מנחל תבור לדגניה - 29/9/12

יום נעים, נפגשים בבוקר, שיחת היכרות, תדרוך, תיאור המסלול הצפוי לנו, כללי זהירות ובטיחות בשטח, ויוצאים לדרך..
הדריך: יחיאל דניאל

שיחת בוקר ותחילת הטיול

שיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיולשיחת בוקר ותחילת הטיול

מצפה אלעד ליטווק

מצפה אלעד ליטווקמצפה אלעד ליטווק

אלעד ליטווק

אלעד נולד ביום ג' בשבט תשלט, 31.1.1979, בקיבוץ גזית.

בן לחנה ואמנון, אח צעיר לאסף ומרב ואח בוגר אייל.
גדל והתחנך בקבוצת אלונים שבקיבוץ, למד בבית הספר היסודי ניצני תבור, ולאחר מכן במוסד החינוכי תבור בקיבוץ עין דור ובבית הספר התיכון בקיבוץ עין חרוד.
אלעד אהב לשחק כדורגל, לטייל בטבע, והרבה לטייל בנחל תבור, הנמצא לא הרחק מקיבוצו גזית.
לפני גיוסו לצבא עבד אלעד בענף השלחין של הקיבוץ.

באוקטובר 1998 התגייס לחיל השריון והיה למפקד טנק מצטיין.

אלעד אהב מאוד את הצבא והיה טנקיסט גאה, אחראי ומסור מאוד, אשר שאף למצוינות והציב סטנדרטים גבוהים לעצמו ולחייליו. הצוות בפיקודו זכה להישגים מרשימים

ביום 14.4.2001, נהרג אלעד מפגיעת טיל נ.ט. שנורה מלבנון ופגע בטנק עליו פיקד, בסמוך למוצב גלדיולה בהר דב.

בן 22 בנפלו, הוא הובא למנוחות בבית העלמין בקיבוץ גזית.
הוא השאיר אחריו הורים, שני אחים ואחות.
לאחר מותו הקימו הוריו אתר הנצחה לזכרו, הנקרא נווה אלעד, הצופה אל נחל תבור ומשמש כתחנת עצירה למנוחה למטיילים בנחל.

יהי זכרו ברוך

את הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבור

את הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבוראת הפסקת הבוקר שלנו עשינו במצפה אלעד ליטווק הצופה לאורכו של נחל תבור

יורדים אל נחל תבור

יורדים אל נחל תבוריורדים אל נחל תבור

נחל תבור

נחל תבורנחל תבור

לאחר ירידה ארוכה ומאתגרת הכוללת מעברי סלעים, חריצים עמוקים ושיפועי צד  הגענו אל הנחל הזורם, חצינו אותו נסענו מעט לאורכו והתחלנו בטיפוס לרמת סירין  ומשם ירדנו לעבר מורדות הירדן, בו נסענו לאורכו באזור שהוא פחות מטוייל ושופע בעלי חיים.

סיימנו את הטיול ברחצה בירדן ושם גם עשינו את ארוחת הצהריים. אישית נהנתי מאוד מחברה טובים וקבוצה איכותית תודה רבה לכולכם. יחיאל דניאל