שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סובארו חוזרת לגדולים

דגם חדש שהוצג בתערוכת הרכב בני יורק מבשר את חזרתה של החברה לסיגמנט רכבי הפנאי הגדולים, עם שבעה או שמונה מושבים

חמש שנים לאחר הפסקת הייצור של הטריבקה, תחזור סובארו למגרש של הגדולים. רכב פנאי חדש העונה לשם אסנט (Ascent – עלייה או זינוק), שהוצג בתערוכת הרכב האחרונה בניו יורק, אמור להגיע לשווקים במהלך שנת 2018. ואם אתם אוהבים סובארו אבל בורכתם במשפחה גדולה והדגמים הנוכחיים אינם מתאימים לכם – זה הכלי עבורכם: גדול, מרווח, עם אופציה לשבעה או שמונה מושבים.

האסנט ייבנה על הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו, שכמובן תוארך כדי להכיל את כל המושבים (יותר מ-5 מטר אורך כולל). בתצורת שבעה נוסעים, בשורה האמצעית יהיו שתי כורסאות ובשורה השלישית מושב לשלושה, בתצורת שמונה נוסעים יהיה מושב לשלושה גם בשורה השנייה. 

מהבחינה המכנית נקבל כמובן את ההנעה הסימטרית בכל ארבעת הגלגלים, וייתכן שהכוח יגיע ממנוע בוקסר חדש,  ארבע בוכנות בנפח 2.4 ליטר, שיפיק באזור ה-280 כ''ס. תיבת ההילוכים תהיה הרציפה המוכרת של סובארו, שתעבור מקצה התאמה לדגם החדש.

אבל האסנט יהיה  לא רק גדול, הוא יהיה גם הדגם המפואר ביותר שסובארו ייצרה עד היום. מפואר אבל לא מנקר עיניים: הרכב שהוצג בתערוכה רופד כולו בעור רך ומפנק, בשני גוונים, אבל אי אפשר לטעות בצורתו החיצונית המשדרת כולה סובארו.

ייצור הדגם החדש יתבצע בארה''ב, וכאמור יגיע לשווקים שם במהלך השנה הבאה. על פי פרסומי החברה, הוא מיועד לשוק האמריקאי בלבד, אבל סביר להניח שאם יהיה ביקוש ממדינות אחרות (ישראל למשל), בסובארו לא יגידו לא... 

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - רוני

07 באוקטובר 2017 ב 18:44

10000009000000