שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

טיול מועדון סוזוקי לשמורת הצינים 8/4/17

9 רכבי סוזוקי - 5 גראנד ויטארה ו-4 ג'ימיני יצאו ליום טיול מודרך בשמורת מצוק הצינים ואזור מכתש רמון.
כולם הגיעו בזמן, מוכנים ומצוידים במצב רוח מרומם שרק הלך והשתפר לאורך המסלול.
הדריך: אופיר אביב

מתחילים לטייל

התכנסו לשיחת היכרות ותדריך וסידורים אחרונים לפני הכניסה לשטח, מזג האוויר איתנו והתחושה טובה.

את היום התחלנו על ציר דרך נוף - ציר תנועה לאורך מצוק הצינים אשר משקיף על שמורת הטבע ומכתש רמון, עצרנו בנקודות התצפית להתרשמות והסברים על הסביבה המדברית.

לאורך מצוק הצינים

לאחר מכאן המשכנו בדרכינו לכיוון מעלה נוח - היורד לתוך מכתש רמון. לקראת סוף ציר דרך נוף הדרך מתחילה לאט לאט להיות קשה יותר וטכנית. הכיף בעיצומו.

התכנסו במעברים לתדריכי נהיגה קצרים ללימוד ושיפר יכולות הנהיגה בשטח. לאט ובסבלנות השיירה התגברה על המכשולים ללא בעיות מיוחדות או נזקים לכלי הרכב. כייף וסיפוק גדול.

ארוחת צהרים על שפת המצוק

לקראת צהריים הגענו לראש מעלה נוח (תצפית מדהימה על בקעת מחמל, רמת סהרונים וכל האזור של מזרח מכתש רמון). מזג האוויר עדיין איתנו, בריזה קרירה אפשרה לנו לנו לשבת ולהנות מארוחת הצהריים אל מול הנוף המדהים.

לקראת היציאה התכנסו לתדריך לפני הירידה, חידדנו את הדגשים על דרכי הנהיגה ויצאנו לדרך. תענוג גדול היה לראות את ביצועי החבר'ה בפועל. הכול זרם חלק. 

בתוך מכתש רמון

המשכנו בדרכינו לכיוון רמת סהרונים. מי שמכיר את השמורה יודע שלא ניתן לוותר על עצירה ליד העץ שיטה המרשים שבכניסה. לאחר הסיור במקום וההסבר על השמורה לקראת אחר הצהריים התחלנו לנוע לנקודת הסיום, כביש 40 היורד מתוך מצפה רמון, והתכנסנו לשיחת סיכום.

שמחתי לשמוע מכולם שנהנו מהנופים, אתגרי הנהיגה והתדריכים ושהיום היה מוצלח.

אני מבקש להודות לכם קבוצה יקרה, על ההקשבה, תשומת הלב, הסדר הטוב ודרך ארץ שהפגנתם מכל הלב ביום הטיול שחווינו.

מי ייתן ונפגש שוב בשטח

שלכם אופיר אביב

תמונות שצילמה אראלה יואל

תמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואלתמונות שצילמה אראלה יואל

קישורים להדרכות הנהיגה ולטיולים הבאים של מועדון סוזוקי:

לפרטים והרשמה לטיול הבא של מועדון סוזוקי
לפרטים על הדרכת נהיגה ללקוחות סוזוקי   

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת

13 באפריל 2017 ב 23:17

טיול נהדר

תודה אופיר. היה כיף וההדרכה שלך נתנה המון ביטחון. במיוחד זה היה לי חשוב כי זה היה הטיול הראשון שלי בדרגת קושי מעט גבוהה יותר.

2

אורח/ת

14 באפריל 2017 ב 17:16

היה טיול יפה וכייפי

ההדרכה הייתה מאוד מקצועית ונעימה
נהנינו מאוד

תודה רבה וחג שמח

3

אורח/ת

16 באפריל 2017 ב 12:00

עם אופיר אביב

תודה אופיר והרצל ששמרתם על הרכבים שלנו בשטח ולכל אורך הדרך עשיתם זאת בחביבות וברוגע, וזה השפיע כמובן על האווירה הכללית. בהיותי מאספת יכולתי לראות את הביצועים של הרכבים שלפני, ואני יכולה לומר שזו הייתה קבוצה טובה - בעיקר כי אנשים היו מרוכזים מאוד בביצוע לפי ההנחיות שלך וההכוונה של הרצל. עם זאת, בהזדמנות זו יש לי גם הערה חשובה להמשך הטיולים במסגרת מועדון סוזוקי: ביקור באתרים בולטים בקרבת נתיב הנסיעה.

אופיר, סמוך לנתיב הדרך היה אתר נבטי קדום שמטיילים הלכו במיוחד לראותו, ואף שלדבריך האתר היה במרחק הליכה של מאות מטרים בלבד לא הפנית אותנו לבקר בו, משום מה. וזה אפילו היה במסגרת הלו"ז שהודעתם לנו, שהרי סיימנו את את הטיול שעה קודם. רבים מאתנו נשארו עם טעם של "חסר", וחבל. אנא לתשומת לבכם המלווים ואמיר מנהל האתר. ושוב תודהלכולם מכל הלב על יום נהדר בשטח. יעל