שטח 4X4 > כתבות > חדשות

העכביש שייקח אתכם רחוק בשטח

עם ארבע מנועים חשמליים קטנים ומערך מתלים ייחודי, ה-Swincar הוא הכלי הכי כיפי לצאת איתו לשטח

עשר שנים של תכנון ופיתוח נדרשו כדי להביא לכלל שלמות את רכב השטח הכי מדליק שנתקלנו בו לאחרונה: ה-Swincar, שהדימוי המיידי שעולה לנו בראש הוא – עכביש מוטורי. עם משקל נוצה של כ-150 ק''ג, ארבע מנועים חשמליים (אחד בכל גלגל) ובעיקר מערכת מתלים יוצאת דופן, הכלי הזה מסוגל לנוע בקלילות מפתיעה בשיפועים ובזוויות שנראים בלתי אפשריים, תוך שהוא שומר על יציבות מופלאה. 

הכלי פותח בחברת MECAVROC  הצרפתית, העוסקת בפיתוח טכנולוגיות בתחומים שונים. המשקל הקל הושג בזכות מבנה כל-אלומיניום, המצברים נטענים במלואם תוך שעתיים ומספקים זמן פעולה של ארבע שעות במהירויות שנעות בין 20 ל-40 קמ''ש – מספיק כדי לצאת לנסיעה מהנה בשטח. יש היגוי בכל אבעת הגלגלים ויכולת טיפוס השיפועים מגיעה ל-70 מעלות! השליטה בהאצה ובבלימה נעשית באמצעות ידיות על ההגה, כך שהרגליים פנויות לתמיכת הגוף.   

בתכנון העתידי תהיה גרסה עם שני מושבים וגרסה עם גלגלים כפולים להגדלת העבירות והיציבות. מתוכננת גם גרסה שמיועדת לנסיעה בשלג. במחיר בסיסי שנע באזור ה-50 אלף שקל (באירופה, לפני המסים המוטלים אצלנו...), ה- Swincarמסתמן כאחד מרכבי הפנאי הכי כיפיים שאפשר להשיג היום. והיצרנית מחפשת עכשיו משווקים בכל העולם... מישהו אצלנו מרים את הכפפה?

תגובות

0 תגובות