שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פסח מוטורי

תערוכת הרכב הדו-שנתית משנה את שמה ופונה לקהל רחב יותר. חוץ מאופניים שבוודאי מעניינים את אנשי השטח, ייחשפו שם גם מספר רכבי שטח וטרקטורונים חדשים

גלגלים – זהו שמה החדש של תערוכת הרכב הדו-שנתית, הנערכת בחול המועד פסח בגני התערוכה בתל אביב. עבור מי שלא בקי בנבכי שושלת תערוכות הרכב, נספר כי מדובר באחות הקטנה של ''אוטומוטור'' הדו-שנתית, שבגלגולה הקודם נקראה ''רכב ויותר''. השנה נוספו לכותרת גם אופנועים, אופניים וטכנולוגיה. מעבר לכותרת מדובר באותה הגברת, שכמו בשנים קודמות תנסה לארח כמה פרמיירות של כלי רכב חדשים.

ניסאן קשקאי יהיה כנראה הדגם העיקרי שעשוי לעניין חובבי שטח. קשקאי הוצג בעולם לפני חודשים מספר והוא יערוך את הבכורה הישראלית שלו בתערוכת גלגלים. קשקאי הוא רכב שטח רך, בעל עיצוב ייחודי, ממדים קטנים וכנראה יישא תג מחיר זול, כמקובל היון בקבוצת הג'יפונים הרכים בעידן פוסט יונדאי טוסון. מפיקי התערוכה מדווחים כי גם הגרסה החדשה של ב.מ.וו X5 תערוך בכורה מקומית בגלגלים.

בתחום השטח של ממש יוצגו בפסח טרקטורונים חדשים ומעניינים של קאן-אם וקימקו. היצרן הקנדי ייוצג בכבוד על ידי רנגייד 800, מפלצת עתירת סוסים, אשר אמורה גם להיות ספורטיבית. רנגייד נמצא כבר בארץ לצרכי תקינה והוא בוודאי ימשוך תשומת לב בדוכן היבואנית, אבניר. באותו דוכן יוצג גם קימקו MXU500, טרקטורון עבודה חדש של היצרן, אשר מצטרף לכלים בנפחי 90, 250 ו-300, אשר כבר מוכרים בישראל. הטרקטורון הגדול של קימקו קיבל את מנוע האקסייטינג, קטנוע העל של היצרן, יש לו 26 כוחות סוס והוא שוקל 220 קילוגרם.


לאתר התערוכה - הקליקו כאן

תגובות

0 תגובות