שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מציון יצא מגן

מיצובישי אירופה בחרה באספיר להיות ספק מגינים מורשה של הקונצרן

מדינת ישראל מתחילה לתפוס מקום של כבוד בתעשיית הרכב העולמית. אין מדובר כאן בבשורה אודות יצירת מכונית על חדשה מתוצרת כחול לבן, אלא על התפתחויות בתחום תעשיית האביזרים הנלווים לכלי רכב, במיוחד בתחום רכבי השטח. לאור תפריט השטח העשיר לו זוכים רכבי שטח בחייהם בישראל התפתחה כאן מומחיות בפיתוח מגינים לרכבי שטח ושאר התאמות לשימוש שטח מסיבי. זו אינה חדשה, החדשה היא שמומחיות זו זוכה לכבוד בעולם הרחב.

חברת מיצובישי בישראל פרסמה אתמול כי מגיני חברת אספיר נבחרו על ידי מיצובישי באירופה כתוספת מורשה לרכבי השטח שלה – פג'רו והאנטר – במעמד של ספק OEM. חברת אספיר עוסקת כבר מספר שנים בייצוא ער לאירופה ולארה''ב, אך הכרה רשמית על ידי יצרן עולמי היא כתר נאה למדי. החיבור ליצרן נעשה על ידי חברת מיצובישי בארץ. חיבור זה מחזק את מעמדה של אספיר הישראלית כיצרן בינלאומי.

אספיר אינה לבד במשחק העולמי – חברת ''טל והדס'' עושה חיל מעבר לים וסדנת ''רסטה'' גם היא ממקדת משאבים מרובים לייצוא מוצריה, לאור גודלו המוגבל של השוק הישראלי. לדברי צדי מלר מ''רסטה'', השוק הישראלי יכול לשמש כמעבדת פיתוח טובה, לאור אפשרויות התנועה בשטח הכמעט בלתי מוגבלות.

תגובות

0 תגובות