שטח 4X4 > כתבות > חדשות

טריוס באקסטרים

גרסה משודרגת לשטח של דייהטסו טריוס החלה להימכר בדרום אפריקה. מתי אצלנו?

דייהטסו טריוס נמכר אצלנו בשנה האחרונה במספרים נאים. את רוב הכלים תמצאו משוטטים ברחובות הערים, אך מבט קצר לכיוון פורום ג'יפונים באתר השטח הישראלי יזהה שהג'יפון הזה אינו מדיר גלגליו גם ממסלולים קשים למדי. בדרום אפריקה יש שטחים נרחבים יותר לטייל בהם ומסורת 4X4 מפותחת. מסיבה זו החל להציע שם יבואן דייהטסו גרסה משודרגת לשטח של הג'יפון החביב.

חבילת השטח הדרום אפריקנית מורכבת מכמה פריטים חשובים וכמה קוסמטיים. בצד החשוב נמצא מרווח גחון שגדל ב-5 סנטימטר ורושם כעת 25 סנטימטרים מהקרקע (יותר ממרבית ה-SUV בגודל מלא), בין היתר בזכות צמיגים שגדלו ל-235/70. מערכת פליטה פתוחה ורועשת יותר מוציאה מעט יותר הספק מהמנוע והמושבים קיבלו כיסויים עמידים בפני בוץ. עוד ברשימת התוספות מערכת ניווט, מדרגות צד ומגן חזית. המחיר המבוקש עבור התוספות הללו הוא 12,000 ראנד (סכום נאה של 15,000 שקלים, אם יתורגם ביחס למחיר טריוס בארץ).

גם בישראל מציעה יבואנית דייהטסו שיפורים לשטח לטריוס. באולם התצוגה מציעים לרוכשים מגיני גחון וגיר, במחיר 1,900 שקלים. לדברי גדי שניידר, מנהל המכירות של דייהטסו בישראל, רק כעשירית מבין הלקוחות רוכשים את מגיני הגחון.


מבחן דרכים לדייהטסו טריוס

תגובות

0 תגובות