שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הגיבוש של משתתפות מלכת המדבר 2003 לתאילנד

9,400 נשים הגישו את מועמדותן למסע האתגרי, מתוכן נבחרו 45 מאושרות שעברו בסוף השבוע ימי ההשתלמות והגיבוש שכללו משימות קבוצתיות ואישיות, נהיגה בג'יפים, ניווטים, פעילות אתגרית ועוד.

הגיבושים למסע מלכת המדבר

בסוף השבוע הסתיימו שני ימי ההשתלמות והגיבוש למשתתפות מלכת המדבר - תאילנד 2003 , המסע האתגרי שהפך עם השנים לחלום אופנתי של עשרות אלפי נשים בארץ. ביום זה, שנערך ביערות הגן הלאומי הר הכרמל, השתתפו 45 המשתתפות מכל רחבי הארץ, שעברו את שלבי המיון השונים (מתוך 9,400 נשים). הן עברו השתלמות נהיגת שטח, הכרות עם צוותי המסע, משימות אתגריות ועוד.

הגיבושים למסע מלכת המדבר

מלכות המדבר למען הטבע

יוזמי מסע מלכת המדבר חברו לרשות הטבע והגנים, ויחדיו העבירו במהלך ימי הגיבוש את ערכי השמירה על הטבע ונהיגה נכונה ובטוחה על שבילים מסומנים בלבד. במסגרת שתוף הפעולה, נציגת מסע מלכת המדבר תחתום על אמנה המצהירה על מחויבותן של משתתפות המסע לשמור על ערכים אלה בישראל ובעולם כולו. אנשי הרשות ומשתתפות המסע שיקמו במהלך יום הגיבוש שביל באזור עין קדם, שהושחת על ידי כלי רכב שלא צייתו להוראות תוך שהם זורעים סביבם הרס לחי ולצומח הטבעי. במסגרת זו נחסמו דרכי הגישה לשביל והונחו אבני שפה לאורך כמה מאות מטר למען שימור החורש , החי והצומח.

מלכות המדבר למען הטבע

קצת על המסע

תחת הכותרת ''לקחת את החיים בדרך אחרת'' ישלב המסע נהיגת שטח אתגרית של צוותי נשים, בנופים קסומים ובאזורים נידחים, צבירת חוויות ומפגש עם תרבויות מרתקות, לצד התמודדות עם קושי פיזי , נפשי ותחרותי. המסע ישלב במקביל לאתגרים הפיזיים, התנסות ולמידה של פילוסופיות המזרח, בודהיזם כדרך חיים, אומנויות מגע של גוף ונפש (יוגה, מדיציה ועיסוי תאילנדי מסורתי) וחכמת חיים אסיאתית – כאמור ''לקחת את החיים בדרך אחרת'' .

קצת על המסע

הנשים תחצנה יחדיו גבולות ותחלקנה את חוויית חייהן – 10 ימים רצופי חוויות והרפתקאות מאמצות דופק, המשלבות הליכה, נסיעה ברכבי שטח, רפסודות ורכיבה על פילים, בנופי צפון תאילנד הקסומים, בין יערות אשר בצילם התפתחו תרבויות מיוחדות וממלכות מרוחקות. כמו כן ישלב מסע מלכת המדבר הכרות ולימוד של צפון תאילנד, ביתם של שבטים שונים שנדדו מסין, טיבט ובורמה, השומרים על תרבותם ועל עצמאותם, כמנהג אבותיהם מאות שנים. המסע יגיע אל אזורים הרריים בהם עצר הזמן מלכת, שם שולטת הדבקות הדתית המשלבת בשמניזם, מסורות, אומנויות וקרבה לטבע.

המסע יתקיים בין ה-10 ל-20 בנובמבר 2003

המסע יתקיים בין ה-10 ל-20 בנובמבר 2003

יוזמי המסע ותומכיו

''טבע הדברים'' ו''החברה הגאוגרפית'' יוזמות המסע, יחד עם עיתון תל אביב, אתר ynet ורדיו תל אביב 102fm יקדמו גם את מסרי קידום הספורט האתגרי לנשים. חברת כרטיסי האשראי לאומי-קארד, פוינטר, מערכת איתור מבית עדן טלקום, רשת ריקושט, דלק – חברת הדלק הישראלית ושעוני אורסיה יבואני סרטינה העניקו חסותן למסע.

 יוזמי המסע ותומכיו

תגובות

0 תגובות