שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הכי יוקרה שאפשר: SUV מתוצרת רולס רויס

החברה חשפה תמונות של דגם טרום-ייצור שנבחן בימים אלה, כשהמטרה להגיע לשוק בעוד כשנה וחצי

יצרנית מכוניות היוקרה הבריטית, הנמצאת היום בשליטת ב.מ.וו, פרסמה השבוע שתי תמונות של אב-טיפוס של ה-SUV הראשון מתוצרתה. התמונות צולמו במהלך נסיעות מבחן שהחלו לדגם הזה, כשהמטרה להגיע לדגם ייצור בתוך כ-18 חודשים.

image

הרכב עודנו עטויי בצבעי הסוואה כדי להסתיר את פרטיו, כפי שמקובל בשלבים כאלה, אך אפשר לראות את הגודל ואת הצורה הכוללת של הרכב, אשר מפותח תחת שם הקוד Project Cullinan. גוף עגלגל משהו, עם סבכה קדמית מסיבית בסגנון המסורתי של רולס רויס, ומכסה מנוע גבוה מאוד. בתמונות לא רואים את חלקו האחורי של הרכב, כך שלא ברור אם הוא יצויד בדלת חמישית. לא נחשפו כל פרטים טכניים על הדגם, למעט העובדה שהוא מבוסס על פלטפורמת אלומיניום קלת משקל חדשה לחלוטין אשר תהווה בסיס לכל הדגמים החדשים של החברה משנת 2018 והלאה.

חלק מהמבחנים יערכו בתנאי שלג וקרח קיצוניים ולקראת הקיץ יערכו ניסויים במזג אוויר מדברי, באחת מארצות המזרח התיכון – שם כבר בוודאי מחכים השייכים עם פנקסי הצ'קים. כי מה יותר דאווין מלהגיד: '' חרשתי את הדיונות עם רולס רויס שלי...''

המחיר של הדגם החדש עדיין לא פורסם, אבל הוא צפוי להיות גבוה, גבוה מאוד אפילו, ואולי זה יהיה ה-SUV היקר ביותר מייצור סדרתי. אבל כפי שכבר הוכח עם הבנטייגה של בנטלי (אגב, בעבר הרחוק רולס רויס ובנטלי היו חברות-אחיות), המחיר בסיגמנט הזה הוא לא משהו שמפחיד את הקונים.

image

תגובות

0 תגובות