שטח 4X4 > כתבות > חדשות

יפנים בראש, ג'יפ לא

סקר אמינות נוסף חובט היטב בתעשיית הרכב האירופית והאמריקנית, עם מותגים מכובדים הנלחמים על המקום האחרון

תעשיית הרכב היפנית שולטת בעולם כבר כמה עשורים, כאשר הכתרים הממשיכים לתחזק את מעמדה הם סקרי אמינות. סקר שכזה, המפורסם היום בבריטניה חוזר על אותן מסקנות שהיפנים כה אוהבים והאירופים ממש שונאים. הסקר, שנערך על ידי חברת Warranty Direct, בדק את אחוזי קריאות התיקון של כלי רכב חדשים הנמצאים באחריות. הסקר הקיף מספר מכובד של כמעט חצי מיליון כלי רכב.

החברה המצטיינת בסקר היא מזדה, אשר בתקופה בת שנה, כ-8 אחוזים מכלי הרכב מתוצרתה דיווחו על תקלות. תוצאה זו מדיחה את המלכה הבלתי מעורערת של סקרי האמינות, לקסוס, מהמקום הראשון. לקסוס התמקמה בנוחות במקום השמיני, עם 20 אחוזי קריאות תיקון. מתוך העשיריה הראשונה, שבעה הם יצרנים יפנים (מזדה, הונדה, טויוטה, מיצובישי, סובארו, ניסן ולקסוס), חד קוריאני (קיה, מקום חמישי מפתיע) ושני אירופים מפתיעים עד מאוד (מיני – 9, סיטרואן – 10).

עבור שאר היצרנים האירופים התמונה פחות מחמיאה, גם עבור יצרני מוצרי איכות. פורשה, עם 27 אחוזי קריאות תיקון נמצאת במקום ה-16, ארבעה מקומות לפני מרצדס. אבל את המקום האחרון תופסת אחותה של מרצדס לקונצרן, חברת ג'יפ. יצרנית רכבי השטח המיתולוגי הגיעה למקום האחרון מתך 33, כאשר כמעט מחצית מכלי הרכב מתוצרת ג'יפ שהשתתפו בסקר נדרשו להגיע למוסך לצורך תיקון. את המקום הלפני האחרון תופסת חברת לנד רובר, עם מספר נמוך מעט של 44 אחוזי קריאות תיקון באחריות.


סקר האמינות

תגובות

2 תגובות

1

Ogash Ofer

23 בינואר 2007 ב 16:13

אנחנו לא רוצים לקרוא את זה

יש לפטר את הכתב, ומיד!
מה פירוש לנד-רובר תופסת את המקום הלפני אחרון וג'יפ את האחרון?

הכתב נראה לי טועה.

2

גלעד4X4

23 בינואר 2007 ב 20:11

אין כמו אישאימאוטו

אין על היפנים!! גם במחיר הקניה, גם בשמירת ערך וגם באמינות. נכון לנוחות הנסיעה של לנדרובר אין תחליף אבל לנוחות יש מחיררררררררררררר !!!!!!!!!!!!!!!