שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דיווח חם מליגת יוקוהומה מחזור שני

בשעה 17:00 הסתיים המחזור השני, בליגת יוקוהומה צ'אלנג'.
המתחרים כולם חזרו מיום עמוס פעילות שהתחיל בשעה 10:00 בבוקר והסתיים בשעה 17:00...

בשעה 17:00 הסתיים המחזור השני, בליגת יוקוהומה צ'אלנג'. המתחרים כולם חזרו מיום עמוס פעילות שהתחיל בשעה 10:00 בבוקר והסתיים בשעה 17:00. את רוב המכשולים נאלצו המחרים לעבור עם כננות, מה שמאלץ להראות עבודת צוות ולא רק רכבים משופרים ונהגים מיומנים.

בסטנדרטיים

צוות פלרז - לא גמר מכשול כיוון ששבר צירייה קידמית(בלנדרובר דיפנדר), עקב נסיון מעבר מכשול עם כננת, היות והרכב לא כוון נכון למכשול נשברה הצירייה. הצוות מוסך בנצי- סבל מתקלות רבות, התחיל את היום במשופרים ועבר במהלך היום לסטנדרטיים.

משופרים

מעל לכולם ובהפרש בטוח ורחוק מאחורי כולם התבלטה קבוצתו של עדו 4X4לוי יצחק , שפשוט הינה רמה אחת מעל כולם, בצוות הכולל את שני הזיברים שבנה עידו. קבוצה של טום-קאר- מתחרים עם רכב תוצרת הארץ , מסוג הטום-קאר ועלו יפה את רוב המכשולים, אולם למרות זאת הגיעו רק למקום החמישי בקטגוריית המשופרים. הנדסת חלומות - בסה''כ היו בסדר, והצליחו לזכות במקום השני המכובד. קבוצת סופר-פאוור- פרוג'יפ – בקבוצה היה תקלה באחד הג'יפים ולכן התחרו עם הג'יפ של גתוס(סופה סטנדרטית) והגיעו למרות התקלות למקום שלישי במשופרים.

כתבנו מדווח כי בשעה זאת(20:00), ועד אמצע הלילה ככל הנראה, יעמלו הצוותים כולם על תיקון הרכבים ושיפוץ הנזקים והכשרתם ליום התחרות הבא, כלומר יום שבת. לכל אלו שלא הגיעו למחזור הראשון בצומת רנטיס ולא העיו במחזור השני כלומר היום(יום שישי), מוזמנים להגיע מחר לאזור יבניאל מפה מצורפת באתר(אזור מושב שרונה) , בשעה 10:00 בבוקר, חובה לבוא לראות את מיגוון הג'יפים, המיכשולים ועבודת הצוות. עד כאן הדיווח הקצרצר, נמשיך לעדכן אתכם באופן רצוף מהתחרות מחר(יום שבת 1111), בהצלחה לכל המתחרים.

תוצאות

משופרים:

מקום ראשון- עידו 4X4לוי יצחק מקום שני - הנדסת חלומות מוסך חמיס מקום שלישי - פרוג'יפ סופרפאוור מקום רביעי - 4X4 פרוייקטים מקום חמישי - טום-קאר

סטנדרטיים:

מקום ראשון - פזאנדורו התחרו עם שתי סופות מקום שני - אספירפלרז מקום שלישי - יוקוהומהמוסך בנצי מקום רביעי - גאיה התרו עם דפנדר ודיסקברי סטנדרטיים לגמרי


מיקום האירוע השני כולל מפה

תגובות

0 תגובות