שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

מועדון ג'יפ - מעין יזרעאל לעין סוכות - אוגוסט 2015

טיולים ביולי אוגוסט חייבים להיות משולבי מים/שחייה, אחרת כולם סובלים. אחת לחודש יוצא מועדון ג'יפ לטיול שטח רציני הפעם מעמק יזרעאל לבקעת הירדן.

מועדון ג'יפ - המפגש

המפגש נקבע לצומת נורית הסמוך לקיבוץ יזרעאל. השיירה נסעה מייד לעין יזרעאל ולאחר ארוחת בוקר טובה וטבילה הגונה, נערך תדריך ומעבר על המסלול במפות השטח - חלוקת מכשירי קשר ויאללה מטפסים לכיוון הר גיבורים, משם תצפית מדהימה על שטחי החקלאות של עמק חרוד ורמת צבאים מראש הר שאול.    

הגלבוע

הנסיעה מהר שאול לכיוון מעלה ברקן עוברת דרך ציר ''העמק הנעלם'' - ציר המלווה בנוף מרהיב של עמק חרוד, בריכות הדגים ושטחי החקלאות שבו. 

בסיום העמק הנעלם טיפסנו בשביל המתפתל של מעלה ברקן עד לראש הר ברקן והנה אנחנו כבר בראש שמורת הגלבוע - הנוף הירוק עדיין שולט ועבר הירדן נראה בכל הפניה של הראש מזרחה. יורדים בציר סודי משהו לעבר עמק המעיינות, שחייה בעין צמד, ביקור בנחל אבוקה ובדרך הקצרה ביותר עוברים מהנוף הירקרק לצבע החום צהבהב של בקעת הירדן. הביקור בבקעה נועד למטרה אחת בלבד - סיום רטוב מעין סוכות הענק והעמוק. חיילים קיבלו את פנינו בברכה ואיבטחו את הקבוצה. דורון ניסה את כוחו של הרוביקון בטיפוס על העלייה שמול הבריכה ועשה זאת בכבוד.

תגובות

2 תגובות

1

דורון

02 בספטמבר 2015 ב 14:14

היה מעולה ומרענן...

תודה לעדי ולכל המשתתפים על טיול מהנה וזורם, היה נעים להכיר:)

2

Rutis

02 בספטמבר 2015 ב 14:38

היה טיול מעולה.תודה