אתר השטח הישראלי - ג'יפים רכבי שטח מסעות טיולים ניווט נהיגה ישראל ירדן מדבר מערבי מצרים טורקיה מרוקו רומניה
EnglishEnglish | יציאה |  RSS  | הוסיפו למועדפים | הפכו לדף הבית
שלום אורח  להרשמה לאתר logo
חיפוש
חפשחפש באתר
חיפוש מתקדם
מסעות והדרכות
נחל קדרון, מנזר המרס...
טיול מועדון סוזוקי ו...
מסע חוצה נגב - פסח 2...

ציוד לשטח
זוג מכשירי קשר G7 Pro
695 ₪
אתיופיה - מדבר דנקיל והר הגעש ארטה-אלה
4200 $
רסקיו טייפ - סרט היתוך מסיליקון
49 ₪


קישורים חשובים‎
מסעות טיפוס הרים
מרוקו - טיול ג'יפים
מרוקו - טיול אופנועי שטח
גאורגיה - טיול ג'יפים
הדרכת נהיגה בשטח טרשי



שטח TV
שטח טיוי
מבחן האייל או למה צריך בקרת יציבות

חדשות
המיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש הושק בישראל

הבחירות של הקונסיומר רפורט ל-2017: סובארו פורסטר ו-XV

הדור הבא של הסובארו XV נחשף

כוכבות חדשות במבחני ריסוק

מיצובישי חושפת את האקליפס קרוס

אלפא רומיאו משיקה את הסטלביו



תמונת היום בגלריות
טיול סזוקי ויטרה פברואר 2017


חדש בפורומים שטח
מעלה נוח עם פורסטר
סובארו | rafi2803 | 23.03.17
מעלה נוח עם פורסטר
סובארו | Ogash Ofer | 23.03.17
עם יחיאל ביער בן שמן 10.3.2017
טיולים בארץ | אורח/ת | 23.03.17

חדש בלוח רכבי שטח
מיצובישי פאג'רו
שנת 2010 | יד 2 | 05.03.17
טויוטה פראדו
שנת 1999 | יד 3 | 03.03.17
מיצובישי פאג'רו
שנת 2008 | יד 5 | 24.02.17

ראשי > אופנועים > הודו

על אופנוע בדרך המוות של ההימאליה

דני קושמרו יצא יחד עם עוד 15 רוכבים למשלחת אופנועים של אתר השטח לצפון הודו במטרה לחצות את הדרך המוטורית הגבוהה ביותר בעולם ויש שיגידו שגם המסוכנת ביותר בעולם.
תיעוד מרתק בכתבה ששודרה באולפן שישי 16.12.16 ערוץ 2
הדריך: עופר אוגש
מאת: דני קושמרו  צלם: זיו ביניונסקיעודכן: 17.12.16
תגיות: הודו | הודו אופנועים | 


כללי זה"ב לנהיגה נכונה בהודו - זיו ביניונסקי
חלק א' בהודו:


1. צפירה הינה אמירת שלום, שמור את ידך על הצופר באופן קבוע וצפור בכל הזדמנות שנראית לך.


2.  סימוני הכביש הינם המלצה בלבד, אין ליחס להם חשיבות מעבר להיותם קישוטים נאים במיוחד.


3. האדם שמגיע מולך במהירות ונראה שאין לו כוונה לעצור, באמת לא מתכוון לכך, סור מדרכו או שתידרס.


4. במידה ואין באפשרותך לזוז השתדל להראות גדול ככל האפשר, חוקי הג'ונגל שולטים גם בכבישי הודו ולכן החזק (והגדול) שורד.


5. במידה ואין באפשרותך לגדול אז תצפור.


6. כמות הנוסעים ברכב אינה מוגבלת, גם בדו גלגליים.


7. אין קישוט שהוא מוגזם מדי, קשט את רכבך ככל העולה על רוחך וכתוב עליו משפטי מפתח שיסיחו את דעת הנהגים האחרים משלטי הדרך המיותרים


8. האט ליד מקדשים ומלמל תפילה קצרה.


9. היה ואין באפשרותך למלמל תפילה אז צפור.


10. ישנם פורעי חוק אשר אינם מקשיבים להוראות אלו לכן דאג תמיד שהבלמים שלך תקינים.


11. אם הם לא עובדים אז תצפור.

חלק ב' בהודו:


1. כאשר אתה נתקל בפרה התעלם ממנה תוך כדי ניסיון לא להיתקל בה, אני יודע שזה לא נשמע הגיוני אבל זו הדרך הנכונה.


2.  אל תיתן לזוטות כגון תנאי הדרך או מזג האוויר למנוע ממך להגיע מהר ליעדך. דרוך על דוושת הגז בכל הכוח ופעל בהתאם לחלק א' סעיפים 10-11.


3. במידה ויש לך משהו חשוב יותר לעשות מאשר להסתכל על הכביש, כגון: שליחת הודעה, הסתכלות על הנוף או ניקוי מקל הנחיה שלך, עשה זאת, הרכב כבר ימשיך לבדו.


4. אל תהיה חמדן, הכביש הוא של כולם ולכולם יש בו מקום, לכן מספר הנתיבים הוא כמספר הרכבים שיכולים להיכנס ברוחב הכביש ולא לפי סימוני הכביש המרושעים (כאמור בחלק א' סעיף 2)


5. רק בני תמותה מדליקים אורות בחושך, בתור אדם על אתה יכול לנהוג עם ראיית הלילה שלך, השאר את האורות כבויים וחסוך בחשמל.


6. במידה ונולדת לבני התמותה והדלקת אורות דאג להשאיר אותם גבוהים על מנת שיראו כמה גדול אתה לפי חלק א' סעיף 4.


7. מטרת הבורות בכביש היא לדרבן אותך לנהיגה מהירה, דאג לא לפספס אף אחד מהם.


8. יציאה לעקיפה הינה חובתו המוסרית של כל נהג, לכן עליך לבצע עקיפה בכל הזדמנות שנקרית בדרכך.


9. כשאין אפשרות לבצע עקיפה מכיוון שאין רכבים מלפניך, עבור מדי פעם לנתיב הנגדי, כדי להזכיר לרכבים שאחריך את חובתם המוסרית.


10. במידה ויש ברצונך לירוק עליך לפתוח את הדלת. אין צורך לעצור את הרכב.


11. זכרת לצפור?


12. כאשר אין ברירה ואתה נאלץ לעבור ליד רכב שגדול ממך קפל את המראות. חלוק כבוד לגדולים ממך.

חלק ג' בהודו:


1. לך יש לב חזק, לנוסעים שלך לא, בצע עצירות פתאומיות ופניות חדות על מנת לחזק את ליבם.


2. כלי הרכב שלך הוא גמיש, בחן את יכולותיו על ידי ביצוע פעולות כגון כניסה לבורות (עיין בחלק ב' סעיף 7).


3. האם כבר צפרת? במידה ואתה קורא את זה במהלך הנסיעה, כמתבקש מחלק ב' סעיף 3, ולא צפרת בכל זמן הקריאה בצע ארבע צפירות כדי לודא את תקינות הצופר.


4.  בצע חמש צפירות נוספות, אולי הצופר נהרס בינתיים.


5. איתות הוא בזבוז החשמל הגדול ביותר בחברה המערבית, אם ברצונך לתקשר עם הנהגים האחרים השתמש בידיך, לשם כך הם נועדו.


6. עצירה תתבצע במרכז הכביש בלבד.


7. במידה ונתקלת בחבר בצידי הדרך אל תצפור לו! עצור את הרכב כמפורט בסעיף הקודם וקרא לו בקול עד שיאות להביט בך.


8. אין דבר כזה ‘‘יותר מדי ניסיון’‘ דאג לצבור כמה שיותר שעות נהיגה על הכביש, ככל שהנסיעה תימשך יותר שעות ברצף כך תוכל לצבור יותר נקודות (שיטת הניקוד תתפרסם בנספח מיוחד בהמשך).


9. זכור! אתה מלך הכביש ושליט הדרכים, הודע זאת לכל הסובבים והשתמש בכל הסעיפים הנ’‘ל על מנת לנסות להוריד מהכביש את כל המתנגדים לך. (שיטת הניקוד תתפרסם בנספח מיוחד בהמשך).


10. ותצפור, פשוט תצפור.

קרדונגלה - מעבר ההרים המוטורי הגבוה בעולם 5,602 מטרים

קישור ליומני המסעות ברכב ובאופנוע של אתר השטח בהודו 
מפת המסע - 1,085 ק"מ. ספטמבר 2016
קישורים להמשך:

קישור לפרטים על מסע האופנועים הבא לצפון הודו    

קישור לפרטים על מסע כלי הרכב הבא לצפון הודו
שתף|  שלח לחבר    הדפס    הוסף סימניה    דווח על טעות  
תאריך מאת3 תגובות
לפתיחת כל התגובותהוסף תגובה
לחץ לפתיחה1. יומן מסע - על אופנוע בדרך המוות של ההימאליהאתר השטח 4X417.12.16 12:57
דני קושמרו יצא יחד עם עוד 15 רוכבים למשלחת אופנועים של אתר השטח לצפון הודו במטרה לחצות את הדרך המוטורית הגבוהה ביותר בעולם ויש שיגידו שגם המסוכנת ביותר בעולם. תיעוד מרתק בכתבה ששודרה באולפן שישי 16.12.16 ערוץ 2 הדריך: עופר אוגש, אתר השטח. ספטמבר 2016     קישור: על אופנוע בדרך המוות של ההימאליה
סגור הוסף תגובה
לחץ לפתיחה2. גדול גדול גדולחיים ס17.12.16 19:37
ראיתי את הכתבה בערוץ 2 איזה פחד בדרכים הנסתרות עפר אתה גדול וצוות האופנוענים ברשותו של דני ועפר רק ברכת הדרך עוזרת ה" רק דברים הטובים בעתיד חיים
סגור הוסף תגובה
לחץ לפתיחה3. גדול גדול גדולOgash Ofer18.12.16 07:54
ציטוט - אורח/ת כתב/ה: ראיתי את הכתבה בערוץ 2 איזה פחד בדרכים הנסתרות עפר אתה גדול וצוות האופנוענים ברשותו של דני ועפר רק ברכת הדרך עוזרת ה רק דברים הטובים בעתיד חיים- סוף ציטוט
חיים אתה תותח! תודה רבה על הפרגון. 
סגור הוסף תגובה
  הוסף תגובה
שם: להרשמה לאתר
דואר אלקטרוני: כתובת הדואל אינה מופיעה בתגובה
כותרת:
שלח/י
שתף|  שלח לחבר    הדפס    הוסף סימניה    דווח על טעות  
פיתוח TGASoft| עיצוב יעל קציר
פרסם באתר |תקנונים|עזרה|דרושים |צור קשר |כתבו עלינו |מי אנחנו
כל הזכויות שמורות לאתר השטח הישראלי ©

 טיולי ג'יפים בעולם | טורקיה | טיול ג'יפים בטורקיה | מדבר מערביטיול ג'יפים במדבר המערבי | ירדןטיול ג'יפים בירדןמרוקו טיול ג'יפים במרוקו | יוון טיול ג'יפים ביוון | כתבות ניווט | GPS | תוכנות ניווט | מכשירי קשר | ערכת חילוץ | קומפרסור גדול | קומפרסור קטן | רצועת גרירה| מבחן  דרכים - ג'יפים | רכב שטחג'יפ סופה | באגי | ספורט מוטורי | ראלי | WRC | מסלול טיול | טרקטורון | אופנוע | טיול אופנועים  | טיולים בארץ | הדרכת נהיגה |  אינדקס שטח - עסקים    The Israeli Off-Road site  | 4X4 | Offroad | ATV | motorcycles יצרני רכב: אודי, איסוזו, אלפא רומיאו, ב.מ.וו, ביואיק, גאז, ג'יפ, ג'נרל מוטורס, דודג', דייהו, דהייטסו, האמר, הונדה, וולוו, זיל, טאטא, טויוטה, יונדאי, ימהה, לאדה, לנד רובר, לקסוסמאזדה, מיצובישי, מרצדס, ניסאן, סאנגיונג, סובארו, סוזוקי, סופה, סיטרואן, סקודה, פולאריס, פולקסוואגן, פורד, פורשה, פיז'ו, קאמאז, קיה, קרייזלר, רכב נצרת, רנו, שברולט, FDW, KTM