שטח 4X4 > כתבות > חדשות

אלון הולך לשדרות -סוף דבר!

אלון אלמקייס, איש מילואים ותיק ביחידה מובחרת בצה"ל, החליט ליזום מסע רגלי לחיבור כל הארץ לשדרות וישובי עוטף עזה.

את המסע התחיל אלון בקריית שמונה וסיים אותו בשדרות (שישי 1/2/2008).

קצת על המסע

ביום ראשון  20/1/2008 בשעה 9:00  התחיל אלון לצעוד מהיציאה הדרומית של קרית שמונה. לאחר פרידה מרגשת מבני המשפחה ובברכת עלה והצלח מחברים התחיל אלון אלמקייס לצעוד במסע רגלי בו הוא ותומכים רבים לאורך הדרך הארוכה הביעו הזדהות עם סבלם של תושבי שדרות ויישובי חבל עזה.

 

מדברי אלון טרם המסע:

''חמישים וארבעה ימי מילואים בהתנדבות (ביחידה מובחרת) בישובי עוטף עזה הביאו את אלון להחלטה שצריכים לעשות מעשה ,חייבים להוציא את תושבי שדרות ועוטף עזה מחלום הבלהות הזה.

ממשלת ישראל והעומדים בראשה חייבים להבין כי שדרות ועוטף עזה זה לא ארץ ישראל השנייה!  פתרון חייב להימצא ולהיעשות!  ממשלת ישראל חייבת לתת לתושבי שדרות את הביטחון והשקט שהם ראויים להם''.

 

אלון .... ''במהלך 47 שנות חיי בקרית שמונה ,אין 20 מטר-רבוע בעיר הזאת שלא נפגעו מטיל קטיושה גדלתי בצילן של הקטיושות גידלתי  את ילדיי תוך סכנת חיים מתמדת ושגרת חיים בלתי נסבלת .

תסריט האימה שעובר על תושבי שדרות מדיר שינה מעיניי ואיני רוצה שהתסריט הזה יימשך 34 שנים כמו בעיר מגוריי קרית שמונה.''

 

מסע זה אינו נושא כל גוון פולטי  ואלון חדור אמונה כי המסע שלו ירתום רבים מתושבי ישראל היפה ושביחד יצור גל הזדהות אשר יגרום למקבלי ההחלטות בממשלה להפסיק לאלתר  את סבלם המתמשך של תושבי שדרות ועוטף עזה. 


הטלפון של אלון: 052-3869026 או 054-6798021

המייל של אלון: zol17@walla.com

יחד עם אלון צועד גם  אלי כהן מגבעת עדה: 050-2476595

קצת על המסע

הסיכום של אלון

הרעיון לצאת למסע רגלי מקריית שמונה לשדרות, יצא מהבטן, כמו שאומרים, ללא תכנון מדוקדק וללא משרדי פרסום או משרדי יחסי ציבור, פשוט רצון לעשות משהו.
הסבל המתמשך של תושבי שדרות וישובי עוטף עזה  וחוסר הנחישות של הממשלה לסיים ו/או להקל על סבלם של תושבי האזור הביא אותי למצב שבו לא יכולתי להמשיך ולהביט בעצמי במראה, ולראות את עצמי עומד מנגד בחוסר מעש.לכן החלטתי לבצע מהלך שהוא יוצא דופן אבל מקשר באופן טרגי את הצפון לדרום - מהקטיושות לקסאמים.
בהחלטה זו שיתפתי את חברי הקרובים שהחליטו להירתם ולסייע לי לאורך הדרך ובניהם שמעון פרץ מנכ''ל מולטיקם, ג'ימי שלהוב מפליטי צד''ל ועופר אוגש מאתר השטח הישראלי.
לאורך כל הדרך הארוכה הרגשתי את התמיכה של הנהגים ועוברי האורח.
זה התחיל בקטן והתעצם לאורך הדרך. מיום ליום, למרות התגברות הקושי והעייפות הפיסית הרגשתי כיצד הנהגים שצפרו לי והחבר'ה שהצטרפו ללכת לצידי, אפילו לכמה מאות מטרים, דוחפים אותי קדימה ונותנים לי כוחות לסיים את המסע.
שבועיים של הליכה רצופה, עם מנוחה אחת של שבת  וביום שישי האחרון הגעתי לישורת האחרונה ששדרות מופיעה על שילוט הדרכים.
החלק האחרון של המסע היה בבחינת התפוצצות רגשות ,מרגע תחילת הצעידה לאורך 24 הק''מ האחרונים שאליהם הצטרפו אלי רבים ובהם חברי הוותיק מהמילואים, אלון גרינבאום ונערי קיבוץ צובה, אבי פרחן ועוד רבים  נוספים, יצר אצלי את תחושת הריחוף וכלל לא הרגשתי כיצד גופי הכואב גומא את המרחק לשדרות.

הסיכום של אלון

אני שמח להודות לכל מי שעזר לי ותמך בי לאורך הדרך:

שפן הסלע, חנות למחנאות, שציידו אותי במיטב הציוד שאפשר לי לשרוד בתנאימזג האוויר החורפי, יצחק מרמת הגולן שהלך איתי יום שלם, בועז ריבלין מחרוצים שכמו מלאך הציל אותי בשלב של סערה עזה ומאז נשאר צמוד בנחישות מעוררת הערצה, אלי כהן מגבעת עדה,  אמנון קפלן, קברניט באל על, שבין הטיסות הגיע וצעד עימי, לאחותו הילה הרופאה, לבן הצעיר שלפני הגיוס, לצור  ליסבונה על הידע והסוללות לסלולארי, לעידו כהן מכפר ורדים על המכשיר הסלולארי והליווי האישי, למנשה כהן מהפלאפל שלא ויתר והתקשר כל יום, לחיילי יחידת המילואים שלי ובראשם גיא גלילי על העידוד והתמיכה, לקרלוס האגדי ממשמר הירדן, לרותי חי שמעבירה סדנאות צחוק והצחיקה אותנו בכל הזדמנות,למאות אלפי הנהגים שעודדו לאורך הדרך -  תודה שהיתם שותפים למבצע המקודש להעלאת המורל וההזדהות עם תושבי שדרות ועוטף עזה.
 
תם ולא נשלם,
אלמקייס אלון.

אני שמח להודות לכל מי שעזר לי ותמך בי לאורך הדרך:

ההגעה לשדרות

ובשדרות - קבלו אותנו בחום ושמחה שקשה לתאר, עם שלטים וסוכריות שנזרקו עלינו, גרמו לנו התושבים להרגיש שהצלחנו ובגדול! ושהיה שווה כל צעד! (למרות שהגוף שלי זעק שזהו ואין בו יותר כוח להמשיך) חבל לי שהממשלה לא יכלה לקבל לפחות חלק מהחום שאנשים נהדרים אלו יודעים כל כך להעניק.
אני פונה לכל אדם במדינה בבקשה לקום ולעשות איזשהו מעשה בכדי להקל את סבלם של אחינו בדרום – אפילו משהו קטן שיכול למלא את ליבם בחום ולגרום להם להרגיש מעט אמפטיה משאר אזרחי המדינה. אני קורא לממשלה לנהוג בנחישות ולמצוא פתרון בטחוני, כלכלי וחברתי לסבלם של תושבי שדרות וישובי עוטף עזה. אני מאחל לתושבים בדרום ובכלל לאזרחי המדינה שנדע רק טוב ושתהייה לנו המון אהבה.

ההגעה לשדרות

העדכון היומי

בחישוב המסלול מחדש - אנו נערכים לכבוש  ולהגיע לשדרות כבר ביום שישי הקרוב - אם הכל יתנהל על פי התוכניות, ניפגש ביום שישי ב 10:00 בצומת יד מרדכי. 
חמישי - 31.01.2008
התחלנו לנוע ממחלף יבנה ב 08:30 בבוקר, הלכנו על ציר כביש 4 בצומת ניצנים רות חי המצחיקנית  הפתיעה אותו עם פלאפל מהוד השרון .מזג האוויר היה טוב יותר ומאוד נח להליכה. הנהגים יותר מכל מקום אחר בארץ צפרו וכמובן עודדו אותנו לאורך כל הדרך.לאחר הליכה של 32 קמ הגענו לכניסה הדרומית המרכזית של אשקלון.לאחר מנוחה קצרה התארחנו אצל חברי גרעין נחל שמשרתים עם מח' הנוער של עיריית אשקלון. בסביבות השעה 19:30 הגענו לביתם של הוריו של בועז ריבלין שבאשקלון. מחר מצטרף אלינו אבי פרחן המיתולוגי (ממפוני ימית) לחלקו האחרון של המסע. אנו שוב קוראים לכל התומכים ולכל המעוניינים להזדהות עם תושבי שדרות להגיע לחלקו הסופי של המסע מאשקלון לשדרות. תודה לכל התומכים ולרותי חי במיוחד על התמיכה היום. תודה מיוחדת לאהרון ושוש ריבלין על האירוח בביתם.

העדכון היומי

העדכון היומי

רביעי - 30.01.2008
היום ב 09:00 הגענו לבית הספר היובל שבמרכז תל אביב, לבקשת המנהלת (יעל) שנרצה בפני התלמידים על הפעילות שלנו. ההרצאה עניינה מאוד את התלמידים, ששאלו שאלות נוקבות   מה עושה הממשלה לטובת העניין? נפרדנו מהתלמידים וצוות בית הספר בשעה 11:00 והתחלנו את המסע הרגלי מהנקודה שהפסקנו אתמול ( גבול יפו בת ים), חצינו את בת ים עד לרחוב מנחם בגין ומשם לכביש אלוף שדה, מחלף ראשון לציון מערב וצעדנו בתנאי מזג אוויר קשים מאוד עד למחלף יבנה, אורך המסלול כ 25 קמ. ברצוני להודות ל יצחק הגרוזיני מאשדוד שעצר את רכבו בצד הכביש ללחוץ את ידינו ולהאכיל אותנו בורקס בוכרי מקורי –  בורקס מדהים. צופרי הרכבים ליוו אותנו לאורך כל הדרך, מה שחיזק אותנו ונתן לנו להמשיך למרות מזג האוויר הסוער.
ממחלף יבנה חזרנו לבת ים ובהזמנת מח' הנוער של עיריית בת ים ומסעדת גרגרים שבטיילת חוף בת ים. נפגשו בארוחה עם גרעין נחל שביקשו לשמוע על המסע והיוזמה.לאחר מכן הריצינו בפני כ 70 איש/ה ב אודיטוריום של בת ים שעניינה את הנוכחים בה מאוד ואף הביעו רצון לסייע בהמשך המסע.
תודה לאייל ולמחלקת הנוער של עיריית בת ים על האירוח והיוזמה.

העדכון היומי

העדכון היומי

שלישי - 29.01.2008

היום בבוקר נפגשנו בכיכר רבין עם מנהלת גימנסיית הרצלייה והוזמנו להרצות בפני התלמידים על פעילותינו.
הההרצאה נערכה בפני כ 200 תלמדי הגימנסיה, על היוזמה לצאת למסע עד לשדרות.
מאחר ואנו רואים בהם את דור ההמשך ואולי אפילו את המנהיגים שיצמחו מתוכם, הם בהחלט יוכלו לקחת דוגמא מהמסע הזה. 
המעמד היה מאוד מרגש, התלמידים הביעו התעניינות. הן במה שקורה בשדרות והן איך מתנהל מסע שכזה.
בסוף יום ההרצאות קיבלנו לידינו מעטפה גדולה עם מכתבים לילדי שדרות, מה שריגש אותי במיוחד.
משם ולמרות מזג האוויר הסוער והקר צעדנו לאורך רחוב פרישמן, עד טיילת תל אביב, וברוחות עזות במיוחד.
קיבלנו אין ספור צפירות וקולות עידוד מהנהגים ואנשי הסביבה.
הגענו עד גבול יפו בת ים, שם מזג האוויר התאכזר אלינו במיוחד – לא רק רוחות וקור, אלא גם גשם חזק. החלטנו לעצור ולסיים את היום.
מחר כנראה שנרצה בפני ילידים נוספים בבית ספר נוסף בתא.
תודה ענקית לחיילי היחמס מח' קשר על האירוח בפאב.
תודה לניר על התספורת. תודה לקטי זגורי ולאחותי האהובה דבורה על התמיכה והחיבוק החם. וכמובן לבועעז ריבילין.

העדכון היומי

העדכון היומי

שני - 28.01.2008

יצאנו מצומת רעננה ב08:30 אלון, בועז, אמנון, אלי כהן ורות חי, שנהגה ברכב הליווי. עברנו דרך רחוב אחוזה שברעננה ומשם להרצליה, רמת השרון ומשם דרך שד' רוקח בתל אביב ולרח' יהודה המכבי. ברחוב יהודה המכבי, אנשי מסעדת המנגל והטבון, יצאו לקראתנו המלצרים עם שתייה קרה ומטעמים. תודה! קבלת פנים יוצאת מן הכלל. משם הגענו בסביבות השעה 15:00 לכיכר רבין, שם עמדנו דקת דומיה לזכרו של רבין. תלינו את דגלי שדרות והשלטים שברשותנו בכיכר והכרזנו רשמית  (וזמנית) על הפיכתה של כיכר רבין, לכיכר שדרות. עשרות אנשים הגיעו והתעניינו בפשר האסיפה, התגובות היו מאוד מעודדות וחמות. בין המתעניינים היו גם ערוצי תקשורת שונים.
 בשעה 19:00 ולאחר שלא התקבל אישור ללון בכיכר, נאלצנו להתפזר לבית קרובי משפחה באזור.
 ראשון 27.01.2008
התחלנו לצעוד מאזור התעשייה הדרומי של חדרה לאורך כביש 4 עד צומת רעננה כפר סבא.תמיכות וקריאות עידוד נשמעו מאנשים ומנהגים לאורך כל הדרך, טלפונים הגיעו מתושבי שדרות שהביעו תמיכה.
מחלקת הנוער של עיריית בת ים מבטיחה הפנינג המוני בכניסה לבת ים ביום רביעי הקרוב.
לאורך המסע הצטרפו זוג קשישים מוותיקי עין חרוד איחוד, שרצו איתנו כ 5 קמ ועודדו וחיזקו אותנ,ו וחזרו לעין חרוד. 
אנו שוב קוראים לכל חיילי היחידה ולכל המעוניין לסייע, להתקשר ולהצטרף למסע ואפילו למרחקים קצרים.

העדכון היומי

העדכון היומי

שבת 26/1/08 אלון וכל החברים מהיחידה ביניהם ג'רי אלוף פיקוד העורף, גלילי מפקד היחידה משפחותיהם ועוד הרבה אנשים,חיילים ותומכים, נפגשו במתחם שמואל להפנינג גדול.

העדכון היומי

העדכון היומי

יום שישי 25/1/08 מצומת פרדיס ועד חדרה צעד אלון ואיתו עוד כ-20 איש. המוני אנשים עוצרים ומביעים את תמיכתם והאווירה מחממת את הלב. תודה ענקית לרותי ומוסא צדקה מקיבוץ ברקאי שאלון עשה אצלם את השבת ושהתייחסו אליו כמו לנסיך. תודה לרות חי, מורה לסדנאות צחוק, שהצטרפה למסע ואף העבירה סדנת צחוק בתום הצעידה.

העדכון היומי

העדכון היומי

יום חמישי 24/1/08
הבוקר התחיל בבית יעקב (ליד שדה יעקב) שם אלון הצטרף לתפילת שחרית ולאחר מכן נתן הרצאה קצרה בפני כ-300 תלמידי ישיבה אודות הצעידה שלו ומשמעותה. לאחר מכן החל אלון את הצעידה היומית כשהוא מלווה ע''י כ-50 חברי הישיבה אשר צעדו עימו עד לצומת יקנעם.
בסיומו של יום הגיע אלון יחד עם בן ובועז לזיכרון יעקב ועצר אצל דרור, חברו היקר מהמילואים.
את הלילה יעשה אלון בצומת פרדיס ומצפה לפגוש שם את גרעין הנחל מחריש לערב הווי והזדהות עימו ועם רעיונו.
אלון מוסר תודה לפלוני שהשאיר זוג רימונים (למאכל כמובן...) באמצע הדרך יחיד עם מכתב שבו הוא הביע את תמיכתו וציין שהוא מחזק את ידיהם של הצועדים.
ותודה גדולה ומיוחדת לבחור בשם צור אשר שפצר לאלון את התרמיל במזון וכל טוב ואפילו בסוללות מיוחדת עבור המכשיר הסלולרי. תודה, צור, גם בשם צוות אתר השטח.
מחר השאיפה היא להגיע עד לבנימינה/אור עקיבא ובשבת יהיה מפגש חברים ותומכים מתחם גן שמואל.

העדכון היומי

העדכון היומי

יום רביעי 23/1/08 לאחר שישן את הלילה בקיבוץ רביד (בגלל גשם וסופות עזות) חזר אלון לצעוד ממצפה נטופה עד לצומת השומרים - יום ארוך ומתיש במיוחד (32 קמ מדודים). במהלך היום הצטרפו להליכה 2 מלווים מהישוב חרוצים. בדרך פגש אלון את אודי מהמילואים שדואג לאלון לעצים ואוכל חם הלילה. את הלילה אלון יישן בצומת השומרים ואתם מוזמנים לבוא למדורה.          יום שלישי 22/1/08 בגלל תנאי מזג האוויר הסוער, אלון צעד עד לנטופה, אך לא הגיע עד לצומת גולני כפי שתיכנן ונאלץ לחזור לעשות את חניית הלילה בקיבוץ רביד. אלון מוסר תודה ענקית לקיבוץ רביד על האירוח הנפלא והלבבי שהוא מקבל שם. בלילה הגיע ירמי מהמילואים והביא לאלון ציוד חורף מהחנות שלו (מצוק - חנות טיולים בכפר סבא). כפי שעידכנו, אתמול בערב ביקרו את אלון חניכים ומדריכים מתנועת ''אחרי!''. הוא מספר שהמפגש היה מצוין ומאוד מעניין. אנשי ''אחרי!'' הביעו נכונות ללוות את אלון בכל חנייה של סוף יום עד לתום המסע. השאיפה של אלון למחר היא להגיע עד ל''צומת המוביל'' ושם לעשות את חניון הלילה. היום הצעידה שלו הייתה לא קלה בכלל בגלל העלייה הקשה שבדרך מקיבוץ רביד לכיוון צומת גולני. בעקבות פניות ובקשות רבות שאלון מקבל מגופים דתיים שלא לצעוד בשבת ומתוקף היותו אדם מסורתי, החליט אלון שבשבת תהיה מנוחה מצעידה. אפשר יהיה לבקר את אלון במקום החנייה שלו בכניסת השבת. בקשה חשובה שאלון מבקש מהבאים לבקר אותו היא לנסות לדאוג בשבילו לסוללות לטלפון הנייד שלו (נוקייה 6150) או לכל אמצעי אחר שאיתו יוכל להטעין את מכשיר הסלולר שלו.                   יום שני 21/1/08 אלון חונה בקיבוץ רביד ומזמין את כל תושבים שמסביב לבוא לפגוש אותו. בין השעות 18:30 ל-19:00 יבואו לקיבוץ חניכים ומדריכים מתנועת ''אחרי!'' ויתקיים דיון בנושא תפקיד היחיד בחברה.  יחד יכינו מדורה, ארוחה ואירוע מהנה. במקום יהיה גם סיקור תקשורתי. אתמול בערב הגיעו לחניון של אלון נערים מהנוער העובד והלומד ותושבים מהישובים הסמוכים לצומת מחניים.             יום ראשון 20/1/2008    אלון יצא לדרך מקריית שמונה - בהצלחה!!! - לאחר שיחה טלפונית בשעה 17:00, אלון מעדכן אותנו שהוא מתמקם כרגע בצד המערבי של צומת מחניים מאחורי הטרמפיאדה של החיילים. אלון אומר שיחד איתו צועד יצחק מרמת הגולן ושהיום הם צעדו כ-30 ק''מ.  אלון מספר שהשרירים קצת תפוסים ושהוא סובל קצת מיבלות ומבקש מהבאים לפגוש אותם בחניון הלילה שיביאו עימם תכשירים לשיחרור שרירים תפוסים וליבלות.   אלון קורא לכל האנשים לבוא לפגוש אותו ואת המשתתפים, בחניוני הלילה ולצור יחד הווי וכוח לשינוי.

העדכון היומי

תודה למולטיקאם תקשורת על הליווי והתמיכה באלון

מולטיקאם תקשורת – טל' 046940893  פקס' 046951971 

 

מייל multicam@multucam.co.il

תודה למולטיקאם תקשורת על הליווי והתמיכה באלון

תודה לשפן הסלע על הציוד לאלון

תודה לשפן הסלע על ציוד החורף והשינה שהושאל לאלון

תודה לשפן הסלע על הציוד לאלון

המבצע הינו ארוך, מתפרס על 15 יום, ומורכב במיוחד בימי החורף

אלון ישמח לכל ליווי ועזרה. במהלך היום אפשר להצטרף לקטעי ההליכה ו/או ללות באופניים או כלי רכב. בכלל ככול שיותר אנשים יצטרפו וילכו יחד עם אלון יווצר הד תקשורתי גדול יותר, דבר היכול לחבר אותנו ולהגדיש קצת מזמן מחשבתנו לתושבי שדרות. בחניוני הלילה ישמח אלון אם תבקרו אותו (ואפשר להביא מים ואוכל).

תגובות

54 תגובות

1

אורח/ת

17 בינואר 2008 ב 07:57

מזדהים איתך

2

אורח/ת

17 בינואר 2008 ב 11:06

סחתין אלוני

אלון כל הכבוד על היוזמה עלה והצלח (אתה מכיר את הטלפון במקרה הצורך גוליבר)

3

אורח/ת

18 בינואר 2008 ב 03:59

הצדעה

סטודנטים מבאר שבע מצדיעים לך!

4

אורח/ת

18 בינואר 2008 ב 09:09

כל הכבוד

בתקווה שסוף סוף תתעורר הנהגת (?) המדינה הזאת

5

אורח/ת

18 בינואר 2008 ב 13:45

דרך צלחה (תרתיי)

כמו בכל דבר שאתה עושה, מהלב והנשמה.
מחלקת קשר, תלווה אותך במקטעים השונים.
בהצלחה.

6

אורח/ת

19 בינואר 2008 ב 18:19

אלון כל הכבוד



כמי שמכיר את אלון ויודע שזה לא נעשה ממניעים פופוליסטים,אלא באמת מתוך אכפתיות ואמפטיה,ישר כח,נקווה שלא תצעד לבד ויצטרפו אליך המוני בני ישראל וידעו כולם כי עם ישראל מאוחד ,אחדותנו היא הכח מול אויבנו ,אתה מוזמן לישון/לאכול אצלנו כשתגיע לאזור ראשון לציון,אשמח לסייע לך כשתהיה באזור , גיל מימון מהיחידה

7

אורח/ת

19 בינואר 2008 ב 20:53

דליה

דרך צלחה !!!! אם ישנה מטרה תהיה גם הצלחה.

8

נתי גפן

19 בינואר 2008 ב 22:01

אנחנו איתך

אנחנו איתך, כל הכבוד נתי ועדנה גפן

9

אורח/ת

20 בינואר 2008 ב 10:45

להצטרף בהמוניכם!

אני אצטרף בסןף השבוע.

10

אורח/ת

20 בינואר 2008 ב 11:07

כל הכבוד לך

11

אורח/ת

20 בינואר 2008 ב 21:51

בהצלחה

12

אורח/ת

20 בינואר 2008 ב 22:50

אלון אתה תותח - מוטי ממעלות

מוטי ממעלות מחזק את ידך נשתדל לבקר ולעודד - אל תישבר העיקר זה להפגין בתל אביב מול עזריאלי ומשרד הביטחון , והעיקר לא להכניס חי"ר למלכודת עזה אלא לתקוף מהאוויר - תן להם מלמעלה

13

אורח/ת

21 בינואר 2008 ב 09:25

אלון אתה דוגמא לאות ומופת ירבו כמותך

חייבים לעורר את העם מתרדמתו

14

אורח/ת

21 בינואר 2008 ב 21:16

אלון, יישר כח !!!

15

אורח/ת

22 בינואר 2008 ב 17:10

תגובות לאלון

אלון אין כמוך תמשיך אנחנו איתך אייל פרץ אביבים

16

אורח/ת

22 בינואר 2008 ב 17:13

לכולם שלום ותודה מאלון רשמים מהדרך,

היום יום שלישי הפסקתי את ההליכה באיזור הר נטופה בעקבות מזג אוויר סוער
תודה לכולם על הכל אני מתארח בקיבוץ רביד ומחר מצטרפים עוד אנשים מקווה לראותכם בהמשך הדרך.

17

אורח/ת

22 בינואר 2008 ב 17:14

טלפון נוסף של אלון.0546798021

18

אורח/ת

23 בינואר 2008 ב 09:33

אנחנו איתך-מועצה אזורית חוף אשקלון

כל הכבוד!!!

19

אורח/ת

23 בינואר 2008 ב 10:57

כל הכבוד לכם!!

20

ilan4x4

23 בינואר 2008 ב 17:41

כל הכבוד אלון

ראוי להערצה!!

21

אורח/ת

23 בינואר 2008 ב 20:51

ברכותי לעשייתך למען תושבי שדרות ובכלל

אתי

22

אורח/ת

23 בינואר 2008 ב 21:28

תבורך אלון היקר

כל הכבוד לאכפתיות שלך
מחזיקים לך אצבעות ומקווים שתצלח בדרכך ובמשימתך
והלוואי שרבים ילכו בדרכך אמן
ערב מקסים
שושי

23

אורח/ת

23 בינואר 2008 ב 21:34

דחוף - אנחנו לא רוצים להטריד את אלון אבל

אנחנו רוצים להיות חלק מהצעדה לקראת סופה ( אנחנו גרים בדרום)
אבל רוצים לתאם את זה עם מישהו שהוא לא אלון בכדי לא להציק לו .
יש מישהו כזה ?

24

Ogash Ofer

23 בינואר 2008 ב 21:43

עדכונים באתר

גם לקראת הסיום יעלו עדכונים באתר.

25

compass

23 בינואר 2008 ב 23:46

כל הכבוד

מחמם את הלב שיש עוד אנשים כמוך בנינו, להערכתי צריך להתארגן ולהצטרף לצעדת המחאה שלך, כך שלשדרות יגיעו אלפי אנשים, אשמח לקבל הנחיות כיצד ניתן להירתם לצעדת המחאה שלך, בכל מקרה נלווה אותך באזור המרכז לפי התוכנית והעדכונים באתר, בהצלחה, ממשפחת הראל המורחבת לאורכה של הארץ.

26

אורח/ת

24 בינואר 2008 ב 04:17

כל הכבוד!

בתור נער משדרות אני מצדיע לך על המאמץ והעזרה..
אני מודה לך לאנשים שהצטרפו אליך ולאלו שתומכים בך..

אני פעיל בתנועת המושבים במושב ליד שדרות..

ושוב תודה על כל מה שעשית,אתה עושה ותעשה...
ושוב כל הכבוד ותודה..

27

dan marks

24 בינואר 2008 ב 05:56

להיות יהודי נקודה. תחזיק מעמד !!

28

אורח/ת

24 בינואר 2008 ב 07:00

מתי אלון מתחיל לצעוד מחר - 25/1 ?

אני מצטרף לאלון מחר בבוקר - באיזו שעה הוא מתכוון להתחיל לצעוד, ומאיפה ?

29

אורח/ת

24 בינואר 2008 ב 14:42

יישר כוח

30

אורח/ת

24 בינואר 2008 ב 14:43

גאווה למדינה כן ירבו

31

אתר השטח 4X4

24 בינואר 2008 ב 19:38

תשובה ל-28

לפי העדכון האחרון מאלון הוא יעשה את הלילה בצומת פרדיס משמע הוא גם יתחיל את הצעידה שלו מאותה נקודה. לגבי שעות ושינויים אתה מוזמן להתקשר אליו
052-3869026 או 054-6798021. תודה רבה

32

אתר השטח 4X4

24 בינואר 2008 ב 19:42

תשובה ל-24

יקיריי, אתם מוזמנים לתאם את זה איתי ואני בטוח שאם תתקשרו לאלון בכל יום אחרי השעה 17:00 הוא ישמח לענות ולתאם זאת עימכם. בכל אופן הטלפון שלי זה בעצם הטלפון של המשרד באתר השטח - 1-700-700-494 ושל אלון כפי שמופיע בראש העמוד הטלפון של אלון: 052-3869026 או 054-6798021
תודה רבה מראש

33

אורח/ת

24 בינואר 2008 ב 20:05

אלון רדי כל הכבוד דבורה

34

אורח/ת

25 בינואר 2008 ב 11:23

אלון תבורך כן ירבו כמוך איש צדיק

35

אורח/ת

25 בינואר 2008 ב 14:46

אלון הגדול מכולם

שמי דרור ואני החבר של אלון מזכרון יעקב שמשרת איתו קרוב ל-20 שנה ביחידה
המוטיבציה, הרצון, אהבת ישראל , כל אלו ועוד הם אלה שדוחפים את אלון והמצטרפים אליו למען תושבי שדרות.
איפה התקשורת, איפה ערוץ 2 ו-10 ו-1 , מדוע אינם מלווים אותו , הרי זו מצווה לעודד ולתמוך ולגרום שאלפים יצטרפו אליו במסעו לשדרות ויגיעו כולם יחד לתמוך בתושבים.
בואו מחר בהמוניכם למתחם גן שמואל לעצרת ההזדהות למען תושבי שדרות.
כל הכבוד לבועז ולבן ולכל מי שמלווה את אלון בנאמנות.

36

אורח/ת

26 בינואר 2008 ב 08:57

תמיד היה איכפת לך מכולם יש לך לב ענק

37

אורח/ת

29 בינואר 2008 ב 19:06

אלון , בועז ואלי בגימנסיה "הרצליה" בת-א

"אנשים טובים באמצע הדרך" אותכם פגשתי בכיכר רבין. מחזיקים בדגלי ישראל ועושים בשם כולנו את המעשה הכי ברור ומובן - מביעים סולידריות עם תושבי עוטף עזה.
כבוד לנו שהגעתם לספר ולשתף את תלמידנו בעשייה שלכם. בזכותכם היינו היום פחות צינים ויותר ציונים. במסדרונות בית הספר דיברו "שדרות".
מזג האוויר הסוער מונע מאתנו להמשיך אתכם בדרך אך וודאי עוד נפגש!
תודה על הזמן שהקדשתם לנו , תודה על העשייה ועל הרוח שהבאתם עמכם.

38

אורח/ת

30 בינואר 2008 ב 07:27

לאלי ואלון ואמנון ובן ובועז הצועדים

כול הכבוד! אתם מאוד חרוצים ונימרצים תמשיחו אד הסוף ובאצלחה!!!!(=

39

אורח/ת

30 בינואר 2008 ב 08:50

עידכון ליום ג

מה קורה עם עידכון האתר
היכן אלון היום??

40

אורח/ת

30 בינואר 2008 ב 09:18

יום רביעי 30 בינואר

דרישת שלום מגימנסיה "הרצליה"

41

אורח/ת

30 בינואר 2008 ב 11:53

עידכון

תודה על עידכון מסעו של אלון

42

אורח/ת

30 בינואר 2008 ב 20:06

אלון

כל הכבוד על היוזמה.

איש מדהים. הייתה הרצאה מאוד יפה. ( היום בבת ים). שירבו אנשים כמוך.
רעות.

43

אורח/ת

30 בינואר 2008 ב 20:12

כל הכבוד אלון המשך כך

הרצאת לנו באודיטורים בבת ים אני מתנועת אחריי ומקווה שממשלה תתעשת ותטפל את המצב מאוד נהנו מההרצאה רק אל תשכח שארצות הברית מכוונת אותנו

44

אורח/ת

30 בינואר 2008 ב 20:20

ברכה לילדי שדרות

שלום,שמי הוא שרון ואני לומדת בבי"ס "היובל" שבת"א.
היום עברתי הרצאה בנושא.
ואני רציתי מאוד להראות שלילדי ת"א אכפת מילדי שדרות...אז הנה:

לילדי שדרות:
אני רוצה להגיד לכם שאני מאוד מבינה אתכם, למרות שבעיר שלי אף פעם לא היה צריך לרדת למקלטים....אני רוצה להגיד לכם שאני חושבת עליכם ועל שלומכם כל יום וכל דקה, אני רוצה שתדעו שאכפת לנו ממכם שאנחנו מדינה אחת וכולנו אחים כולנו יחידה אחת.
אני יודעת שאולי אתם חושבים שת"א היא בועה, או שהיא כאילו מדינה נפרדת,אבל זה ממש לא נכון!!... מכיוון שאני באמת מעריכה אתכם ואת כוח הסבל המשמועתי שיש לכם.היום אני גם כתבתי לכם מכתב אך לא במחשב אלא בכתב.הבית ספר שלח אותו לב"יס בשדרות.בישבלי תתל אביב = שדרות...אני מקווה שאתם תמיד חושבים חיובי, לא משנה מה יקרה כי כולנו משפחה ולכל אחד באמת באמת אכפת מהשני...טוב,אני מסיימת עם המכתב הזה אבל אם תרצו לשמור על קשר אז..:שרון ו'1 בי"ס היובל ת"א:פלאפון: 0528421492בית:036961608איסיקיו:343381365

45

אורח/ת

31 בינואר 2008 ב 07:28

אבא אוהבים אותך

אבא אנחנו אוהבים אותך בן ועדן

46

אורח/ת

31 בינואר 2008 ב 10:37

כל הכבוד איש עם עקרונות

47

אורח/ת

31 בינואר 2008 ב 15:58

לבועז

אתה האבא הכי טוב בעולם
באהבה גור קטן

48

אורח/ת

01 בפברואר 2008 ב 17:22

כל הכבוד לאלון ולכל המצטרפים! בזכות ..

אנשים כמוכם! עם ישראל חי ! מי יתן וירבו כמותכם! איתכם בנפש! חיים גן-יבנה

49

אורח/ת

01 בפברואר 2008 ב 22:46

צועדים יקרים...

אני סטודנטית מקיבוץ ליד שדרות
אנחנו פועלים רבות נגד הקסמים בכל מיני דרכים אבל הדרך שלכם ייחודית ביותר
תודה לכם שאתם חושבים על האזרחים כאן וגם פועלים נגד ולא רק מרחמים עלינו
אשמח לדרבן סטודנטים מכאן בפעם הבאה (אם תהיה) לגרום למחאה שכזאת לצעוק יותר, רבים כאן אני יודעת ישמחו להצטרף לפעולה מחאתית, כי יש פה הרגשה שכבר לא יודעים כיצד לפעול...

50

אורח/ת

02 בפברואר 2008 ב 20:28

גאווה לעם ישראל

לאלון אנו גאים ואוהבים קבל את ברכותינו לסיום המסע המיוחד הזה שלך
מכל משפחת צדקה ושלוחותיה

51

אורח/ת

02 בפברואר 2008 ב 20:48

u r the man

ppl like u gives us hope...

52

אורח/ת

04 בפברואר 2008 ב 06:35

כל הכבוד!!!!

אני מברך אותך ואת כל הצועדים והתורמים והמעודדים והמצחיקים
מברוק!!!!!
דרור צ.

53

אורח/ת

04 בפברואר 2008 ב 18:02

לאלון שלום...

אהלן שמי נתנאל...
אני מבת ים והשיחה שלך איתנו עירערה בי היזדהות ממש גבוה
שמתי לב לדברים שלא ידעתי עליהם ומה באמת עוברים על התושבים של שרדות
אני מקווה שאני יצליח לעשות משהו וליזום פרויקט מסוים
שיהיה לך יום נפלא
נתנאל

54

אורח/ת

15 במאי 2010 ב 17:33

כל הכבוד!!!!!!!

אלון, אנחנו בקושי מכירים, אך כזה צעד אשר דורש המון כוח תאוזה ואיכפתיות אשר תורם למדינתינו יכולה לומר כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יישר כוח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מאוד מרשים ומדהים מצידך. ושוב כל הכבוד . איריס מישוב בגבול הצפון