שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קטן ועצבני

קאן-אם מתעוררת מתרדמת החורף ומציגה טרקטורון ספורטיבי, כמו שיש כבר לכל המתחרים

דובי גריזלי גדולים וכבדים אוהבים מאוד את שנת החורף שלהם. גם ענק הטרקטורונים מקנדה, קאן-אם (לשעבר בומברדייה), התמיד בשנים האחרונות במנוחה העיקשת שלו, אל מול הקדחתנות היפנית בנושא טרקטורוני הספורט. היפנים מייצרים כבר כמה שנים טובות טרקטורוני מרוץ קלי משקל ורבי כוח, המבוססים על מנועי ארבע פעימות מודרניים ולעומתם קאן-אם המשיכה להאמין בתפיסה האמריקנית של כלי גדול וכבד, אשר מטרתו האמיתית היא ספורט-תיור ולא ספורט טהור. אפילו פולריס, המתחרה מארה''ב, הציגה לפני 3 שנים את הפרדטור שלה.

ובכן, הענק הקנדי התעורר והוא נכנס אל הזירה הצפופה עם כל הכוח. לגור הדובים החדש קוראים DS450 ויש בו את כל מה שהקהל מצפה מטרקטורון ספורטיבי בימינו. ל-450 יש ממדי זבוב, משקל קליל (156.5 קילוגרם) ומנוע צילינדר יחיד אוהב סל''ד ורב כוח (נתוני הספק טרם פורסמו). כפי שקורה לאחרונה יותר ויותר בעולם האופנועים והטרקטורונים, גם מנוע זה מוזן על ידי הזרקת דלק, למטרות הספק ומניעת זיהום אוויר.

כדי לתת לרך הנולד במה הולמת, הוצג היצור הטרי בחודש האחרון באתר אינטרנט ייעודי בעזרת סדרת סרטים. סרטי הווידאו חשפו מכלולים שונים המשרתים את הטרקטורון החדש והציגו את מחשבות המתכננים ואת הביצוע בפועל. מחברת אבניר, יבואנית קאן-אם נמסר כי הדגם יגיע לישראל במהלך הקיץ הקרוב.


לאתר חשיפת הטרקטורון החדש

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת

08 ביוני 2007 ב 09:00

חים קרית חים

שמע אחי טרקטורון בן זונה

2

אורח/ת

08 ביוני 2007 ב 09:01

גם לי יש בומבדיר

יש לי גם בומבדיר עם אתה רטצה לבעו עחד על עחד סבבה מתרבעים על 1000 שקל שה אני לרח אותחה

3

אורח/ת

31 במאי 2010 ב 22:31

לי יש arctic cat dvx 400

אני נוסע עליו כבר 3 שנים ויודע את כל הביצועים!