מועדון JEEP רנגלרים בטיול לגליל המערבי

יצאנו לטיול בצפון כשהכל ירוק ופורח. טיולי המועדון מתרכזים בדרום, מה שהפך את הטיול, למעניין ושונה במיוחד.
מעבר למקומות היפים בהם ביקרנו והמכשולים הפשוטים אותם עברנו, חיכה לנו כקינוח, הטיפוס המעלה של צוקי גיתה.

בוקר בצפון. קר, אבל מצפה לנו יום אביבי. רנגלרים מכל המינים והסוגים מתחילים להגיע והקובצה גדלה וגדלה. אין זמן לבזבז. עוברים על הדברים החשובים ונעלמים. חמש דקות אחר כך עבר, עלייה מאתגרת, שנועדה להעיר את הישנים. לא בטוח שמישהו התרגש ממנה. כולם ממשיכים להשלים שעות שינה, תוך כדי נסיעה.

imageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimageimage

אם כבר עבדנו קשה ועלינו עלייה, מגיע גם לאכול משהו. עוצרים לארוחת בוקר, כולם מתפרשים בפינות החניון, והטקס מתחיל. חסר רק מבקר מסעדות, שיעבור בין כולם ויחלק ציונים.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

אחרי שאכלנו ונסענו בשבילים היפים של הגליל, נהננו מהנוף היפה של ההרים והעמקים סביב, הגיע הזמן לחלץ עצמות ולטפס רגלית על אחד המצוקים. עוצרים לביקור במערות יונים, מתרשמים מהמקום, מספרים את הסיפור וממשיכים הלאה לטיפוס המצוק. הפעם, עם הרנגלרים.

המשך הטיול מוביל בינות היישובים השונים בגליל, אנו מבקרים באתר ח' בליה, ומתפרשים בעמק ירוק לארוחת צהרים.

imageimageimageimageimageimageimageimage

צוקי גיתה

החלק העליון, של הדרך המובילה מנחל בית העמק לכיוון גיתה, קשה. הגשמים האחרונים, הפכו אותו קשה משזכרתי. התכנון היה לטפס את המעלה ולהמשיך לתפן. בפועל הטיפוס התארך הרבה מעבר לצפוי, ולצערי לרוב המשתתפים לא ניתנה ההזדמנות לטפס. מי שסיים את המעלה, נהנה מהתמודדות עם אתגר קשה במיוחד. קבענו שנחזור לשם כדי להשלים את מה שלא הפסקנו.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

לסיום הטיול הגענו באור אחרון. נפרדנו בתחושה מעורבת. פיספוס גדול לאלה שלא טיפסו וסיפוק גדול למי שטיפס. מי שעוד נותר לו כוח, עצר לאכול במסעדה בירכא. אני מודה לכולכם על המאמץ ושיתוף הפעולה ומתנצל בפני אלה שלא טיפסו. להתראות בטיולים הבאים.

לכל יומני המסעות הקודמים של מועדון ג'יפ - הקליקו כאן לטיולים הבאים של מועדון ג'יפ - הקליקו כאן לטיולים הבאים של מועדון ג'יפ רנגלר רוביקון - הקליקו כאן לדף מועדון ג'יפ - הקליקו כאן