שטח 4X4 > כתבות > חדשות

האבקות האמר בבוץ

השקה מאוד לא נוצצת נערכה בסוף השבוע להאמר H3 בשדות השרון. עם ישראל הגיע בהמוניו ונהנה מאוד לראות האמר מתלכלך

האמר H3 הגיע לישראל לפני כשנה ועשה, כמו בכל מקום גלים מרשימים. השם, העיצוב ובעיקר מתקפת יחסי ציבור מסיבית, חוללו את הרעש, אך בסיכום המכירות אשתקד נספרו כמה עשרות של בייבי-האמר על כבישי ישראל. נראה שהתמונה עומדת להשתנות ב-2007, שכן יבואנית האמר, חברת UMI, שידרה בסוף השבוע האחרון, כי האמר כאן ובגדול.

כפי שסיפרנו בעבר, האמר יגיע אלינו בדגם 2007 מדרום אפריקה, כדגם גלובאלי, עם תקינה אירופית. המספרים והנתונים היבשים לא ממש משנים לקהל, אך את ההבדל עשוי לחולל דגם בסיסי, שיימכר במחירי טויוטה לנד קרוזר (330,000 שקל). עם ישראל הוזמן ביום שישי שטוף שמש לגן ארועים בשרון, כדי לחזות בהאמר עושה מה שהוא יודע לעשות.

תצוגה מרשימה

שבוע שלם של גשם יצק תוכן מעניין לארוע ההשקה של UMI. ברור שהיו בו מכוניות נוצצות, שעמדו וברקו בחן תחת השמש האביבית, אך היו בו גם שני האמרים שעבדו קשה מאוד. האחד התמודד עם מסלול מכשולים עתיר אקשן, שכלל ביקור בשלולית בעומק חצי מטר. השני אירח לקוחות פוטנציאלים במסלול מרובה שלוליות בינות לפרדסים. במסלול המכשולים הבהירו אנשי UMI שהאמר אינו רק יפיוף צפונבוני מלוקק, אלא רכב שטח אמיתי, שיכול להגיע רחוק מאוד לעומק השטח.


לתמונות נוספות מההשקה - הקליקו כאן

תצוגה מרשימה

תגובות

2 תגובות

1

noam4X4

11 בפברואר 2007 ב 17:53

גדול

החלה סרט

2

aymandel

12 בפברואר 2007 ב 15:17

???? ???????

??? ???? ????? ???? ?????? ?????? ???? ?????? ????? ,??? ?????? ?????? ?????? ??? ????? ?????? ????? ?????? ???? (????? ??????) ????? ??? ???? ????? ???? ??? ????? ???????(????).
??? ?????? ????? ?????? ??? ???? ????? ????? ?? "??????"