שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קיה בורגו: כבשה חדשה נחשפת בדטרויט

ה-SUV החדש של קיה נחשף בתערוכת דטרויט. הכיוון אמריקני למהדרין, עם מנוע V8 ששותה הרבה בנזין. יש גם שלדת סולם, הילוך כוח ו-7 מושבים

תערוכת דטרויט היא הבמה בה' הידיעה לכל יצרן רכב אשר רוצה לומר משהו לשוק האמריקני עתיר הדולרים. חברת קיה יצאה בהכרזה משמעותית מאוד להמשך חדירתה לשוק זה, עם ההשקה של הבורגו, רכב השטח החדש שלה. כפי שסיפרנו לכם בעבר, לבורגו, חוץ משם מוזר, כל מה שצריך כדי להתחבב על האמריקנים: מנוע V8 עתיר נפח וזולל בנזין, אבזור עשיר ו-7 מושבים.

עם קצת יותר תמונות מאשר בדיווח הקודם על הבורגו, אפשר לומר כעת כי בורגו הוא רכב שטח נאה למראה, עם קווים חדים ורבועים ועיצוב המשדר כוח ויעילות. עם הפרטים המלאים הוצגו גם נתוני האבזור: מערכת שמע משוכללת עם חיבור לכל מכשיר שעולה על דעתם. כאופציות אפשר להזמין כיוון חשמלי לדוושות, מערכת ניווט ומצלמה לנסיעה לאחור.

קצת יותר מעניין אותנו הוא המנוע אשר ישרת את גרסת העל של הבורגו. כמו שהאמריקנים אוהבים יהיה שם V8 בנזין בנפח 3.8 ליטר, עם יותר מ-300 סוסים מתחת למכסה המנוע, אשר מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה. בנוסף על כל אבזור הבטיחות המקובל, לבורגו תהיה יכולת שטח של ממש בזכות הילוך כוח ובזכות היותו בודד בהליכה נגד הזרם של מעבר למרכב אחוד. ובנוגע לשוק הישראלי, אליו יגיע מתישהו הבורגו, אחרי תקופת אי וודאות ואחרי העברת זיכיון היבוא של קיה לידי חברת טלקאר, נראה כי בורגו יהיה רלבנטי כאן, אולי אפילו כאלטרנטיבה של ממש לקבוצת ה-SUV מיפן.

תגובות

0 תגובות