שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הרנגלר נבחר ככוכב תערוכת SEMA בפעם החמישית ברציפות

הרכב הקשוח של ג'יפ נבחר בזכות היותו אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לשיפורים ולהתאמה אישית לפי צרכיו וטעמו של בעליו

לפני כשבועיים, הימרנו על כך שה''סופר ג'יפ'' יהיה כוכב תערוכת SEMA. ההימור שלנו היה קרוב, אבל הבחירה הרשמית של  מארגני התערוכה ושל המבקרים בה היתה בג'יפ רנגלר, שנבחר כדבר ה''חם'' ביותר בקטגוריית רכבי השטח בפעם החמישית ברציפות. הרנגלר, על פי דעתם של הבוחרים הוא הפלטפורמה הטובה ביותר לשיפורים ולהתאמות על פי טעמו, צרכיו ועומק כיסיו של בעל הרכב.

לרגל הבחירה, הציג מגזין הרכב האמריקאי Automobile את חמשת דגמי ג'יפ המוצלחים ביותר שהוצגו בתערוכה, בעיני כתביו. ארבעה מהם הם אכן רנגלרים לכל דבר בבסיסם, אבל אחרי מקצי שיפורים מסיביים. החל בדגם צבאי לכאורה של ג'יפ סיור פתוח עם חצובה אימתנית למקלע כבד, דרך דגם הנקרא Trail Reaper שהוכן במיוחד למסעות ציד בשטחים קשים, עבור בדגם נוסף שנבנה כרכב מסעות עם אוהל גג וכל הזיווד הדרוש לשהייה ארוכה בשטח וכלה בדגם צבאי נוסף, מוגן ירי, שנבנה עבור כוחות האו''ם. כולם, אגב, עם צמיגים 35 ואו 37 אפילו 40, כפי שראוי.

אבל הדגם החמישי, שהוצג בתערוכה על ידי חברת WARN, הוא המעניין ביותר. גם הוא רוכב של צמיגים בקוטר 35 אינץ', גם הוא מצויד במנוע  V-6, אבל המרכב נלקח מאחד מדגמי הג'יפ הראשונים, CJ3B , שנבנו כשהמותג עדיין היה שייך לחברת וויליס. והוא בנוי בדיוק כפי שאנחנו אוהבים: ג'יפ פתוח, קווים ישרים ופשוטים, בלי הצטעצעות מיותרת. תביאו גם לנו אחד...  

תגובות

0 תגובות