אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

קורס רכיבת אינדורו עם פאביו פאסולה Fabio Fasola

16 שנים עברו מאז רכבתי לראשונה בהדרכה של פאביו פאסולה.
בזכות KTM ישראל ואופנוען מאומן חזרתי שוב למסלול האינדורו למפגש עם המדריך - Fabio Fasola

תחת עינו הפקוחה של פאביו פאסולה

תחת עינו הפקוחה של פאביו פאסולהתחת עינו הפקוחה של פאביו פאסולה

חוויה מעולם אחר

זה תמיד כיף ומלמד להגיע להדרכת רכיבה של אופנוען מאומן וכשהמדריך הוא פאביו פאסולה - זו חוויה מדהימה. פאביו הוא קודם כל רוכב מרוצים איטלקי בעל שם עולמי. ברזומה שלו: אליפות  איטליה ברכיבת אנדורו בשנת 1983,  8 מדליות זהב בסיקס-דייס ISDE - תחרות האנדורו הנחשבת, 7 פעמים אליפות איטליה בראלי, פריס -דקאר ועוד שפע הישגים ספורטיבים... ועם כל הכבוד לרזומה המפואר (ראו באתר של פאביו - קישור) כשרואים את פאביו מדגים רכיבה נכונה - זו חוויה אחרת! שליטה אולטימטיבית באופנוע, הבאת האופנוע לקצוות ברגע, הדגמה חלקה של האצה, בלימה, פניה, טיפוס, ירידה - פשוט מושלם!

תדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולה

תדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולהתדרוך והסברים על ידי פאביו פאסולה

פאביו פאסולה מדגים שליטה אולטימטיבית באופנוע

פאביו פאסולה מדגים שליטה אולטימטיבית באופנועפאביו פאסולה מדגים שליטה אולטימטיבית באופנוע

מה לומדים?

פאביו מלמד, מדגים ודואג כי ניישם בשטח שימוש נכון באופנוע אנדורו מודרני ומתקדם. העברת משקל בבלימה והאצה, כניסה נכונה לפנייה ויציאה בעוצמה קדימה, טיפוס מדרגה, ירידה חדה ומיצוי יכולות המתלים והמנוע.

הדרכה אישית

הדרכה אישית הדרכה אישית

האופנוע

את היום התחלתי על ה-KTM 530 המשופר של איתן - אופנוע חזק מאוד, מותאם לשבילים פתוחים ובקיצור טורבינת כוח הדורשת שימוש מדוד ומדויק. כל פתיחת גז ב-530 והאופנוע מזנק קדימה בעוצמה רבה (היו כמה עצים שאכלסו אותי ואת האופנוע בתוכם). לאחר ארוחת הצהרים ''צ'ופרתי'' ב- KTM 400 ידידותי למשתמש שאפשר לי להגביר את הקצב וליישם טוב יותר את העקרונות הנלמדים בהדרכה (וגם לדופק ולשרירי הידיים מעט להירגע).

Thanks to Fabio Fasola

ראשית תודה לפאביו על יום מאלף (וגם מעלף...), תודה לצוות המדריכים של אופנוען מאומן - גידי פרדר, אביעד אברהמי ואלי פנגס, תודה ל-KTM ישראל על ההזמנה להדרכה ותודה לידידי איתן יוחננוף על ה-KTM 530 הסופר חזק שלו.

תגובות

6 תגובות

1

גלעד4X4

10 במרץ 2011 ב 10:02

איזה כיף לכם

2

Ogash Ofer

10 במרץ 2011 ב 10:32

איזה כיף לכם

גלעד4X4 כתב/ה:
""
זה אכן כיף ומאוד מקדם ללמוד מהטוב ביותר.

3

אורח/ת

10 במרץ 2011 ב 16:22

אני רוצה גם קורס

איך יוצרים איתכם קשר??

4

Ogash Ofer

11 במרץ 2011 ב 05:25

אני רוצה גם קורס

אורח/ת כתב/ה:
"איך יוצרים איתכם קשר??"
זה פשוט מתקשרים למשרד של האתר: 1-700-700-494 ואם זה בנושא הדרכות אפשר ישירות לעדי 052-7309494

5

אורח/ת

11 במרץ 2011 ב 07:05

קורס רכיבה אינדורו

חבל שלא שומעים את ההסברים של פביו

6

אורח/ת

11 במרץ 2011 ב 15:15

Gam ani rotze