שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מאזדה וסוזוקי מתכננות קרוס-אוברים חדשים

שתי החברות יציגו את הדגמים החדשים בתערוכת הרכב בפרנקפורט, שתיערך בחודש הבא

 

אנחנו כבר לא צריכים הוכחות לכך שקהל קוני המכוניות החדשות מעדיף יותר ויותר לקנות  קרוס-אוברים למיניהם, בכל הסיגמנטים. מבחינה מעשית, אלו כלי רכב אידיאליים עבור משפחות משום שמרחב הישיבה ותא המטען בהם גדולים יותר, למרות שמימד האורך שלהם לא שונה משל רכב נוסעים מקביל. גם היכולת - המוגבלת אמנם – לרדת לדרכים שאינן כבישים, קוסמת ללא מעט אנשים. היצרניות כמובן מנסות לספק את הדרישה, וחדשות לבקרים מציגות עוד ועוד דגמים חדשים. בתערוכת הרכב הקרובה בפרנקפורט, שתיערך בחודש הבא, נראה לפחות שניים כאלה, אחד של סוזוקי כדגם טרום-ייצור והשני של מאזדה, עדיין כקונספט.

 

סוזוקי ממחזרת לדגם שלה את השם בלנו, והוא הוצג כבר כדגם קונספט בתערוכת הרכב בג'נבה בתחילת השנה. אמנם לא מדובר בקרוס-אובר טהור, אלא ב- hatchback, אבל הגבולות בין הסיגמנטים האלה הולכים ומטשטשים. עדיין לא נמסרו פרטים טכניים, אבל נראה שבדגם הזה יעשה שימוש במנוע החדש של החברה, מסדרת Boosterjet, בנפח של 1.0 ליטר. להזכירכם, סוזוקי כבר מיייצרת שני דגמי קרוס-אובר חדשים, האחד שנקרא בארץ פשוט קרוסאובר  (למבחן דרכים) והשני הוא הויטארה החדשה שאמורה להגיע אלינו בקרוב (למבחן דרכים).

הדגם של מאזדה קיבל את השם Koeru , שפירושו ביפנית להתעלות, להגיע מעבר. למרות שמדובר בשלב זה רק בקונספט, ככל הנראה הוא יגיע לשלב ייצור בעתיד הקרוב. גם מאזדה מרחיבה כל הזמן את היצע דגמיה קרוס-אובר שלה, האחרון שבהם הוא ה-CX-3.

תגובות

0 תגובות