שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

תמונות מטיול לבתרונות רוחמה, 8.2.14

כמדי שנה, הדרמנו כדי לצפות בפריחת הכלניות המדהימה בנגב הצפוני
הדריך: עופר אדר
צילומים: משה אלפר ועדי אדר

זה התחיל, כמו בכל שנה, במסר מדני דיאמנט:  הכלניות פורחות, מה עם טיול?? התארגנות מהירה, מעלים באתר הצעה לטיול, דני עושה מרקטינג והופ - שיירה ארוכה-ארוכה יוצאת בשבת בבוקר לבתרונות רוחמה. יום מקסים, בהיר, כמעט אביב באמצע החורף. הכלניות אופפות מכל עבר, פריחתן האדומה מכסה את כל הגבעות שמסביב.  

נוסעים מרבית היום בדרכים קלילות, אך פה ושם מוצאים גם ריגושים: ירידה נחמדה, חצייה של נחל שקמה, טיפוס לתל נגילה. העיקר הוא הטיול עצמו, הנופים, החברה. השטח עמוס במטיילים נוספים, מנסים למשוך לדרכים צדדיות יותר, להימנע מההמון אך לא תמיד זה אפשרי.  

לקראת סופו של היום עברנו לצידו הדרומי של יער רוחמה, שם הפריחות היפות ביותר וסיימנו את היום בנסיעה לאורכו של נחל גרר. קפה אחרון לעת ערב לצידם של עצי ינבוט מדהימים, מילות פרידה וכל אחד יוצא לדרכו. להתראות בטיולים הבאים. 

עברו לדף הבא לעוד תמונות ולכמה סרטוני וידיאו שצולמו בעת חציית נחל שקמה והירידה מתל נג'ילה >>>

התמונות של משה אלפר

התמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפרהתמונות של משה אלפר

קישור לאלבום תמונות שצילם יובל דיאמנט, בנו של דני, בדף הפייסבוק של ''פורסטר בשטח''  

חוצים את נחל שקמה

ועוד חציה אחת

ואחת אחרונה

יורדים מתל נגילה

תגובות

0 תגובות