שטח 4X4 > כתבות > חדשות

המפעל החדש של אספיר

אספיר בת 30 והיא חונכת מפעל ייצור חדש, גדול ומרשים באזור התעשייה שגיא 2000 שבמזרח עמק יזרעאל.

תעשייה כחול לבן

מאז הקמתה של אספיר במשק החקלאי שבמושב תל-עדשים, לפני 30 שנים, גדלה החברה וכיום היא מעסיקה 100 עובדים ב-3 מרכזי שירות בארץ, מתוכם 80 עובדים במפעל החדש שבאזוה''ת שגיא 2000.

המפעל החדש בשטח של 4000 מ''ר מחולק לאולמות עבודה בהתאם לחטיבות הפעילות של אספיר: חט' המושבים, חט' המתלים, חט' ייצור המיגונים והפגושים, חט' הדיגום ,מחלקת ההנדסה והפיתוח ואולם גבוה ועמוס במדפים של מרכז לוגיסטי (מרלו''ג) בו המחשב שולט על המלאי הגדול.

בעת ההשקה זכינו לסיור מודרך באולמות המפעל שהרשים את כל הקבוצה וגרם למי שאוהב ברזלים, ברגים ומכונות כיפוף וכרסומות להתלהב כאילו היה ילד בגן שעשועים חדיש וגדול.

אספיר מייצרת, מרכיבה ומדגמת כלי רכב עבור קשת צרכנים רחבה בארץ ובעולם - כוחות ביטחון: צבא, משטרה וחברות אזרחיות העוסקות בתחום, גופים ממסדיים: מכבי אש, קק''ל וכו' ובשוק הפרטי - צרכנים הרוצים לשפר את כלי הרכב שלהם ולהתאימם לנוחות שלהם ולשימוש בטוח ומסיבי בשטח. אספיר משפרת מערכות מתלים באמצעות התקנה של קפיצים, בולמים ותושבות משופרות, מושבים לכלי הרכב ממיטב היצרנים בעולם, כננות, פגושים, מיגונים לחלקי המרכב ומערכות כריזה, היבהוב ותאורה. 

קישור לאתר של אספיר

תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:

תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:תמונות מתוך המפעל החדש של אספיר:

שנה טובה, עשייה, בטחון ושגשוג

שנה טובה, עשייה, בטחון ושגשוג שנה טובה, עשייה, בטחון ושגשוג

תגובות

0 תגובות