שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

מועדון ג'יפ בטיול שלג בהרי יהודה - ינואר 2015

הטיול של מועדון גיפ נקבע כבר כמעט חצי שנה מראש - המסלול שנקבע היה עבירות קשה מערד לדימונה - סכיני דימונה, אבל מזג האוויר החורפי, כמויות השלג בירושלים, הביאו להחלטה משותפת עם המטיילים: לשנות מסלול לטיול שלג בירושלים - לדעתי היה שווה!

מדריך : וייזל עדי

בובת השלג שבנו הילדים בגוש עציון

בובת השלג שבנו הילדים בגוש עציון בובת השלג שבנו הילדים בגוש עציון

שינוי תוכניות

יום רביעי, מספר ימים לפני הטיול המתוכנן לדרום, לסכיני דימונה, מזג האוויר היה חריג במיוחד. חשבתי ששלג זה מחזה שלא נעד אם נפגוש שוב החורף ועל כן שווה לוותר על סכיני דימונה שתמיד היהיו שם בשבילנו, ונשנה כיוון להרי ירושלים. הנרשמים נתנו הסכמתם ויצאנו לטיול מהנה בשלג הירושלמי

קבענו בעמק האלה, התחלנו את הטיול באיזור הר שוכה ודרך הרבה ירוק שבאזור עדולם, טיפסנו אט אט לכיוון ירושלים. בהגיענו לאזור מושב זנוח נכנסנו לציר שאמור להוציא אותו באזור צור הדסה ושם המתינה לנו הפתעה בדמות חילוץ.אחד הרכבים שרצה להימנע מנסיעה בחריץ, סטה מעט שמאלה בעלייה הבוצית מאוד!!! והחליק עם רכבו לכיוון ואדיון שבחלקו התחתון שדה זרוע. הזווית..השפ''צ היה מאוד לא נעים והניסיונות החילוץ ערכו כשעה כאשר הרכב המחלץ לא מצליח למשוך אליו את הרכב התבוע שכן הוא מחליק בעצמו. לבסוף הוחלט לעגן את הרכב ולאט לאט לסובב אותו כך שירד לואדו ומשם הדרך הייתה שפוטה- סרטון על חלק מניסיונות החילוץ...בהמשך. טיפסו בציר עד שאט אט הגענו לשלג...היה קרררר כ 1-3 מעלות אבל הבגדים החמים עשו את שלהם.

כשהגענו גוש עציון כמויות השלג הספיקו בשביל הרבה שעשועים - בנינו בובה ובעיקר נהננו מהלבן....

סרטון קצר מלווה סאונד, תמונות וסרטונים גם מהחילוץ...

תגובות

0 תגובות