שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

נופים ורחצה בדרום - שבת, 5/5/12

טיול מהנה בעבירות קלה המתאים לכל רכב 4x4 גם לג'יפונים ללא הילוך כוח. טיול שמשלב נופים מרהיבים ועוצרי נשימה.
הדריך: יחיאל דניאל

נפגשים בבוקר, קפה ועוגה, שיחת היכרות, תידרוך וחלוקת מכשירי קשר.

נפגשים בבוקר, קפה ועוגה, שיחת היכרות, תידרוך וחלוקת מכשירי קשר.נפגשים בבוקר, קפה ועוגה, שיחת היכרות, תידרוך וחלוקת מכשירי קשר.

עשינו דרכינו מערד לכיוון דרום לאורכו של ציר הגז ובנקודת תצפית מקסימה עשינו את הפסקת הבוקר שלנו. שיתוף פעולה מדהים ודינמיקה של הקבוצה תרמה מאוד להקמת הסככה בשטח. מלוכדים כולנו תחת הסככה , נהנים מארוחה ואוירה נעימה.

לאחר הארוחה מביטים סביבנו לעבר הנוף וקצת הסברים על המראות וממשיכים בדרכינו דרומה ללא כל בעיה מיוחדת עד שהגענו אל המדרגות של הר כפון ושם נדרשה עבודת כיוונים מדויקת ועבודות מע''צ בשטח. כולנו עברנו בשלום ללא אף פגע בדרכינו אל נחל חימר.

נוסעים אנו בנחל חימר, דרך נעימה ויפה לנסיעה, בדרכינו עוצרים בנקודת תצפית יפה בה אנו רואים את הנחל ואת תחילת הקניון של נחל חימר. פה ושם היו מספר נקודות מעבר עם הצלבות כדי להרים קצת את רמת האדרנלין וחילוץ העצמות בשטח.

נחל חימר

נחל חימרנחל חימר

ומכאן , אנו נוסעים אל נחל סדום היפה והמיוחד בדרך בה אנו נוסעים כשלצידינו פיסולי הרים בצורה מדהימה והכל נוצר עי הטבע. סיימנו את נחל סדום, ומשם אנו נוסעים אל תצפית מפעלי ים המלח, את המאהל הקמנו במקום ואכלנו את ארוחת הצהריים שלנו.

קצת מנוחה וכוס קפה , וממשיכים אל מקום יפה ומיוחד בו נוכל ליהנות מהצל ומהמעיין הצונן. שם זכיתי לבמה מיוחדת, בה כולם מביטים בי מלמעלה ואני רוחץ במעיין . ולפני שמתפזרים, עשינו את שיחת הסיכום ונפרדנו לשלום. היה טיול נהדר. תודה לכולם יחיאל דניאל.

תגובות

3 תגובות

1

tzach_aviv

19 במאי 2012 ב 13:07

נראה טיול אדיר...

אפשר לקבל TWL?
מה שם המעין האחרון?

תודה!!!

2

Ogash Ofer

19 במאי 2012 ב 21:28

נראה טיול אדיר...

tzach_aviv כתב/ה:
"אפשר לקבל TWL?
מה שם המעין האחרון?

תודה!!!"
שים לב למסלול הטיול המצורף:

מערד, חוצה מדבר יהודה הדרומי לים המלח

  ולתוספת הראשונה בדף 2 של הקישור הזה:

מסלול טיול ממכתש קטן לנחל אמציהו

3

tzach_aviv

20 במאי 2012 ב 09:30

תודה!!