שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סובארו טרייבקה מתייפה וגדלה

אנשי סובארו מפיקים לקחים ועורכים מתיחת פנים לדגם היוקרה שלהם. המראה נוח לעיכול, המנוע גדל והמחיר תואם

הרבה גבות הורמו כאשר לפני שנים מספר החלו לשווק בישראל את גרסת העל של סובארו אאוטבק, בעלת מנוע בנפח 3 ליטר. הציבור ברחוב, זה שפעם נהר לאולמות התצוגה ההומים של מלכת המכירות, סובארו, התקשה לעכל תג מחיר של רבע מיליון שקלים. השנים שחלפו, יחד עם העלייה המתמדת באיכות ובמיתוג יצרנית הנישה מיפן, הפכו את חייהם של אנשי סובארו כאן לקלים יותר וכעת אפשר להביא לכאן את הטרייבקה – SUV יוקרתי מבית סובארו – ולהצמיד אליה תג מחיר המתחיל מ-350,000 שקלים.

כמות זעומה של טרייבקה נמכרה בישראל בשנתיים האחרונות והמחיר לא היה הסיבה היחידה. כפי שקורה בסובארו מדי פעם (עע אימפרזה קודמת), טרייבקה קיבלה מראה – איך לומר – ייחודי. במלים פחות עדינות אפשר לומר כי טרייבקה, שהוצגה ברוב פאר והדר, היתה פשוט מכוערת. כעת, לאחר מתיחת פנים נחוצה ומאוד מוקדמת יחסית, טרייבקה הפכה למכונית נאה, עם חזית זורמת ושגרתית.

עוד נקודת תורפה טופלה. המנוע גדל מ-3 ליטרים צנועים (בהשוואה למנועים גדולי הנפח במגרש של הגדולים) ל-3.6 ליטרים, עם 256 כוחות סוס. למרות הצמיחה במנוע וגם בגובה המרכב, שמרה טרייבקה על משקל זהה. טרייבקה נמכרת אצלנו ב-3 גרסאות, החל מ-350,000 שקלים (5 מושבים). גרסה מפוארת ועתירת אלקטרוניקה בידורית עולה 365,000 שקלים וגרסה בעלת 7 מושבים עולה 375,000 שקלים.

תגובות

4 תגובות

1

גלעד4X4

10 בפברואר 2008 ב 13:48

לא מראה מסוקס

אני חייב להגיד שעדיין לדעתי האווטבק והפורסטר נראים יותר מסוקסים.
הטרייבק נראה לא משהו, למרות שיכול להיות שהוא יותר טוב

2

דני דיאמנט

10 בפברואר 2008 ב 16:23

רכב לשטח קל בלבד

באחד מטיולי סובארו הצרף רכב טרייבקה שהתקשה לטפס בחולות ועוד יותר לעבור מכשולים קלים שאפילו אאוטבק לא מוגבה צלח בקלות. התמונות שברשותי בהן חרטומו של הרכב תקוע מעוקם עמוק בחול רק מחזקים את טענתי זו. רכב נחמד - לשבילים בלבד!!!!

3

רני פלג

10 בפברואר 2008 ב 22:43

איזה מסוקסים

גלעדי, עבר עליך משהו בטורקיה? איזה מסוקסים? אאוטבק ופורסטר נראים כמו סטיישנים לחננות.
דני היקר. הכל תלוי בנהג

4

גלעד4X4

11 בפברואר 2008 ב 11:41

סטיישנים לחננות ?

ממך לשמוע דבר כזה ? אולי לא כולם יודעים על איזה רכב אתה נוסע ?.
חוץ מזה כתבתי "האווטבק והפורסטר נראים יותר מסוקסים", נכון שאם תשווה אותם לנסיך שלי אז הם נראים כמו רכבים של מטחנגלים.