שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מה שלא הולך בכוח

שברולט סילברדו מגיע ארצה כמודל 2008. זה לא שהיה חסר לו משהו בעבר, אבל מסתבר שעדר הסוסים התרחב קלות. גם המחיר עלה

שנתיים לאחר ששוק הטנדרים התכווץ עקב שינויי מיסוי, שברולט סילברדו – המרוויח הגדול מהשינויים ההם – מקבל כמה שינויים קלים. הטנדר פול-סייז של שברולט מציע בשנתיים האחרונות עסקה קוסמת ביותר במונחי עלות מול תועלת, עם תג מחיר נמוך מזה של הטנדרים היפניים והכרה מלאה של שלטונות המס בהוצאות עליו. מעניין כי למרות הקסם הרב, שברולט סילברדו לא הפך לרב-מכר במונחי קטגוריית הטנדרים של פעם, אלא רק נמכר במספרים יפים, בהשוואה לעבר – יש להאשים בכך את הממדים המגודלים, המושכים אמריקנים, אך כנראה מרתיעים ישראלים.

לכבוד שנת המודל 2008 מקבל סילברדו כמה שינויי עיצוב חיצוני, שלדה קשיחה יותר, ערכת מתלים קשוחה יותר, מגיני גחון, מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים ואפשרות מגניבה למדי לכוונון המרחק מהדוושות. בנוסף על כך מקבל סילברדו עוד כמה סוסים. זה לא שמישהו ב-GM חשב שחסר לו כוח, אלא פשוט שינויי תוכנה והתאמה לתקן יורו 4 גררו גם עליית הספק של חמישה סוסים ל-365 ותוספת קלה למומנט שמגיע עכשיו ל-91.2 קג''מ – וזה, גבירותי ורבותי, באמת מומנט עוקר סלעים.

חוץ מהסוסים, גם המחיר עולה ומתחיל כעת מ-209,000 שקלים, לא כולל מע''מ (המוכר במלואו). עבור מחיר זה תקבלו את גרסת LT, אשר מאובזרת באורח נדיב יחסית לרכב עבודה (יש בה מושב נהג מתכוונן חשמלית, בקרת שיוט וצעצועים לרוב). 235,000 שקלים הוא המחיר של גרסת LTZ, לה ריפודי עור, מושבים מתכווננים חשמלית עם זיכרון, מערכת שמע משוכללת ועוד. גם לאחר עליית המחיר ואפילו ללא תוספת הסוסים באורווה, שברולט סילברדו ממשיך להיות עסקה כדאית, גם בזכות היכולת וגם בזכות הצ'ופרים הפיננסיים שמעניקה לרוכשיו שיטת המיסוי הנוכחית.

תגובות

1 תגובות

1

galb007

08 ביולי 2007 ב 14:29

גלעד...

בשטח יכול ליות לו קצת קשה
א) בגלל שהוא יחסית ארוך...
ב) בגלל שהוא רחב יחסית
ג) במקרה של עלייה אם כמה מדגות רצופות ם אני לא טועה לדוגמה (מעלה עשוש) שני הגלגלים האחרויים לא מסיימים מדרגה אחת ושני הגלגלים הקדמיים נימצאים 2 מדרגות קדימה.... וזה גם יכול לגרות לרכב לקבל מכות...