שטח 4X4 > כתבות > חדשות

טויוטה מיניוואן עם טוויסט

החברה הציגה בתערוכת SEMA מיניוואן שלא מיועד לאמהות

כמו בכל שנה, גם בתערוכת SEMA  2015 הציגו אינספור כלי רכב משופרים ומשודרגים, תאווה לעיניים וכאב לכיס... (קישור לאחד מהם). אבל היה שם כלי רכב אחד שמשך במיוחד את תשומת ליבנו: טויוטה סיינה (Sienna) בצבע שחור, מדוגמת כרכב צבאי שאוטוטו עומד לצאת לפעולה מעבר לקווי האויב. ומה כל כך מיוחד ברכב שבמקורו הוא מיניוואן שפונה בעיקר לנשות הפרברים בארה''ב? 

החלק של ה''מיניוואן'' בכלי הספציפי הזה הוא המרכב בלבד, הקופסה. מתחת לפחים שוכנת שלדה של טנדר טקומה, גם הוא כמובן מתוצרת טויוטה, עם הנעה 4X4  והגבהה של ארבע אינץ' כדי לאפשר הכנסת צמיגי grappler בקוטר 33 אינץ' שמורכבים על חישוקי 22. בחזית הותקן פגוש אימתני שבתוכו כננת ו''בארים'' של תאורת לד הותקנו על הגג, בחזית ומאחור. כל מערכות השליטה של הסיינה נשארו ללא שינוי, גם המכניות וגם האלקטרוניות, והן חוברו וחווטו למערכות של הטקומה.

טויוטה בנתה את הרכב המיוחד הזה כחלק מיוזמה שנועדה לחבר את מהנדסי החברה בצפון אמריקה לכלי הרכב שהם מתכננים ובונים. מלבד המיניוואן הזה נבנו עוד שמונה כלי רכב מיוחדים, שיצאו בשיירה למסע באורך 16500 ק''מ לאורכה ולרוחבה של היבשת. תערוכת SEMA  היתה אחת התחנות בדרך.

המיניוואן משמש כמרכז הפיקוד של השיירה, ובחלקו האחורי הותקן שפע של ציוד אלקטרוני - כולל מערכת לראיית לילה - דרכו ניתן לנטר את כלי הרכב האחרים בשיירה. בתום התערוכה חזרה השיירה לדרכים, כשנקודת הסיום תהיה באלסקה.

תגובות

2 תגובות

1

דורית נשר

08 בנובמבר 2015 ב 10:59

לא מיועד לאמהות..

עופר, עופר, עופר. ידעתי שזה קיים ויבוא מתי שהוא. זה היה too good to be true. לא מיועד לאמהות...

2

Ogash Ofer

09 בנובמבר 2015 ב 07:05

לא מיועד לאמהות..

דורית נשר כתב/ה:
"עופר, עופר, עופר. ידעתי שזה קיים ויבוא מתי שהוא. זה היה too good to be true. לא מיועד לאמהות..."
אחח עופר! איך הסתבכת???