שטח 4X4 > כתבות > חדשות

עוד רכב שטח אוהב דשא

מיצובישי תציג בתערוכת פרנקפורט קונספט מאוד פוליטיקלי קורקט: רכב שטח רך ביותר, עם עיצוב זורם, דאגה לסביבה ומעט מדי יכולת בשטח

רכבי שטח הם מרכיב רב עצמה באסטרטגיית ההישרדות והצמיחה של חברת מיצובישי. החברה היפנית נמצאת רק שנים מספר אחרי משבר מוניטרי חריף ולכן ההיתלות על מכרה הזהב הנקרא רכב שטח. מסיבה זו מזכירים אנשי מיצובישי בכל הזדמנות אפשרית מורשת בת 70 שנים של הנעה כפולה וכמובן את השליטה המוחלטת בדקאר בעשור האחרון. מסיבה זו מנסה מיצובישי להרחיב את ההצע בעזרת רכב שטח אופנתי במיוחד.

קונספט cX הוא רכב שטח רך, אשר אמור לתת מענה לדרישות השוק הגדל באופן מהותי ולאבזור העשיר הנמצא בכל מכונית בקטגוריה. הטקסט השיווקי מאחורי כלי הרכב מדבר על פתרון נגיש ומציאותי לבעיות בוערות. אם תרשו ל נו לתרגם, הרי שהבעיות הבוערות היום הן תזרים המזומנים של חברת מיצובישי והפחד הגדול מפני היום בו אבירי איכות הסביבה ינצחו את ענקי הרכב ויחייבו אותם למצוא פתרונות אנרגיה שונים מהשימוש בדלק מאובנים יקר ומזהם.

לקונספט החדש עיצוב רך ונעים לעין, מערכת הנעה כפולה השאולה מהאאוטלנדר וכנדרש מנוע דיזל נקי למדי. המנוע בנפח 1.8 ליטר יעשה שימוש בטורבו בעל גאומטריה משתנה כדי לייצר הספק נאה וכדי לעבוד היטב עם מסנן חלקיקים, אשר ירגיע את הירוקים. למנוע תשודך תיבה ידנית בתפעול אוטומטי – גם זאת בשם החיסכון בדלק. עוד באגף הירוק פלסטיקים ידידותיים לסביבה, אם אפשר לטעון שקיים בכלל דבר כזה.

תגובות

0 תגובות