שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

תמונות ורשמים משני טיולים של מועדון טריוס 20-27/12/2008

שני ימי שבת עם מזג אוויר פשוט תענוג, כמו לא מעט שבתות בתקופה הזו של השנה, התארגנו 11 ג'יפים קטנים וחמודים של טריוס במסגרת מועדון טריוס ישראל לטיול ה - 3 בסדרת טיולי הגיפים שמארגן המועדון פעמיים בחודש.
הפעם היעד - חבל לכיש.
מדריך : וייזל עדי

תמונה קבוצתית בכפר הוירטואלי - בא"פ לכיש

תמונה קבוצתית בכפר הוירטואלי - בא"פ לכישתמונה קבוצתית בכפר הוירטואלי - בא

המסלול הפעם התחיל מזרחית לקרית-גת, בגן הלאומי מערת-סמך. ביקרנו במערות הפעמון שבמקום וכן בקבר עבדאללה שנמצא מעליהם.

אחרי הביקור במערות ולאחר ארוחת בוקר כיד המלך, המשכנו לכיוון נחל אדוריים ושם גם מצאנו מקום טוב להשתעשע בו.
אז בהתחלה היו כאלה שחששו אבל אחרי הראשון עלה גם השני והשלישי... ולבסוף כמעט כולם עלו גם עלו.

בהמשך המסלול חלפנו ליד סכר אדוריים, מאגר שהוקם לצורך אגירת מי הגשמים מהרי חברון בדרכם לנחל שקמה ואדוריים. המים נאגרים במאגר ובקיץ משמשים להשקות את השדות והגפנים שבאיזור - בשנים האחרונות המאגר ריק כנראה בגלל כמות מועטה של גשמים.
אחרי נחל אדוריים ביקרנו במערת פעמון נוספת הקיימת באיזור וממנה המשכנו לעבר גבעות גד (נ.ג 412) ממנה יש תצפית פנורמית נפלאה לעבר חבל לכיש.
בימים עם ראות טובה אפשר לזהות ערים מבאר שבע ועד תל-אביב.
במקום גם ביקרנו בקבר שי'ח עלי.
מגבעות גד קפצנו לביקור במקום מדהים עם מחילות מסתור - מערות חזן.

עוד תמונות ממערות חזן

עוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזןעוד תמונות ממערות חזן

שעת צהריים הגיעה וצריך למצוא מקום יפה לאכול ונותר לנו עוד לבקר בחרבת בית לויה - אתר של כנסייה עתיקה ובה רצפת פסיפס גדולה ויפה.
רצפת הפסיפס מכוסה בחול כדי לשמר את חלקי הפסיפס , מטאטא כביש חושף בפנינו צורות ותמונות מהממות של חיות, פירות, אונייות ועוד.
לאחר נסיעה קצרנ הגענו לכפר הוירטואלי של בסיס האימונים הפיקודי של מחוז מרכז. במקום הקימו כפר כדי להתאמן על לוחמה בשטח בנוי ומאחר ובשבת אין אימונים - סיירנו במקום ושם אכלנו את ארוחת הצהריים.
סיום המסלול בכביש 35 מזרחית לבית ג'וברין

תגובות

0 תגובות