שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הצלחה בווארית

100,000 אופנועי ב.מ.וו מדגם R1200GS יוצרו בשלוש השנים האחרונות, מה שהופך את הבאווארי המגודל לאופנוע המצליח ביותר של ב.מ.וו בכל הזמנים

אופנועי ב.מ.וו רושמים הצלחה גלובלית נאה בשנים האחרונות. מחברת נישה, הפכה היצרנית הגרמנית לחברה המוכרת את כליה במספרים נאים ביותר. במאמר מוסגר אפשר לומר כי הצלחת האופנועים תואמת למכירות הנאות באגף הארבע גלגלי של החברה וכן, שגם בישראל רושמים האופנועים הצלחה יפה (65 אופנועים במחצית הראשונה של השנה).

ביצת הזהב של ב.מ.וו היא R1200GS, אשר בשלוש השנים שחלפו מאז הצגתו, יוצרו ממנו 100,000 יחידות. מספר זה הופך את הדגם לאופנוע המצליח ביותר של ב.מ.וו בכל הזמנים. מתוך מספר הקסם, הרוב המוחלט הוא של הדגם הסטנדרטי, בעוד גרסת אדוונצ'ר המאובזרת באורח מתאים יותר למסעות רושמת 15,627 יחידות. המספר הנאה מפגין את המעבר של הדגם מקוריוז המוכר למתי מעט לאופנוע פופולרי. יש לציין כי הדגם הוא הדור השלישי למשפחת GS (ראשי תיבות של כביש ושטח, בגרמנית), אשר הפציעה בתחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת, על בסיס הצלחת דגמי היצרן במרוץ השטח פריז-דקאר.

במבחן שערכנו אשתקד לדגם התרשמנו עמוקות מהתכונות המרשימות של הב.מ.וו הנמרץ. תחושת הכבדות והמגושמות של הדגם שקדם לו הוחלפה בקלילות וזריזות, אשר אינן מובנות מאליהן באופנוע בנפח ובממדים שכאלה.


מבחן דרכים לב.מ.וו R1200GS

תגובות

0 תגובות