שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מיצובישי משיקה את הדור החמישי לטנדר שלה

רב המכר הוותיק של החברה זוכה לעיצוב חדש לאחר תשע שנים. אלינו הוא אמור להגיע במהלך 2015

השבוע נחשף הדור החמישי של טנדר ה-L200 מתוצרת מיצובישי, המוכר במרבית מדינות העולם כ-טריטון (Triton). הטנדר החדש עבר שינויים עיצוביים מסוימים יחסית לדור הקודם, אך השינוי העיקרי הוא דווקא בתחום המכני: להיצע נוסף מנוע דיזל חדש ותיבות ההילוכים שודרגו. מעבר לכך, מרווח הפנים הוגדל במעט כדי לשפר נוחיות הישיבה מאחור, נקודת תורפה בכל הטנדרים כפולי הקבינה (חוץ מאשר בג'מוסים האמריקאיים...). גם מערכת המתלים שופרה, לטובת נסיעה נוחה יותר.

הדור הרביעי של טנדר מיצובישי, שנקרא אצלנו האנטר (למבחן דרכים להאנטר), היה פורץ דרך מבחינה עיצובית. מראהו העגלגל משהו לא שידר את התכליתיות המצופה מרכבי עבודה, אבל לאחר שיצרניות אחרות יישרו קו עם המראה הזה, העין התרגלה... מבחינה זו, בדור החדש אין בשורה גדולה, והוא שומר בכלליות על הקווים של קודמו.

מתחת למכסה המנוע נמצא מנוע דיזל חדש העשוי כולו אלומיניום, בנפח 2.4 ליטר, המספק 180 כ''ס. לצידו יוצע גם מנוע הדיזל המוכר מהדגם היוצא, בנפח 2.5 ליטר, המספק 136 או 178 כ''ס. יהיה גם דגם עם מנוע בנזין, שפחות רלוונטי עבורנו. דגמי הדיזל יצוידו בשתי תיבות הילוכים חדשות: אוטומטית עם חמש מהירויות וידנית עם שש.    

הטנדר החדש יוצע בשלוש גרסאות מרכב: קבינה אחת, קבינה מאורכת, וקבינה כפולה, ועם הנעה אחורית בלבד או הנעה בכל הגלגלים. גרסת ה-4X4 תצויד כמובן בהילוך כוח.

בשלב הראשון ישווק הטנדר החדש רק במזרח הרחוק, ובמהלך 2015 יגיע לשווקים נוספים, בסך הכל ל-150 מדינות, ביניהן גם ישראל. אלינו הוא צפוי להגיע לקראת הרבע השלישי של השנה.  

תגובות

0 תגובות