שטח 4X4 > כתבות > חדשות

שינוי לטובה

אימון ראלי התקיים בנגב בשבת האחרונה, עם הרבה אקשן כרגיל, והרבה טעם טוב אצל המתחרים. דובי מילר, נווט צוות אלטרנתיבי, מסכם

שינוי מקצה לקצה , אין דרך אחרת לתאר את ההתנהלות של אימון הראלי בחוות פיליפ שאורגן על ידי מועדון מרוצי ישראל ב-17-11 . נראה כי אנשי המועדון עשו שיעורי בית טובים לאחר הפארסה בארגז החול של תל עדשים, כי כאשר הגיעו המתחרים לשטח הכינוס בשישי בבוקר חיכה להם מארשל בכניסה, עם רישום מסודר ומיד לאחר התארגנות קצרה החלו הבדיקות הטכניות. בסיום הבדיקות הטכניות ובדיוק בזמן שנקבע יצאו הצוותים ללקיחת ה-NOTES כאשר לראשונה נוסתה שיטה חדשה של סבב רישום אחד ויחיד ללא בדיקה, שיטה שיובאה מחו''ל . לאחר רישום הקטע הראשון יצאו הצוותים לרישום של הקטע השני שהיה למעשה אותו קטע בין 13 ק''מ רק בכיוון הנגדי.

שתיים עשרה בצהריים וכולם באוהל החפ''ק לתדרוך על ידי רמי לימון ומשם כחצי שעה מאוחר יותר יוצאים למקצה האימון הראשון. חשוב לציין כי כבר במעבר הראשוני הורגש שינוי נוסף בדמות שילוט וסימון מצוין של השבילים ומיקום של מארשלים בכל מקום קריטי או טיפה מסוכן במסלול. רק 14 צוותים הגיעו לאימון הזה, מעט אמנם מהצפוי, אבל זה לא הפריע להתנהלות הטובה של הארוע.

האימפרזות מזנקות ראשונות וכרגיל יובל מלמד ומיקי יוחאי עם הסובארו הלבנה החדשה קובעים את הזמן הטוב ביותר בקטגוריה שלהם ובין כל המשתתפים. בקטגוריית המכוניות ''הקטנות'', הלא מוגדשות, כבר לאחר 4 ק''מ נשברה הצירייה בפיג'ו 106 XSI האדמונית שלנו, מצד אחד אכזבה גדולה ומצד שני הרגשנו בהחלט שאנחנו בקצב הנכון ויש עוד הרבה למה לצפות.

ניצן לוי הפך את ה-AX שלו וסיים את דרכו באימון הזה. לעומתו, מי שהפגין את היכולת הטובה ביותר היה הצוות של אלי אבוחצירא ותומר לוי, עם ה-106 ראלי הלבנה ורק מי ששמע את מנתק ההצתה צורח בפיג'ו יכול היה להבין עד כמה אלי לוחץ חזק. בסיום כולם מחייכים בהנאה מארוע מוצלח. תודה מיוחדת לכל החבר'ה ממועדון המארשלים הישראלי שהפגינו נוכחות ומקצועיות והוכיחו שבהחלט הם יודעים את העבודה ויש על מי לסמוך. דובי מילר CO-DRIVER פיג'ו 106 מס'- 29 צוות אלטרנתיבי

תגובות

5 תגובות

1

ilan4x4

21 בנובמבר 2006 ב 12:27

צוות אתר השטח הישראלי 4x4

מברך את יקיר המערכת הידוע בכינויו הד"ר ( אלי אבוחצירא), על זכיתו במקום הראשון.
את ניצן לוי. שאין לנו ספק ששום התהפכות לא תעצור אותו, ומנשיך לראותו במרוצים.
וכמובן את דובי ונדב, שסבלו מיום לא משהו....

ברכות לזוכים ולמארגנים על האירוע שעל פי המשתמע. היה מדהים!!!

2

tomb

21 בנובמבר 2006 ב 16:19

כתבה

בהחלט כתבה שלא ממש מספרת על האירוע, מה היה מי היה איזה דרמות היו...אחרי זה רוצים שהיו ספונסרים

3

אסף

21 בנובמבר 2006 ב 22:36

אילן צור עימי קשר

אילן חבל שלא הגעתם לסקר,
בבקשה צור עימי קשר לעתיד .
אסף שדמה חפ"ק-מועדון מרוצי ישראל
0522-274126

4

אסף

21 בנובמבר 2006 ב 22:36

אילן צור עימי קשר

אילן חבל שלא הגעתם לסקר,
בבקשה צור עימי קשר לעתיד .
אסף שדמה חפ"ק-מועדון מרוצי ישראל
0522-274126

5

henalk

23 בנובמבר 2006 ב 19:45

ברכות

ברכות על האירוע המוצלח ובמיוחד לאלי אבוחצירא אוהבים אותך