שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פיאט מתחזקת בקטגוריית הטנדרים

החברה הציגה דגם חדש של טנדר המיוצר בברזיל ומבוסס על הפלטפורמה של ג'יפ רנגייד

נראה שחברת פיאט עומדת לפתוח במתקפת טנדרים: רק לפני כחצי שנה כתבנו כאן על טנדר חדש של חברת פיאט - פולבק - שהוצג בתערוכת הרכב בדובאי ועכשיו אנחנו מתבשרים על טנדר חדש נוסף, שהוצג מעברו השני של האוקינוס האטלנטי. מדובר בדגם שנקרא טורו (Toro) שנבנה במפעלי החברה בברזיל. אך בעוד הפולבק הוא בעצם מיצובישי טרייטון במסווה, הטורו הוא יצירה עצמאית של קונצרן פיאט-קרייזלר.

הבסיס הוא הפלטפורמה המשמשת את הפיאט   500Xואת ג'יפ רנגייד, עם מבחר מנועים ומערכות הנעה דומים: מנוע 1.8 ליטר רב-דלקי (בברזיל משתמשים הרבה באתנול במקום בנזין) שמספק 140 כ''ס ומנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר שמספק 170 כ''ס. דגמי הבסיס יהיו עם הנעה קדמית בלבד ותיבה ידנית עם שש מהירויות, בעוד הדגמים הבכירים יותר יונעו בכל הגלגלים עם אופציה לתיבות אוטומטיות עם שש ותשע מהירויות.

בשלב זה, פרטים רבים על הטורו עדיין לא פורסמו: מה המידות ויכולת ההעמסה, האם מערכת המתלים שודרגה כדי לאפשר נשיאת משקל גדול ועוד. בתמונות ששוחררו, מוצג רק דגם עם תא נהג כפול ולא ברור אם יוצעו  גרסאות מרכב נוספות. אבל מיד עם הצגתו של הטנדר, כבר רצות שמועות על גרסת SUV  שתתבסס עליו...

לא ברור גם האם הטנדר החדש יוצע למכירה באזורים נוספים בעולם מלבד דרום אמריקה, אבל אל תשכחו שגם הפולקסוואגן אמארוק התחיל את דרכו כדגם שיועד לארצות הדרום-אמריקאיות בלבד ותראו איפה הוא היום.

תגובות

0 תגובות