שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מלכת המדבר 2000 - יום מיונים

בתאריך ה- 04/09/200 יום שני התקיים, ביער חורשים היפה יום מיונים למסע מלכת המדבר מזה השנה השנייה.
יותר מ- 3000 פניות של נשים המעונינות להשתתף במסע. הגיעו אל המארגנים מתוכם נבחרו רק 135 נשים ליום המיונים. למסע עצמו ייצאו 45 נשים בלבד, שיבחרו בהליך מיון קפדני שלא בא לבדוק רק את יכולת נהיגת השטח של הבנות אלא גם עמידה במצבי לחץ, כושר אילתור, עזרה הדדית , תחרות בין הצוותים ועוד...

בתאריך ה- 04/09/200 יום שני התקיים, ביער חורשים היפה יום מיונים למסע מלכת המדבר מבית היוצר של מגאזין ''טבע הדברים'' והחברה הגיאוגראפית, מזה השנה השנייה. יותר מ- 3000 פניות של נשים המעונינות להשתתף במסע. הגיעו אל המארגנים מתוכם נבחרו רק 135 נשים ליום המיונים. למסע עצמו ייצאו 45 נשים בלבד, שיבחרו בהליך מיון קפדני שלא בא לבדוק רק את יכולת נהיגת השטח של הבנות אלא גם עמידה במצבי לחץ, כושר אילתור, עזרה הדדית , תחרות בין הצוותים ועוד. 45 המאושרות שיזכו להצטרף למסע, תעבורנה הכשרה מקיפה בנושאי נהיגת שטח, ניווט, חילוץ, התמצאות והכרות עם אזורי המסע ומטרותיו.

להורדת הקובץ לחץ כאן

השנה הבנות יצאו לארצו של האל סת מהמתיאולוגיה המצרית, היא המדבר המערבי אשר במצרים(על הגבול עם לוב) - אתר שהחל באחרונה להיות פופאלרי בקרב הישראלי ההרפתקן. היום התחיל בשעה 9 בבוקר בנאומים וחלוקה לקבוצות, ל 45 המועמדות מחכות שלל משימות בהן, הן תדרשנה לעמוד בהצלחה: נהיגת ג'יפים בין מיכשולים, מעבר גשר בזמן ''שיטפון'', מעבר נחל שורץ ''תנינים'', מעבר על גשר סורר שקרס, אומגת ענק, טיפוס על ראשי מצוקים, מרוצי טנק ועוד משימות שונות.

להורדת הקובץ לחץ כאן

אנחנו מן הסתם כ''אתר שטח'' חיפשנו יותר את התחנות הקשורות לנהיגת שטח. רכבי המסע הם פאג'רו של חברת מיצובישי - המשמשת כנותנת חסות ראשית של האירוע ולכן כל הרכבים המשתתפים במסע הינם, הפאג'רו הן הישן והן ה- KING החדש לבית מיצובישי. מכשול נהיגה מעניין הינו תחנה בה התבקשו הבנות לנסוע מסביב למעגל קטן כאשר על מכסה המנוע ממוקמת לה כוס מים וכמובן שאסור להפיל אותה(אם היו בוחנים אותי אין שום סיכוי שהייתי מצליח) על הדרך יש כל מיני מכשולים קטנים שצריך לעבור. התחנה בעלת אוריינטציה שטחית יותר, היתה מסלול עבירות ברמה לא קשה במיוחד. את מסלול העבירות עברו הבנות עם ה- KING החדש של מיצובישי. במהלך המסלול שמענו כמה קולות חריקה ואנקה, הבנות במקרה זה לא כל-כך אשמות, הרכב שהועמד לרשותן ה-KING היווה את הבעיה, הרכב נמוך במיוחד ולכן כמעט כל אבן בולטת נגחה במגיני הגחון. זאת הייתה הזדמנות יפה לראות כיצד הפאג'רו הישן עובר בלי שום בעיה במקומות שהקינג מגרד, מתקשה ולבסוף שובר פלסטיק זה או אחר.

להורדת הקובץ לחץ כאן

תחנה מעניינת היתה, ירידה באומגה כאשר הבנות צריכות לקלוע בזמן הירידה כדור לתוך סל, היה יפה לראות את כושר האלתור של הבנות כשאחת הקבוצות בשביל לצבור נקודות יותר מהר ,שמו כמה כדורים בתוך שקית וזרקו אותה לתוך סל, היה אחלה גיבוש בין הבנות, והאווירה היתה חברית ללא סימני תחרותיות, משהו שהזכיר לי במקצת את תנועות הנוער כל מיני שירי מוראל(אך, איזה כיף זה מדי פעם לחזור חזרה לנעורים, ולחשוב שאנחנו עוד ילדים). בצהרי היום הוגשה ארוחת צוהריים מצוינת, כאן באמת המקום לציין את הארגון המעולה של האירוע הכל תקתק בלי שום בעיות ותקלות.

להורדת הקובץ לחץ כאן

בתמונה: הסלברטי הבלתי מזוה- כל המזהה חולצה מתנה

הבנות שתבחרנה תעבורנה הכשרה מקיפה בתחומי נהיגה בתנאים קשים, ניווט והתמצאות, עזרה ראשונה, חילוץ והיכרות עם אזורי המסע המתוכנן ומטרות המשלחת וגיבוש והיכרות בין הצוותים. ההכשרה תינתן במסגרת יום גיבוש אשר ייערך באיזור מצפה רמון בין התאריכים 25-26/10/2000(נקודה למחשבה ! - מדוע על הבנות שתבחרנה לשלם 1400$ למסע, בעוד הן נמצאות במהלכו של מסע פירסום מיוחצן, ראו דוגמת מלבורו אדוונטצ'ר). המסע עצמו יימשך עשרה ימים וייערך בתאריכים 14-5/11/2000. היה באמת יום יפה ואני בטוח שגם נשים שלא תהיינה בין 45 המאושרות, לא תשכחנה את היום הזה במהרה, שבו עשו המארגנים את כל המאמצים, שהבנות לא רק יבחנו אלא גם יהנו. בהצלחה לכל הבנות.

להורדת הקובץ לחץ כאן

בתמונה: הסלברטי הבלתי מזוה- כל המזהה חולצה מתנה

תגובות

0 תגובות