שטח 4X4 > כתבות > חדשות

בייבי לנדי

לנד רובר מנסה לשדר אופטימיות בתנאי אי ודאות, עם שמועות מבוססות על רכב שטח קטן ואופנתי

חברת פורד מנסה בחודשים האחרונים להיפטר מלנד רובר (ביחד עם יגואר), בינתיים ללא הצלחה מרובה. שליחנו לתערוכת פרנקפורט, קובי ליאני, עורך ערוץ הרכב של וואלה!, דיווח כי דוכן לנד רובר נראה עגום למדי ואפילו הדוכן של לאדה נראה מרשים יותר. לדבריו ''פורד כנראה גמרו את כל התקציב על המונדאו'' ולכן העגמומיות בלנד רובר.

גם בעידן של אי ודאות מזכירים בלנד רובר לציבור כי הם דווקא חברה רווחית (בניגוד ליגואר) וכי העתיד צופן להם רק טוב. והדרך הבטוחה ביותר להצהיר זאת היא בעזרת שחרור שמועות ואיורים אודות כלי רכב עתידי. העתיד של לנד רובר יהיה כנראה בייבי לנדי – SUV קטן, אתלטי ואופנתי. הבייבי יהיה קטן וזול מהפרילנדר ויתחרה עם עדר הקרוסאוברים המפציעים מכל עבר (פולקסווגן טיגואן, פורד קוגה, אודי Q3 ועוד).

ישנו הסבר נוסף להצטנעות של לנד רובר בפרנקפורט. בתערוכה בה הנושא המרכזי היה הצהרות פיקטיביות על הדאגה לשמירת הסביבה, סביר כי חברה הנחשבת לדגל אדום בעיני פעילי איכות סביבה (משום שהיא מייצרת רכבי שטח זוללי דלק), תשב בשקט בצד. לנד רובר דווקא ניסתה להצהיר על עתיד ירוק, אבל כאשר הבשורה היחידה שלהם היא מערכת כיבוי אוטומטי במנוע אחד, אשר תחסוך 7 אחוזים מפליטת גזים רעילים, עדיף להמשיך לשבת בשקט.

תגובות

0 תגובות