שטח 4X4 > כתבות > חדשות

איסוזו מציגה: די-מקס משודרג לשטח

שיתוף פעולה של היצרן היפני עם סדנה איסלנדית הביא לעולם טנדר עם יכולות שטח מעולות

בעידן בו מרבית הידיעות שאנחנו מפרסמים הן על קרוס-אוברים למיניהם, חלקם אפילו נטולי הנעה 4X4, נחמד להיתקל ביצרן שלא מפחד להוציא לשוק רכב קשוח כהלכתו, אחד כזה שנשמח לשים עליו יד. ולמרות שמדובר לכאורה בטנדר איסוזו די-מקס אפרורי, זה ממש לא כך.

איסוזו שיתפה פעולה עם סדנת ארקטיק טראקס (Arctic Trucks) שלקחה טנדר סטנדרטי ושדרגה אותו בטוב טעם למכונה עם יכולות שטח מעולות. זה התחיל עם מערכת המתלים שקיבלה בולמי פוקס, המשיך בצמיגי שטח בקוטר 35 אינץ' ובהגבהה שהסתכמה ב-12.5 ס''מ. כדי לקלוט את הצמיגים הגדולים, הותקנו כנפונים רחבים שמעניקים לטנדר מראה קרבי.

מתחת למכסה, נשאר המנוע הדיזל הסטנדרטי בנפח 2.5 ליטר, משודך כפי שצריך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים. יש שתי גרסאות מרכב, אחת כפולת קבינה והשנייה עם תא נהג מאורך. בגרסה הכפולה, אפשר יהיה לקבל תיבה אוטומטית עם חמישה הילוכים.

ארקטיק טראקס היא סדנה השוכנת באיסלנד, המתמחה בהסבת כלי רכב שונים לנסיעה בתנאים קשים. כיום יוצאים מפס הייצור שלה כ-1000 כלי רכב בשנה, אבל התקווה היא ששיתוף הפעולה עם איסוזו יגדיל את היקף הפעילות. ומה שהכי מעניין, שאת הטנדר המשודרג ניתן להזמין אצל כל דילר של איסוזו במספר מדינות, שלא כוללות לצערנו את ישראל...    

למבחן דרכים לדי-מקס הסטנדרטי הנמכר בארץ

מבחן השוואתי בין הדי-מקס, ההיילקס והטרייטון

תגובות

0 תגובות