שטח 4X4 > כתבות > חדשות

שטח מיני (מאלי)

מיני לא מסתפקת בגרסאות ספורטיביות, פתוחות, או מאורכות. עכשיו על הפרק גם גרסת קרוסאובר סטייליסטית

 

אחת היציאות המוצלחות של השנים האחרונות בעולם הרכב הייתה תחייתה של המיני המיתולוגית. תחת כנפי B.M.W נולדה המיני החדשה, שבחזותה החיצונית והתנהגותה הדינאמית שומרת אמונים למקור. במקביל מציעה המיני גם טכנולוגיה מודרנית ומוצלחת למדי ואוקיינוסים של שיק אופנתי ארוזים, כמו ממתק בוטיק, באריזה קטנה ומתוקה.

 

עם השנים וההצלחה החלו אנשי ב.מ.וו לפתח את המיני לנישות חדשות; זה התחיל בגרסאות 'קופר' חמות, המשיך בגרסאות קבריולה ולאחרונה התוודענו לגרסת הסטיישן - פחות יפה אך יותר שימושית. בקומת השיווק בחטיבת מיני כנראה הגיעו למסקנה שהגיע הזמן להתלכלך ולהציע גרסת קרוסאובר מודרנית.

 

אתר הרכב האמריקני thecarconnection חושף תמונות ריגול של המיני העתידית ששיווקה אמור להתחיל ב-2010. כפי שניתן לראות מתמונות הריגול, גרסת הקרוסאובר, שתקרא ככל הנראה 'קרוסמן', מבוססת על המרכב המוארך של ה'קלאבמן' (גרסת הסטיישן של מיני) ונראית כבר די מוכנה לייצור. כיאה לקרוסאובר מודרני, ההנעה תהיה כפולה קבועה, המרכב יהיה גבוה יותר מזה שבגרסת הסטיישן ונפוח קצת יותר.

 

כשהציעו את המיני בגרסה אחת עם כמה וואריאציות למנוע זה היה שחזור ההיסטוריה, כשהוסיפו גרסת קבריולה זה נראה כמו אבולוציה מודרנית טבעית. אבל במיני הבינו שהסטייליסטיות בקליפורניה לא נשארות שדופות לעד, בשלב מסוים גם הן צריכות יותר מקום עבור הרך הנולד והריפוד החדש סביב ישבנן ויצרו עבורן תכשיט-צעצוע בדמות הסטיישן. עכשיו הגיע תור הנערים שבגרו לקבל ממיני דגם יותר שימושי, שייראה סטייליסטי בחניה של בית הקפה וגם ייקח אותם למדרונות ההרים לטיולי אופניים וקמפינג.

תגובות

0 תגובות