה במקום ה-41  בקטגוריית האיירון.
 
סיכום היום של תומר שמש:
נגמר עוד יום מדהים! ללא ספק יום הרכיבה הכי כיף שהיה לי בחיים! ללא קשר לתוצאה נהניתי בטירוף. עליות, ירידות, שבילים מהירים, סינגלים מדהימים וגם כמה נחלים ונהרות התחברו ביחד ליום רכיבה מושלם. הדיבור פה בפיטס הוא שהמרוץ קל, אבל מי שקל לו יכול... לסובב עוד קצת את יד ימין ולראות איך הכל נהיה מעניין.
אני חייב להוסיף כמה מילים לגבי האופנוע, בחרתי בק.ט.מ. 350 למרוץ הזה,  שבעיקרון מתאים יותר לשתי פעימות. המקום היחיד שבו ה-4 פעימות מהווה חיסרון משמעותי הוא בירידות, בכל השאר ובעצם גם בירידות אני מחייך כמו דביל בקסדה!

18-07-2014, יום המרוץ השלישי

הסיפור העיקרי של היום מתחיל בסופו, בעיירה פטרושני אליה הרוכבים מגיעים אחרי שבבוקר זינקו בוויינסה. שמש ולביא סיימו מאושרים והמתינו בכליון עיניים לתוצאות, שאמורות היו להגיע כמה שעות מאוחר יותר. הן לא הגיעו... בעצם - הן לא הגיעו עד לרגע כתיבת שורות אלו. בעיות במערכת מדידת הזמנים והמארגנים נאלצו לפרסם את תוצאות קטגוריית הגולד בלבד ולהשאיר את כל שאר הרוכבים בחוסר ידיעה. הזינוק ליום הרכיבה השלישי הינו ישירות לגשר גבוה וצר. משם עליה תלולה. בערך באמצע אותה עליה נתקלים הרוכבים בשורשים חשופים וחלקים וכשאלו נגמרים מגיעים סלעים מכוסים בשכבת בוץ - מתנה שהשאיר הגשם שירד אמש. כשהטיפוס מסתיים מתחילות ירידות בזוויות לא פשוטות וגם כאן- כל זויות מקבלת תפנית כשבוץ נכנס לתמונה. החצי השני של היום התגלה כידידותי יותר למתחרים והתאפיין בקטעי מישור. לכל האלמנטים איתם התמודדו המתחרים התווסף אחד נוסף - הגובה הבלתי נתפס אליו הם טיפסו, הוביל אותם לרכוב בין עננים שגרמו לרוכבים להאט קצב מאחר והראות הייתה בעייתית.  בסיום היום השלישי מוצאים עצמם הרוכבים בתוך מכרה פחם ישן, כששער הרד-בול המיוחל ניצב על גגו. רוכבי הסילבר והגולד נאלצים לטפס 5 קומות בגרם מדרגות צר ואילו ברוכבי הברונז והאיירון מתחשבים מעט והם מדלגים על קטע המדרגות ונכנסים למכרה דרך קונסטרוקציית עץ שנבנתה במיוחד עבורם. הרוכבים הראשונים עוד צולחים את המעבר בקלות יחסית, אבל הבוץ שמצטבר לאחר מעבר כל רוכב, הופך את מבנה העץ למחליק ובעייתי ורב הרוכבים מבזבזים זמן יקר בנסיון נואש לצלוח אותו. יורם לביא נראה מצויין בכניסה למכרה וגם הוא ממתין בדריכות לתוצאות. רז היימן וכריסטינה איחרו את זמן הגג ושניהם לא סיימו את היום. ווקר וג'רוויס ממשיכים לשלוט בקטגוריית הגולד כשיאנג ובולטון נלחמים על המקום השלישי. ווקר:  ג'רוויס דחף את הספורט לרמה בה הוא נמצא היום, רק מהיותו רוכב מדהים כל כך. כמובן שאנסה לנצח אותו. השקעתי המון מאמץ בהכנות למירוץ ואני ממוקד מטרה. ברד-בול רומניאקס כל-כך הרבה יכול לקרות ויש סיבה לכך שג'רוויס ניצח את המירוץ הזה 4 פעמים. את התוצאות נדע רק כשנחצה את קו הסיום של היום הרביעי. ג'רוויס: המירוץ של ג'וני מושלם. קשה מאוד לנצח אותו. נראה שאצטרך נס כדי להפוך את התוצאות.
סיכום היום של תומר שמש:
הגענו לגג של המפעל! אני וה-350 החיה שלי. היה יום רצח לאחר גשם כבד בלילה. מלא אבנים רטובות, בוץ, עליות וירידות ובקיצור כל מה שאין לנו בארץ. הרגשה מדהימה לסיים מסלול כזה ולגלות שאני בכושר.
מקווה להשאר בעשיריה הראשונה אבל נראה בערב... האירופאים האלה טסים בבוץ!
 
סיכום היום של איציק קלנר
יום ארוך ומתיש ורצוף צרות ותקלות. התחלתי בבוקר עם תיקון בעיות ה gps שהיו לי ביומיים הראשונים. סופסוף היום לא כבה המכשיר אפילו פעם אחת.
 
המסלול עצמו הוגדר בתדריך כארוך וקשה מכל הימים, כשהחצי השני אמור להיות משמעותית קשה יותר. בפועל זה היה כמעט נכון, פרט לעובדה שהחצי הראשון, והקילומטרים הראשונים בפרט התגלו כבעייתיים ביותר. פקקים ארוכים, המתנות, משיכות ודחיפות והרבה אנרגיה שמתבזבזת.
פירוק ברקס קידמי... כדי לחלץ שאקל של רצועה שתקע אותי, עזרה למתחרה אחר שישב בביצה והתחנן לעזרה, גריפים שמחליקים לגמרי בשני הצדדים ועוד אירועים כאלה ואחרים, גרמו לי להגיע יחסית מאוחר לסרוויס פוינט (אמצע היום).
מהסרוויס יצאתי באטרף כדי להספיק, כי ידעתי שאני גבולי, ושצפויה רכיבה קשה. המהירות עלתה לי בשתי נפילות במהירות גבוה, אבל ללא אף נזק לשרקו או לי ובלי איבוד זמן.
נקודת הסיום של היום על גג המפעל בעיר petrosian אותו עליתי גם בשנה שעברה. אז, איחרתי בכמה שניות מזמן הגג של יום הרכיבה. היום טיפסתי שוב לאותו מקום על הגג רק כדי לגלות ששוב חרגתי מזמן הגג.
עדיין אין תוצאות, אבל אני מאמין שעוד רבים אחרים בסטטוס שלי, ואפילו גרוע יותר (שהאיחור מזמן הגג תופס אותם בנקודות ביקורת מוקדמות יותר).
תוצאות סופיות יהיו רק מאוחר יותר. תדריך למחר עוד שעה... מחר חייבים לסיים טוב!
   

19-07-2014, יום מרוץ רביעי ואחרון לרומאניקס

בסיום הרומניאקס ב- 2013 אמר ג'וני ווקר: עבורי אלו היו הימים הכי קשים על אופנוע אי פעם. הוא היה הרוס מהעובדה שסיים במקום הרביעי ולא נכנס לשלישיית הפודיום. השנה הגיע ווקר נחוש ומוכן. הוא ניצח את הארצברג והשקיע מאמץ רב בהכנה לרומניאקס. האימונים הוכיחו עצמם וג'וני מסיים את הרומניאקס במקום הראשון, לאחר שניצח יומיים מבין ארבעת ימי המירוץ.  סדר הזינוק של היום נקבע לפי סדר הגעת הרוכבים בסיום היום השלישי ואנו מוצאים את ווקר ראשון על קו הזינוק, כשג'רוויס ויאנג אחריו. פערי ההזנקות בין רוכבי רביעיית  החוד עומדים על 5 דקות והרוכבים הבאים אחריהם מוזנקים בפערים של דקה האחד מהשני. רביעי לזנק הוא פול בולטון, מנצח הפרולוג ויום הרכיבה הראשון. ווקר מצליח לפתוח על ג'רוויס פער בן 3 דקות שצבר בספיישל הנקרא 'סיגי זיג זג'. לנקודת השירות הראשונה הוא כבר מגיע כשלזכותו 5 דקות יתרון. נקודת הביקורת הבאה מגלה שווקר מוסיף עוד 2 דקות ונכון לנקודה זו הפער עומד על 7 דקות. בזמן שג'רוויס עסוק במרדף אחרי ווקר, הוא מופתע לזהות את בולטון רוכב צמוד אליו ואחרי זמן לא רב הוא נכנע ונעקף. זה הזמן להזכיר שבולטון זינק 11 דקות אחרי ג'רוויס. קהל רב מתאסף בנקודת הסיום. המארגנים דואגים לנקודות תצפית מעניינות והקהל באטרף. ג'וני ווקר הוא הראשון לצאת מתוך היער ל-'גן השעשועים' שהוכן מבעוד מועד - ירידה חדה, טיפוס גבעה, כמה קירות ולקינוח - גשר צף על פני שלולית ענקית. ווקר נכנע לעליה במטרים האחרונים ונמשך ע''י הצופים, עולה על האופנוע וחוצה את קו הסיום. אלפי אנשים בקהל מחכים לראות כמה זמן אחריו יופיע ג'רוויס, אבל כאמור - בולטון, הפתעת היום, מופיע אחרי ווקר, תופר את העליה עד סופה וחוצה את קו הסיום, שם הוא מגלה שהוא המנצח של היום. ג'רוויס מגיע שלישי. כחצי שעה לאחר הגעתו של ג'רוויס מתחיל לרדת גשם והמארגנים ממהרים לקיים את טקס הפודיום למנצחים הכלליים של המירוץ:  1. ג'וני ווקר (4) 2. גראהם ג'רוויס (1) 3. וויד יאנג (7) בגזרת הישראלים היום דומה ליום השלישי של המרוץ - שמש שומר על זמנים מצויינים ומתברג בעשירייה המובילה של הקטגוריה, לביא מסיים שני וקלנר שלישי. היימן וכריסטינה לא מספיקים את זמן הגג ומאחר וזהו היום השני שאינם מסיימים - הם לא זכאים למדליה. היום האחרון מסתיים בנימה צורמת - מירוץ בסדר גודל כזה שמסתיים מבלי שיהיו תוצאות זה דבר שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום. רוכבים רבים פנו למארגנים ואלו, מצידם, הוציאו הודעת התנצלות והבטיחו לפרסם תוצאות בעוד מספר ימים. כמובן שנפרסם אותן ברגע שיתקבלו במערכת.

סיכומים של המתחרים

תומר שמש: קצת קשה לסכם את המרוץ כרגע, הבסיס עליו בנויים מרוצים הוא הזמנים והם כרגע חסרים אצל המארגנים מסיבה לא מוסברת עדיין. אני מקווה שנקבל עדכונים בימים הקרובים. בכל מקרה, לפי הערכה כללית אני נמצא בעשיריה הראשונה, מקווה שבאזור החמישייה.
אני רוצה להודות לכל הספונסרים שתמכו ועזרו לי להגיע להישג הזה :
דלב מוטוספורט יבואנית KTM, צמיגי מישלין, אופנועית, מוטוריקה, סדנת האלופים וקונטור מצלמות קסדה.
כמו כן, אני חייב להודות לכל מי שהגיב והתעניין לגבי המרוץ בפייסבוק ובהודעות. זה מרגש ומחזק ברמות לקבל תמיכה כזו מהארץ!
אני מקווה שנחזור כבר לארץ שקטה ורגועה.
 
איציק קלנר:
נגמר רומניאקס 2014.
היום הרביעי והאחרון הוא גם הארוך ביותר. קצת אחרי ההתחלה הגעתי לביצה גדולה בה הזיעו לא מעט חבר'ה. בהחלטה של רגע, החלטתי שאם רק דגים מתים שוחים עם הזרםאני פותח קו חדש שנראה לי טוב יותר, אבל עלה לי ברגלית שמאלית שבורה בשרקו... עד לסרוויס פוינט. משם יצאתי לחצי השני בקצב די אחיד וטוב, ולדעתי גם אתמול וגם היום שיפרתי מיקומים במקצת.
שמש הנמר נלחם כמו שרק הוא יודע וסיכוי טוב שנכנס לעשיריה.
יורם מוכיח שוב ושוב שהוא תמיד שולט במצב, שההכנות והתכנונים שלו עובדים לו פיקס.
רז איחר בקטנה את זמן הגג גם היום, אבל נלחם יפה, והבין שאם כבל לא לסיים אז לפחות במירוץ שאפשר לרכב ולחוות אותו ולא רק לרכב רבע שעה.
מחר חוזרים למלחמה אחרת.
יורם לביא: תם ונשלם רומניאקס 2014
בשבילי אחלה מירוץ, נראה לי שגם התוצאות יהייו טובות, אני מניח בסביבות ה30. מתוך 167 ...זו אחלה תוצאה.
לקריסטינה הלך קצת פחות, היא לא הצליחה להגיע בזמן לצ׳ק פוינט האחרון, 10 קילומטר מקו הסיום, מתוך 153 קילומטר של היום, ממש ממש כמעט.
מבחינתי, מדליה או לא, היא אלופה אמיתית, רוכבת אנדורו לכל דבר.
כבוד!

חברי המשלחת הישראלית מבקשים להודות לספונסרים שלהם, אשר אפשרו את יציאתם למירוץ:

*** תומר שמש:  ד.ל.ב מוטוספורט - יבואני ק.ט.מ, מוסך 'מוטוריקה', טכנולוגיית מרוצים בע''מ, יבואני מישלין, אופנועית, סדנת האלופים - CHAMP FACTORY IL, מצלמות 'קונטור'.  *** איציק קלנר: מוסך 'מוטוריקה', גלילי אימוני שחייה, גל חסון - אימוני אופניים, 'סלאלום' – חנות אופניים, כפר מל''ל. *** רז היימן: אבניר - יבואני הסקוורנה, 'דנביט', שלמה SIXT. *** יורם לביא: טיובלס, בטרי טנדר, AVANDARO MOTORSPORT MD MOTORSPORT. וכמובן לרשות לנהיגה ספורטיבית ולמשרד הספורט.

קישורים:

גלריית תמונות 1 מהמרוץ בפייסבוק של אתר השטח גלריית תמונות 2 מהמרוץ בפייסבוק של אתר השטח   הכתבה של יורם לביא על הכנות ומוכנות למרוץ הרומאניקס

התוצאות הרשמיות של קטגורית הברונז

אז שבוע לאחר תום המירוץ, ואחרי שעות רבות של בדיקות ושקלולים, פורסמו סוף, סוף התוצאות הסופיות של כל הקטגוריות. הקטגוריה שעניינה אותנו יותר מכולן היא, כמובן, קטגוריית הברונז, בה התחרו 165 רוכבים, בינהם ארבעת הנציגים מישראל ואלו תוצאותיהם: * תומר שמש- מקום 9 * יורם לביא- מקום 25 * איציק קלנר- מקום 74 * רז הימן לא סיים יומיים מבין ארבעת ימי המירוץ ולכן אינו נמנה בין הזכאים למדליה, אבל שיקלול מיקומו מהיומיים הראשונים הינו 113.

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

30 ביולי 2014 ב 13:42

התוצאות הרשמיות של הרומאניקס

אז שבוע לאחר תום המירוץ, ואחרי שעות רבות של בדיקות ושקלולים, פורסמו סוף, סוף התוצאות הסופיות של כל הקטגוריות. הקטגוריה שעניינה אותנו יותר מכולן היא, כמובן, קטגוריית הברונז, בה התחרו 165 רוכבים, בינהם ארבעת הנציגים מישראל.
פסקת התוצאות נוספה בסוף הכתבה.