שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ספר טיולים חדש - חוצה ברקאי

אבירם ברקאי מדריך טיולים, עיתונאי רכב ובעל בית ספר להדרכת נהיגה מתקדמת לא שוקט על שמריו. 10 חודשים אחרי צאתו של 'מדריך החילוצים השלם' הוא מעניק לג'יפאים וחובבי השטח ספר שימושי נוסף, עוד אחד בסדרת ספרי הטיולים שלו - 'חוצה ברקאי' יקרא שמו.

חוצה ברקאי - לא עוד ספר טיולים רגיל

ספר עב כרס במיוחד (424 עמודים !!!), כרוך - כפי שהתרגלנו מספריו הקודמים – בכריכה קשה וספירלה המקלים את השימוש בו - 'חוצה ברקאי' איננו עוד ספר טיולים לרכבי שטח. ספר הטיולים החדש, כפי שמעיד שמו, הוא ספר טיולים מזן חדש, המתמקד בחציית ישראל לאורכה ולרוחבה. כפשוטו. חציית ישראל ב-3 צירים: 'מים לים צפון' - מסע בן יום אחד, החוצה את ישראל לרוחבה - מאפק הסמוכה לים התיכון ועד תל רקת שמעל ים כינרת (68 ק''מ מתוכם 66 ק''מ בשטח). 'מים לים דרום' – מסע בן יומיים החוצה את ישראל לרוחבה - מזיקים שעל חוף ים תיכון ועד מעלה יאיר שמעל ים המלח ( 165 ק''מ, מתוכם 155 ק''מ בשטח). 'המסע הגדול' - גולת הכותרת והמסה העיקרית של הספר, מסלול בן 10 ימים המתחיל במטולה ומסתיים באילת – 900 ק''מ מתוכם 850 ק''מ בשטח !!!

חוצה ברקאי - לא עוד ספר טיולים רגיל

'המסע הגדול' גדול עוד יותר מכפי שהוא נראה במבט ראשון. במה דברים אמורים? באמצע יום 6, בהגיעכם לאזור שטחי האימונים של חצרים, סמוך לנחל באר שבע, מתפצל המסע הגדול לשתי חלופות: מזרחית ומערבית. כל אחת מהחלופות היא מסע עצמאי בן ארבע וחצי ימים, המאפשר לכם לבחור את נתיב הירידה לאילת. מה מרוויחים מכך? ראשית ניתן לעשות שני מסעות נפרדים לכיוונה של עיר השמש הנצחית. שנית, נווטים טובים ובעלי GPS יוכלו לאחד את שתי הזרועות הדרומיות – כאמור נפרדות זו מזו בנקודה מסוימת ונפגשות שוב בסיומו של המסלול באילת – למסלול מעגלי, באורך של 10 ימים - ''מסע הנגב הגדול''. איזה יופי.

כל המסלולים תוכננו על ידי ברקאי באופן כזה שתחילתם וסופם סמוכים לכבישים. משמעות הדבר? ניתן לבצוע מכל מסלול פלחים בני יום אחד בלבד - לא חייבים לשריין חופשות ארוכות (את 'המסע הגדול' אפשר לחלק ל-10 פרוסות וכל אימת שיש בידכם שבת פנויה לצאת ולעשות את אחד מימי המסלול). הוסיפו לכל האמור לעיל 200 צילומי צבע מרהיבים, תצלומי אוויר, תרשימי מסלול, מאות נקודות ציון לשימוש בעלי מכשירי GPS – והרי לכם מתנה ראויה ביותר לכל חובבי השטח. לקנות ולחגוג את האביב. מומלץ בכל לב.

אפשר לקנות הספר בקניון של אתר השטח

מתנה ראויה ביותר לכל חובבי השטח. לקנות ולחגוג את האביב. מומלץ בכל לב. ניתן לרכוש באתר בקישור המצורף או בטלפון 1-700-700-494


https://www.4x4.co.il/shop/category.asp?catcode=96&thread_id=96

תגובות

0 תגובות