שטח 4X4 > כתבות > חדשות

בגדי המלך החדשים

טויוטה לנד קרוזר 100 חדש נחשף במדי הסוואה – נפיל השטח יזכה לדגם חדש לחלוטין במחצית השנה הבאה

תמונות ריגול שמפרסם המגזין Autoexpress חושפות את הדגם החדש של טויוטה לנד קרוזר 100, ספינת המדבר המיתולוגית של טויוטה. עבור גולשינו המעוניינים בעיקר ברכבי שטח בריטיים ועוצמים עיניהם למראה יפנים חסונים, נזכיר כי מדובר ביורש עטור ההישגים ל-80 החסון, אשר מככב בראש היצע השטח של טויוטה ולקסוס מאז הצגתו בשנת 1999. לטענת אנשי אוטואקספרס, הפעם מדובר יהיה בדגם חדש לגמרי, בניגוד למתיחת הפנים שעבר הדגם אשתקד.

קשה להבין יותר מדי מתמונות ריגול מוסוות כיצד יראה דגם כלשהו, אך הבריטים הרשו לעצמם כמה ספקולציות. קווים עגולים יחליפו את המראה הרבוע של הדגם הנוכחי וברור שכנהוג בימינו, הדגם החדש יהיה מפואר יותר מקודמו. את ספינת המדבר ימשיכו להזיז מנועי V6 דיזל ו-V8 בנזין.

נקודה מעניינת למחשבה סיפקה נוכחות מרצדס ML במבחני הלנד קרוזר, שנערכו במזרח אירופה. הדגם המתחרה הישיר מבית מרצדס הוא דווקא GL, ולא ML, הממוצב נמוך ממנו. שאלה נוספת לאור נקודת ייחוס זו היא האם לנד קרוזר האגדי ינטוש את שלדת הסולם ואת הסרן החי מאחור ויעבור למרכב אחוד ומתלים נפרדים, כמו המרצדס דנן. עוד נמשיך להתעניין האם דגם זה יעשה עליה ארצה, או שמא יטפטף כמו קודמו רק לדיפלומטים ואנשי שלומנו? האם הישועה תגיע מכיוון סוכנות לקסוס שנפתחה לא מכבר?

תגובות

0 תגובות